NHL 2004: Główny ekran gry - Poziom drużyny

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

POZIOM DRUŻYNY

W samym dole menu z Coach's Room znajduje się opcja Progress Raports. Służy ona do zapoznawania się z poziomem wytrenowania drużyny oraz aktualnym stanem atrybutów poszczególnych graczy. Proszę popatrzeć na obrazek:

Zawodnicy z pola (napastnicy oraz obrońcy) charakteryzowani są 15 atrybutami, oznaczającymi ich wszelkie umiejętności hokejowe - Główny ekran gry - Poziom drużyny | NHL 2004 - NHL 2004 - poradnik do gry

Zawodnicy z pola (napastnicy oraz obrońcy) charakteryzowani są 15 atrybutami, oznaczającymi ich wszelkie umiejętności hokejowe. Należą do nich:

Overall - Ogólna wartość zawodnika. To na podstawie tego atrybutu komputer buduje formacje BEST LINES, a my ustalamy minimalny niezbędny czas przebywania zawodnika na lodzie.

Speed - Szybkość. Czym więcej, tym większa prędkość poruszania się na lodzie.

Agility - Zwinność, zwrotność, ruchliwość. Czym więcej, tym trudniej zawodnika przewrócić lub odebrać mu krążek.

Endurance - Wytrzymałość. Czym więcej, tym zawodnik wolniej się męczy i szybciej wypoczywa.

Passing - Umiejętność dokładnego odegrania krążka do partnera. Czym więcej tym podanie celniejsze, a prawdopodobieństwo przechwycenia krążka przez przeciwnika mniejsze.

Potential - To cecha określająca jak szybko i z jakim skutkiem (o ile) zawodnikowi będą wzrastać atrybuty. Zawodnicy doświadczeni o wysokiej sumie atrybutów będą ten parametr mieli mniejszy, niż młodzi obiecujący gracze.

Uwaga ważne! Kupując graczy młodych, z których chcemy mieć w przyszłości pożytek zawsze patrzymy, czy mają odpowiednio wysoki atrybut Potential! Oddając gracza, także miejmy to na względzie.

Hero Rating - Atrybut określający zdolność zawodnika do gry z większą skutecznością. Mówiliśmy przy okazji ustawiania opcji "Hero Ratings", że pod koniec meczu w sezonie zasadniczym (ostatnie 10 minut czasu gry) oraz podczas trwania całego meczu w fazie Playoff ujawnia się ta cecha. Poznać ten fakt możemy po żółtej gwiazdce, która pokazuje się obok zawodnika, a gracze z tzw. hero lines celniej strzelają, trudniej odebrać im krążek, trudniej ich przewrócić, są szybsi, wolniej się męczą itp.).

Acceleration - Przyspieszenie. Zdolność widoczna przy korzystaniu z klawisza przyspieszenia "Speed burst". Zawodnik z większą wartością atrybutu będzie osiągał lepsze efekty przy nagłym przyspieszeniu podczas gry.

Balance - Umiejętność jazdy na łyżwach i zdolności do utrzymywania równowagi.

Shot Power - Siła strzału.

Shot Accuracy - Celność strzału.

Deking Ability - Umiejętność wykonywania zwodów.

Puck Control - Umiejętność kontrolowania prowadzonego przez zawodnika krążka.

Checking - Umiejętność powstrzymywania przeciwnika (przytrzymywania przy bandzie, powalania, wykolejania itd.)

Toughness - Ogólna twardość zawodnika, odporność na powalanie podczas gry oraz odporność na ewentualne kontuzje.

W czerwonej ramce znajduje się to, po co głównie przyszliśmy w tym momencie do pomieszczeń trenerów. Wspominałem na początku poradnika, kiedy dokonywaliśmy wyboru zespołu, że atrybuty zawodników są zmienne i zależne od drużyny, w której grają. Na początku drużyny nie są rozwinięte, mają słabą bazę i kiepski personel, dlatego atrybuty każdego z graczy są dużo mniejsze. Proszę popatrzeć: Ovarall -10, Speed - 6, Agility -12 itd. Toż to sprowadza naszą ekipę do poziomu najwyżej ligi niemieckiej! Trzeba temu zaradzić, proponuję spisać wartość wszystkich modyfikatorów, oddzielnie dla atrybutów w meczu rozgrywanym na wyjeździe (STATISTICS: Away) i we własnej hali (STATISTICS: Home). W zespole Detroit Red Wings, wygląda to następująco:

 

Home

Away

Overall

- 5

- 10

Speed

- 1

- 6

Agility

- 7

- 12

Endurance

- 5

- 10

Hero Rating

- 1

- 6

Passing

- 1

- 6

Aggressiveness

- 1

- 6

Acceleration

- 7

- 12

Balance

- 7

- 12

Shot Power

- 1

- 6

Shot Accuracy

- 7

- 12

Deking Ability

- 1

- 6

Puck Control

- 1

- 6

Faceoffs

- 1

- 6

Checking

- 5

- 10

Toughness

- 5

- 10

Żółtym tłem oznaczono te modyfikatory, które najsilniej obniżają na atrybuty zawodników, a zatem w największym stopniu osłabiają naszą drużynę. Postaramy się je poprawić. Wracamy do 'YOUR' OFFICE, tym razem jednak do Skills and Upgrades.

NHL 2004

22 września 2003

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze28
2004-03-11
17:56

zanonimizowany151307 Junior

😒

Rothon mam pytanie . Jak można grać z kimkolwiek w NHL( najlepiej z Polski)?

Komentarz: zanonimizowany151307
2004-03-14
01:30

zanonimizowany145390 Junior

Pytanko do rothona->powiedz mi tylko stary jaki jest konkretny adres do tych kolesi od NHL 2004-> to ja im sam napisze co musza barany poprawic aby ta gra wreszcie uzyskala miano prawie zblizonej do rzeczywistosci.
Dzieki i pozdrawiam!

Komentarz: zanonimizowany145390
2004-03-14
09:07

rothon Legend

banderolas_pl--> Mnie powiedz. Tutaj. Jak to bedzie mialo sens to przekaze. Ale jak znam zycie, to nie bedzie mialo. Dawaj!

Komentarz: rothon
2004-03-14
22:14

zanonimizowany154096 Junior

Czy ma ktoś pomysł na rozwiązanie problemu który mi się przydarzył?Mianowicie grałem już w nhl 2004 12 rok i gram jeden z ostatnich meczów w sezonie. Po skończeniu meczu, gdy wychodzę do panelu dynasty wyskakuje błąd i gra się wyłącza. Nawet gdy symuluje mecz,bądź przechodzę dzień dalej to efekt jest taki sam. Czy da się jakoś uratować ten sejf? Przypominam to już 12 rok!!!!pozdrawiam

Komentarz: zanonimizowany154096
2004-04-15
01:04

zanonimizowany161901 Junior

😊

czy ktos moze mi pomoc ,do jakiego katalogu musze skopiowac plik z kalendarzem ? z góry dziekuje:)

Komentarz: zanonimizowany161901
2004-04-15
05:34

rothon Legend

Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]

Komentarz: rothon
2004-04-15
10:05

edwinos Centurion

edwinos

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004

Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??

Komentarz: edwinos
2004-04-15
10:19

rothon Legend

edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]

Komentarz: rothon
2004-04-15
11:14

zanonimizowany161901 Junior

rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)

Komentarz: zanonimizowany161901
2004-05-26
09:38

pajkul Senator

👍

Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!

Komentarz: pajkul

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl