NHL 2004: Finanse

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Finanse

Przed rozegraniem meczu proponuje jeszcze wizytę u finansistów. W końcu kasa to ważny element rządzenia zespołem. Przechodzimy do 'YOUR' OFFICE / Finances. Ukaże się nam taki oto obrazek:

Tabelka, którą widzimy ukazuje wpływy (REVENUE) oraz wydatki (EXPENSES) drużyny - Finanse | NHL 2004 - NHL 2004 - poradnik do gry

Tabelka, którą widzimy ukazuje wpływy (REVENUE) oraz wydatki (EXPENSES) drużyny. Po stronie wydatków mamy:

Player Salaries - płace zawodników, zależne od wartości kontraktów jakie podpisaliśmy z naszymi zawodnikami.

Staff - koszty utrzymania personelu (będą wzrastały w miarę wzrostu umiejętności personelu w Skills and Upgrades / STAFF)

Facilities - koszty utrzymania wyposażenia (będą wzrastały w miarę wzrostu ilości wyposażenia w Skills and Upgrades / FACILITIES).

Operations - koszty związane z ogólnym prowadzeniem zespołu.

Po stronie wpływów widzimy:

Next Game Attendance - ilość kibiców na najbliższym rozegranym przez nas meczu (pod spodem dotychczasowa średnia ilość widzów na spotkaniach). Po prawej stronie ukazana jest wartość przychodów z biletów wyrażona jako iloczyn jednostkowej ceny biletu oraz ilości widzów.

TV Revenue - przychody z transmisji telewizyjnych

Concessions - wartość przychodów przeróżnych firmowanych przez drużynę gadżetów sprzedawanych na meczu (wartość proporcjonalna do ilości widzów na meczu).

W tym miejscu mamy możliwość swobodnego ustalenia ceny biletów na mecz sezonu zasadniczego oraz fazy playoff. Korzystając z pola do wpisywania oraz polecenia SET PRICES możemy kształtować wartość przychodów w skali sezonu. Relacja jest prosta (znana zasada popytu i podaży):

Niższa cena -->więcej kibiców

Wyższa cena -->mniej kibiców

Pamiętając, że więcej kibiców to więcej sprzedanych gadżetów oraz większa ilość sprzedanych biletów (ale za mniejszą cenę) należy maksymalizować łączny przychód. Popatrzmy na to, co się wydarzy z łączą wartością przychodu przy różnych cenach:

Cena biletu

Ilość widzów

Przychód za bilety

Przychód z transmisji

Gadżety

Łączny przychód

67

17.249

47,4

25,0

10,6

83,0

68

17.049

47,5

25,0

10,5

83,0

69

16.848

47,7

25,0

10,4

83,1

70

16.648

47,8

25,0

10,2

83,0

71

16.447

47,9

25,0

10,1

83,0

72

16.246

48,0

25,0

10,0

83,0

73

16.046

48,0

25,0

9,9

82,9

Metodą prób i błędów wybieramy tę cenę, która daje nam największy łączny przychód. Można w tym celu posłużyć się także kalkulatorem finansowym, który jest do dyspozycji w dole ekranu. Jeżeli łączna wartość jest identyczna dla kilku poziomów cen, wybieramy tę, która gwarantuje większą liczbę widzów. W związku z faktem, że ilość kibiców oraz akceptowalny poziom cen i wielkość spadku oglądających na skutek podwyżki (elastyczność popytu) jest zależna od wyników drużyny proponuję często zaglądać w to miejsce i zmieniać poziom cen. Może się opłacić. To tyle z przygotowań. Teraz już naprawdę gramy.

Podobało się?

0

NHL 2004

22 września 2003

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2004-05-26
09:38

pajkul Senator

👍

Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!

Komentarz: pajkul
2004-04-15
11:14

zanonimizowany161901 Junior

rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)

Komentarz: zanonimizowany161901
2004-04-15
10:19

rothon Legend

edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]

Komentarz: rothon
2004-04-15
10:05

edwinos Centurion

edwinos

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004

Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??

Komentarz: edwinos
2004-04-15
05:34

rothon Legend

Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]

Komentarz: rothon

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl