NHL 2004: Trening
Aktualizacja:
Trening
Treningi mają za zadanie podnosić utracone w trakcie rozegranego spotkania punkty atrybutów i wytrzymałości, przy jednoczesnym nie przemęczeniu zawodników skutkującym spadkiem morale. Na ekranie głównym zobaczymy (w lewym dolnym rogu każdego dnia) nie omawiane dotąd symbole MP, SP, LP lub żadnego z tych skrótów nie będzie.

Te oznaczenia, to nic innego jak symbole treningów zaplanowanych na dany dzień dla drużyny. Mogą to więc być:
UWAGA WAŻNE!
SP (Short Practice) - krótki trening. Dodaje +2 do wytrzymałości, ale zabiera -1 od atrybutów.
MP (Medium Practice) - średni trening. Dodaje +1 do atrybutów.
LP (Long Practice) - długi trening. Dodaje +2 do atrybutów, ale zabiera -1 wytrzymałości oraz -2 od morale graczy.
Czyste pole oznacza, że planujemy dzień wolny, który powoduje wzrost +4 wytrzymałości, wzrost morale +1, ale jednocześnie zmniejsza atrybuty o -2.
Rozegranie Meczu powoduje, spadek o -2 wytrzymałości oraz wzrost +1 atrybutów.
Informacje powyższe oraz możliwość zmiany planu treningowego na dany dzień możliwe jest po dwukrotnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy na określonej dacie w kalendarzu.

Treningi należy ustawiać w zależności od potrzeb drużyny (sprawdzamy w COACH'S ROOM/ Progress Report), ale należy to robić z zachowaniem następujących zasad:
1. Jeżeli odstępy miedzy meczami są jednodniowe czyli mecz - przerwa - mecz to w wolnym dniu zawsze daje się trening krótki (SHORT). Taki rodzaj treningu uzupełnia to, co podczas meczu drużyna traci (+2 wytrzymałości w treningu, na -2 w meczu; -1 atrybutów w treningu, na +1 w meczu). Bilans zostaje zachowany. 2. Drugi wariant w cyklu mecz - wolne - mecz, to DAY OFF w dniu między meczami. W cyklu 3 dniowym uzupełnimy straty z 2 spotkań i mamy +1 morale. Ważne jest, by po takim wariancie treningowym po drugim meczu dać trening MEDIUM, aby poprawić atrybuty. Wybór propozycji 1 lub 2 zależny jest od dalszego kalendarza, oraz potrzeb drużyny. 3. Jeżeli mamy 2 - 3 wolne dni miedzy spotkaniami to pierwszego dnia - SHORT (odbudowanie drużyny po meczu), drugiego dnia i trzeciego (jeżeli mamy trzeci) - MEDIUM (nabijamy atrybuty bez strat). Po meczu dajemy DAY OFF i bilans z 4 dni wychodzi +2 wytrzymałości i +1 morale. 4. Powyższej zasady nie należy stosować stale, gdyż zatrzymamy atrybuty na niezmienionym poziomie. Od czasu do czasu można zdecydować o długim treningu, ale tylko wtedy, gdy mamy morale na wysokim poziomie oraz jego wartość jest przez nas poprawiana mniej więcej w ostatnich 2 tygodniach. 5. Po 2 meczach rozgrywanych dzień po dniu - obowiązkowo DAY OFF. Nic nie tracimy, a zyskujemy +1 morale. 6. Treningi po sezonie można robić we wrześniu z nastawieniem na odrabianie tego, czego najbardziej potrzeba drużynie. Cykle dowolne, byle nie przesadnie intensywne. |
0
- NHL 2004 - poradnik do gry
- NHL 2004: Poradnik do gry
- NHL 2004: Dynasty Mode - Opcje Rules
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Personel
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Udogodnienia
- NHL 2004: Fantasy Draft
- NHL 2004: Główny ekran gry
- NHL 2004: Główny ekran gry - Options
- NHL 2004: Główny ekran gry - Biuro
- NHL 2004: Główny ekran gry - Poziom drużyny
- NHL 2004: Główny ekran gry - Upgrades
- NHL 2004: Główny ekran gry - Dobór zawodników
- NHL 2004: Główny ekran gry - Ustawianie formacji
- NHL 2004: Taktyki trenerskie
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie ofensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie defensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w przewadze
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w osłabieniu
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Quick Play Strategy
- NHL 2004: Finanse
- NHL 2004: Mecz
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w defensywie
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w ofensywna
- NHL 2004: Zasady i triki - Bójki, Między spotkaniami
- NHL 2004: Trening
- NHL 2004: Wymiany, zakupy i kontrakty
- NHL 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pajkul Senator
Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!
zanonimizowany161901 Junior
rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)
rothon Legend
edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]
edwinos Centurion

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004
Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??
rothon Legend
Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.