NHL 2004: Główny ekran gry - Upgrades
Aktualizacja:
UPGRADES

Skills and Upgrades to miejsce, w którym dokonujemy wszystkich usprawnień dotyczących drużyny. Jakiego typu elementy charakteryzują każdą z drużyn oraz jak na te cechy wpływają punkty skills wspomniałem przy okazji dokonywania wyboru ekipy do prowadzenia (Dynasty Select Team), proponuję przypomnieć sobie ten fragment.
Jak widać mamy do dyspozycji 3 punkty skills (UPGRADE POINTS AVAILABLE), które możemy dowolnie rozdysponować. W tabelce z siłą modyfikatorów widać wyraźnie, jak silne jest ich oddziaływanie na atrybuty graczy podczas gier na wyjeździe. Proponuję poprawić ten element i przyznać jeden punkt usprawnieniu Team Trawel. Zaznaczamy pierwszą wolna czarną kulkę obok pomarańczowej w pasku Team Trawel.
Zaznaczyliśmy również jako atrybuty najsilniej zmieniane Acceleration, Balance i Shot Accuracy. Wiadomo, że usprawnienie Eguipment Room poprawia cechy związane ze umiejętnościami strzeleckimi oraz jazdą na łyżwach, czyli tym, które właśnie wytypowaliśmy do poprawy w pierwszej kolejności. Proponuję zatem jeden punkt przeznaczyć na Eguipment Room.
Kolejna grupa atrybutów do poprawy to Agility, Endurance, Checking i Toughness. Usprawnienie poprawiające cechy siłowe i wytrzymałościowe to Team Gym. Ostatni punkt skills przeznaczamy więc na ten cel.
W tym momencie powinniśmy mieć 3 zielone kulki. Jedna przy Team Trawel, jedna przy Eguipment Room i jedna przy Team Gym, dokładnie tak jak na screenie powyżej. Teraz przyciskamy SAVE UPGRSDES, kulki zmieniają się na szare, a modyfikatory zmieniają swą wartość.
Oczywiście takie rozdysponowanie skills jest tylko propozycją. Jeżeli ktoś zechce może przeznaczyć wszystkie punkty na Scouting, który pozwoli oglądać atrybuty młodych graczy przed Entry Draft po zakończeniu sezonu. Albo na Marketing, który choć częściowo zniweluje spadek ilości kibiców wynikający z miernej gry podopiecznych. Praktyka jednak wskazuje, że na początku pierwszego sezonu zdecydowanie efektywniej jest mieć lepsze parametry zawodników, co ułatwi wygrywanie spotkań, niż rozwijać infrastrukturę około hokejową. Te elementy rozwijać będziemy za kolejne punkty, uzyskane dzięki dobrym wynikom.
Wróćmy teraz do COACH'S ROOM/ Progress Reports i popatrzmy jaki osiągnęliśmy efekt dzięki naszym zabiegom doskonalącym zaplecze. Poniższa tabela pokazuje uzyskane zmiany parametrów:
Home | Home | Away | Away | |
Przed zmianą | Po zmianie | Przed zmianą | Po zmianie | |
Overall | - 5 | - 3 | - 10 | - 6 |
Speed | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Agility | - 7 | - 5 | - 12 | - 8 |
Endurance | - 5 | - 4 | - 10 | - 7 |
Hero Rating | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Passing | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Aggressiveness | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Acceleration | - 7 | - 5 | - 12 | - 8 |
Balance | - 7 | - 5 | - 12 | - 8 |
Shot Power | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Shot Accuracy | - 7 | - 5 | - 12 | - 8 |
Deking Ability | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Puck Control | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Faceoffs | - 1 | - 1 | - 6 | - 4 |
Checking | - 5 | - 4 | - 10 | - 7 |
Toughness | - 5 | - 4 | - 10 | - 7 |
Najważniejsze zmiany w drużynie zostały dokonane. Nadszedł czas, by rozpocząć ustawianie formacji.
0
- NHL 2004 - poradnik do gry
- NHL 2004: Poradnik do gry
- NHL 2004: Dynasty Mode - Opcje Rules
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Personel
- NHL 2004: Wybór Generalnego Managera - Udogodnienia
- NHL 2004: Fantasy Draft
- NHL 2004: Główny ekran gry
- NHL 2004: Główny ekran gry - Options
- NHL 2004: Główny ekran gry - Biuro
- NHL 2004: Główny ekran gry - Poziom drużyny
- NHL 2004: Główny ekran gry - Upgrades
- NHL 2004: Główny ekran gry - Dobór zawodników
- NHL 2004: Główny ekran gry - Ustawianie formacji
- NHL 2004: Taktyki trenerskie
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie ofensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie defensywne
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w przewadze
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Strategie gry w osłabieniu
- NHL 2004: Taktyki trenerskie - Quick Play Strategy
- NHL 2004: Finanse
- NHL 2004: Mecz
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w defensywie
- NHL 2004: Zasady i triki - Gra w ofensywna
- NHL 2004: Zasady i triki - Bójki, Między spotkaniami
- NHL 2004: Trening
- NHL 2004: Wymiany, zakupy i kontrakty
- NHL 2004: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
pajkul Senator
Wspaniale, idealnie... Wspaniale Rothon, o to mi chodziło!!!! Poradnik na 6+!!!
zanonimizowany161901 Junior
rothon dziekuje bardzo za pomoc ,jush mi dziala,<jupi> :)
rothon Legend
edwinos--> Najlepiej rob backupy calego katalogu NHL 2004 z folderu Moje dokumanty (jako np. jakies archiwum z data dzienna wg. kalendarza gry, albo kalendarza rzeczywistego, jak tam wolisz). Jego wielkosc to niewiele ponad 3 mega. Najwazniejsze i najwieksze sa bazy danych zapisywane w zbiorach [nazwa].exh dla trybu exhibition, [nazwa].dyn dla trybu dynasty, [nazwa].sea dla trybu season w folderze DB, oraz plik user.log w folderze USER. One zmieniaja sie zawsze. Inne pliki zmienic sie moga, gdy dogrywasz dodatki, poprawki, jakies zdjecia, inne stroje itd. ktorych mnostwo na sieci. Najbezpieczniej, najpewniej i chyba jednak najszybciej robic backup calego NHL 2004 i w calosci to podmieniac. Dziala bez zarzutu, nic sie nie gubi.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 10:24:41]
edwinos Centurion

rothon ----> sluchaj....mam techniczne pytanie zwiazane z save'ami w NH2004
Wiadomo, ze jak gra sie sezon, to nastepuja kolejne mecze, zapisywana jest gra po kazdym rozegranym meczu. Koncze w danym dniu gre - ma ona wpis z data aktualna ...a jak np dobrze byloby robic...aby mozna np wrocic do starszych zapisow gry ??
Ktory plik trzeba sobie gdzies na boku zapisac, aby potem mozna bylo go wgrac i miec np stan nie aktualny..ale sprzed 2-3 dni..??
rothon Legend
Pliki z kalendarzem (dokladnie 4 jezeli wgrywasz v2) nalezy skopiowac do katalogu z gra (tam gdzie znajduje sie nhl2004.exe) a nastepnie odpalic zbior calendar.bat, a przy innej wersji kalendarza innego batcha, ktory bedzie dostepny po rozpakowaniu plikow z kalendarzem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-04-15 07:05:55]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.