NHL 2004: Główny ekran gry - Biuro
Aktualizacja:
BIURO
Pierwsze kroki kierujemy proszę szanownego koleżeństwa do naszego biura, czyli widocznego po lewej stronie ekranu 'YOUR' OFFICE. Okazuje się, że pod 'YOUR' OFFICE znajduje się kilka dodatkowych miejsc. Jest tam między innymi:
General Manager Office - gabinet managera generalnego, czyli nasz. Można wejść, tam jest jeszcze pusto i w zasadzie nie ma co oglądać, ale żeby zaspokoić ciekawość można. Zobaczymy nasze nazwisko, informację, że właśnie zaliczamy 1 rok jako GM oraz tzw. RATING, czyli punkty doświadczenia, które będzie można, nie, które należy zamieniać na punkty skilla drużyny. Teraz uwaga! Będzie ważne! Za co można otrzymać te punkty?
ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW DOŚWIADCZENIA
2 punkty - za każdy wygrany mecz. Za porażkę lub remis punkty nie są przyznawane (nawet po dogrywce).
10 punktów - za każdy z pierwszych pięciu transferów w sezonie. Jeżeli kupisz zawodnika z listy free agency dostajesz za to 10 punktów. Nie jest ważne czy to dobry gracz, czy mierny, czy tani, czy drogi. Swoje punkty dostajesz. Tak samo za każdą wymianę. Idziesz na wymianę z inną drużyną dostajesz 10 punktów. Nie jest ważne, czy to wymiana dobra, czy zła. Punkty dostajesz za tzw. aktywność transferową. Ale uwaga: punkty są tylko za pierwsze 5 wymian lub zakupów w sezonie. Każda następna transakcja, szósta, siódma itd. w sezonie nie są punktowane! Bez względu na to czy są dobre, czy złe, doświadczenia za to nie będzie. Suma sumarum za aktywność transferową można w sezonie zdobyć maksymalnie 50 punktów. Podpowiedź: wykorzystajcie ten mechanizm i w sytuacji, gdy zbliża się 'dead line' (koniec transferów przed playoff), a macie jeszcze szanse dostać punkty to przeprowadźcie choćby niepotrzebny transfer lub zakup. Taniego zawodnika nie mieszczącego się nigdy w składzie wymieńcie na podobnego. Nic to nie zmieni w składzie i niewiele pewnie w finansach, a 10 punktów (albo krotność, jak komuś więcej zostało punktowanych transferów) piechotą nie chodzą. To równowartość 5 wygranych spotkań!
10 punktów - za awans do playoff.
200 - 500 punktów - za wyniki po sezonie oraz indywidualne nagrody zawodników z naszej drużyny. Dlaczego podałem przedział? Z tego powodu, że łączna wartość przyznanych punktów doświadczenia zależy z jednej strony od wyników w sezonie, z drugiej zaś od poniesionych na ten cel nakładów. Czym lokata lepsza, a mniej wydanych pieniędzy i lepszy wynik finansowy w sezonie tym dostaniemy więcej punktów. Jeżeli zdobędziemy Puchar Stanleya zespołem Detroit Red Wings z budżetem zawodniczym 97 milionów dolarów to dostaniemy za to mniej punktów doświadczenia, niż osiągając ten sam wynik drużyną Pittsburgh Penguins z budżetem 35 milionów. Szczegółowy algorytm lub wzór przyznawania punktów nie jest mi znany.
Uwaga: koszt jednego punktu skills dla drużyny to 100 punktów doświadczenia. Po zdobyciu każdej pełnej setki doświadczenia uzyskamy jedne punkt skills do dyspozycji. Drogo. W niezłym sezonie uzyskamy 3-4 punkty skills. W wybitnym (słaba drużyna, wysokie miejsce) 6 punktów. Kilkanaście sezonów trawa zbudowanie drużyny, w której mamy same 10 w skills. Proszę o tym pamiętać decydując się dokonać usprawnień w drużynie.
Po tej wizycie w gabinecie proponuję zmianę miejsca. Wrócimy tu niebawem, ale teraz przenosimy się do pomieszczeń trenerskich. Zapraszam do COACH'S ROOM.
0
- NHL 2004 - poradnik do gry
- NHL 2004: Poradnik do gry
- NHL 2004: Dynasty Mode - Opcje Rules
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Personel
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Udogodnienia
- NHL 2004: Fantasy Draft
- NHL 2004: Główny ekran gry
- NHL 2004: Główny ekran gry - Options
- NHL 2004: Główny ekran gry - Biuro
- NHL 2004: Główny ekran gry - Poziom drużyny
- NHL 2004: Główny ekran gry - Upgrades
- NHL 2004: Główny ekran gry - Dobór zawodników
- NHL 2004: Główny ekran gry - Ustawianie formacji
- NHL 2004: Taktyki trenerskie
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie ofensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie defensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w przewadze
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w osłabieniu
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Quick Play Strategy
- NHL 2004: Finanse
- NHL 2004: Mecz
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w defensywie
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w ofensywna
- NHL 2004: Zasady i triki - Bójki, Między spotkaniami
- NHL 2004: Trening
- NHL 2004: Wymiany, zakupy i kontrakty
- NHL 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pajkul Senator
Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!
zanonimizowany161901 Junior
rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)
rothon Legend
edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]
edwinos Centurion

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004
Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??
rothon Legend
Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.