NHL 2004: Trening
Aktualizacja:
Trening
Treningi mają za zadanie podnosić utracone w trakcie rozegranego spotkania punkty atrybutów i wytrzymałości, przy jednoczesnym nie przemęczeniu zawodników skutkującym spadkiem morale. Na ekranie głównym zobaczymy (w lewym dolnym rogu każdego dnia) nie omawiane dotąd symbole MP, SP, LP lub żadnego z tych skrótów nie będzie.

Te oznaczenia, to nic innego jak symbole treningów zaplanowanych na dany dzień dla drużyny. Mogą to więc być:
UWAGA WAŻNE!
SP (Short Practice) - krótki trening. Dodaje +2 do wytrzymałości, ale zabiera -1 od atrybutów.
MP (Medium Practice) - średni trening. Dodaje +1 do atrybutów.
LP (Long Practice) - długi trening. Dodaje +2 do atrybutów, ale zabiera -1 wytrzymałości oraz -2 od morale graczy.
Czyste pole oznacza, że planujemy dzień wolny, który powoduje wzrost +4 wytrzymałości, wzrost morale +1, ale jednocześnie zmniejsza atrybuty o -2.
Rozegranie Meczu powoduje, spadek o -2 wytrzymałości oraz wzrost +1 atrybutów.
Informacje powyższe oraz możliwość zmiany planu treningowego na dany dzień możliwe jest po dwukrotnym kliknięciu lewym przyciskiem myszy na określonej dacie w kalendarzu.

Treningi należy ustawiać w zależności od potrzeb drużyny (sprawdzamy w COACH'S ROOM/ Progress Report), ale należy to robić z zachowaniem następujących zasad:
1. Jeżeli odstępy miedzy meczami są jednodniowe czyli mecz - przerwa - mecz to w wolnym dniu zawsze daje się trening krótki (SHORT). Taki rodzaj treningu uzupełnia to, co podczas meczu drużyna traci (+2 wytrzymałości w treningu, na -2 w meczu; -1 atrybutów w treningu, na +1 w meczu). Bilans zostaje zachowany. 2. Drugi wariant w cyklu mecz - wolne - mecz, to DAY OFF w dniu między meczami. W cyklu 3 dniowym uzupełnimy straty z 2 spotkań i mamy +1 morale. Ważne jest, by po takim wariancie treningowym po drugim meczu dać trening MEDIUM, aby poprawić atrybuty. Wybór propozycji 1 lub 2 zależny jest od dalszego kalendarza, oraz potrzeb drużyny. 3. Jeżeli mamy 2 - 3 wolne dni miedzy spotkaniami to pierwszego dnia - SHORT (odbudowanie drużyny po meczu), drugiego dnia i trzeciego (jeżeli mamy trzeci) - MEDIUM (nabijamy atrybuty bez strat). Po meczu dajemy DAY OFF i bilans z 4 dni wychodzi +2 wytrzymałości i +1 morale. 4. Powyższej zasady nie należy stosować stale, gdyż zatrzymamy atrybuty na niezmienionym poziomie. Od czasu do czasu można zdecydować o długim treningu, ale tylko wtedy, gdy mamy morale na wysokim poziomie oraz jego wartość jest przez nas poprawiana mniej więcej w ostatnich 2 tygodniach. 5. Po 2 meczach rozgrywanych dzień po dniu - obowiązkowo DAY OFF. Nic nie tracimy, a zyskujemy +1 morale. 6. Treningi po sezonie można robić we wrześniu z nastawieniem na odrabianie tego, czego najbardziej potrzeba drużynie. Cykle dowolne, byle nie przesadnie intensywne. |
- NHL 2004 - poradnik do gry
- NHL 2004: Poradnik do gry
- NHL 2004: Dynasty Mode - Opcje Rules
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Personel
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Udogodnienia
- NHL 2004: Fantasy Draft
- NHL 2004: Główny ekran gry
- NHL 2004: Główny ekran gry - Options
- NHL 2004: Główny ekran gry - Biuro
- NHL 2004: Główny ekran gry - Poziom drużyny
- NHL 2004: Główny ekran gry - Upgrades
- NHL 2004: Główny ekran gry - Dobór zawodników
- NHL 2004: Główny ekran gry - Ustawianie formacji
- NHL 2004: Taktyki trenerskie
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie ofensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie defensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w przewadze
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w osłabieniu
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Quick Play Strategy
- NHL 2004: Finanse
- NHL 2004: Mecz
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w defensywie
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w ofensywna
- NHL 2004: Zasady i triki - Bójki, Między spotkaniami
- NHL 2004: Trening
- NHL 2004: Wymiany, zakupy i kontrakty
- NHL 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany151307 Junior
Rothon mam pytanie . Jak można grać z kimkolwiek w NHL( najlepiej z Polski)?
zanonimizowany145390 Junior
Pytanko do rothona->powiedz mi tylko stary jaki jest konkretny adres do tych kolesi od NHL 2004-> to ja im sam napisze co musza barany poprawic aby ta gra wreszcie uzyskala miano prawie zblizonej do rzeczywistosci.
Dzieki i pozdrawiam!
rothon Legend
banderolas_pl--> Mnie powiedz. Tutaj. Jak to bedzie mialo sens to przekaze. Ale jak znam zycie, to nie bedzie mialo. Dawaj!
zanonimizowany154096 Junior
Czy ma ktoś pomysł na rozwiązanie problemu który mi się przydarzył?Mianowicie grałem już w nhl 2004 12 rok i gram jeden z ostatnich meczów w sezonie. Po skończeniu meczu, gdy wychodzę do panelu dynasty wyskakuje błąd i gra się wyłącza. Nawet gdy symuluje mecz,bądź przechodzę dzień dalej to efekt jest taki sam. Czy da się jakoś uratować ten sejf? Przypominam to już 12 rok!!!!pozdrawiam
zanonimizowany161901 Junior
czy ktos moze mi pomoc ,do jakiego katalogu musze skopiowac plik z kalendarzem ? z góry dziekuje:)
rothon Legend
Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]
edwinos Centurion
rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004
Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??
rothon Legend
edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]
zanonimizowany161901 Junior
rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)
pajkul Senator
Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
