CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (3)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wykryte przez twoich żołnierzy stanowiska armat ppanc wroga, jednej (1) za szybowcem (2) i drugiej gdzieś w pobliżu drzewa (3), grenadierzy mogą zniszczyć ogniem swoich panzerschrecków lub wrzucając w każde stanowisko po granacie zapalającym (#11). Ostrzał moździerza (4) też ujdzie. Po unieszkodliwieniu dział npla podciągnij bliżej wszystkie swoje pojazdy. Moździerz, wespół np. z jednym z samochodów pancernych, może teraz zniszczyć kolejny angielski szybowiec (2). W tym czasie grenadierzy, również ci nacierający z zachodu (5), chowając się za wszelkimi dostępnymi osłonami, ostrzeliwują brytyjskich komandosów we wszystkich budynkach (6, 7 i 8). Po zniszczeniu szybowca (2) pomóż swojej piechocie wystrzeliwując z moździerza kilka granatów zapalających (9) w chałupy Anglików. Te dwie po lewej (6 i 7) można chyba załatwić jednym ostrzałem, celując między nie. Gdy walka dobiegnie końca nie przejmuj jeszcze punktu paliwowego (10), zabezpieczając w ten sposób ostatnią ze stref zrzutu (mapa(1) , lecz najpierw zorganizuj obronę okrężną, tak by twoi ludzie mieli baczenie prawie na każdy kierunek. Za chwilę czeka cię bowiem kolejne, ostatnie już zadanie główne - odeprzeć kontratak spadochroniarzy na to miejsce (mapa(2) .

# 11 - Misja 2 Wolfheze: Wrześniowy śnieg (3) | Operacja Market Garden - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 11
# 12 - Misja 2 Wolfheze: Wrześniowy śnieg (3) | Operacja Market Garden - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 12

Umieść grenadierów w ocalałych szopach i budynkach (1), za wrakami pojazdów czy szybowców (2) i np. kłodami drzew, gałęziami (3) (#12). Pomiędzy ruinami, czy drzewami a ścianą budynku, można umieścić transportery przewożące moździerze albo samochody pancerne (4), by były one osłonięte od boków. Gdzieś w samym środku obrony, przy punkcie paliwowym (5), warto postawić transporter piechoty, by w razie potrzeby grenadierzy mogli przy nim uzupełnić straty. Punkt paliwowy zabezpiecz małym Kettenkradem dopiero wtedy gdy jesteś już gotowy na powitanie ostatniego, brytyjskiego desantu komandosów-spadochroniarzy. A będą oni zrzucani w różne miejsca wokół twoich pozycji - aby zachować jako taką czytelność mojej mapki nie zaznaczałem już na niej tych miejsc. Jeśli w trakcie całej gry rekrutowałeś sobie tyle drużyn grenadierów i wyprodukowałeś tyle pojazdów, że udało ci się osiągnąć limit populacji, a teraz większość tego wojska zgromadziłeś właśnie tutaj, to nie powinieneś mieć najmniejszych problemów z odparciem Angoli. Tym bardziej, że część z nich wyląduje ci na głowie - ściana ognia, z którą się spotkają spowoduje, że dotykać matki-ziemi będą już martwymi stopami... W trakcie ich desantu na ziemię opadnie też kilka spadochronów z zaopatrzeniem (6) - nie ma raczej konieczności go zbierać, ale angielska herbata nawet nieźle smakuje...

Brytyjczycy mogą cię jednak również zaskoczyć śmiałym rajdem kilku jeepów, które wtargną na planszę drogą biegnącą z północy i na pełnym gazie spróbują dojechać do twoich pozycji (#13). Jeśli jednak wcześniej zostawiłeś sobie, jak sugerowałem, jeden samochód pancerny (1) w północno-zachodnim sektorze, to teraz, ustawiając go na pobliskim skrzyżowaniu dróg, szybko te jeepy (2) zatrzymasz. Dodatkowy transporter (3) uzbrojony w karabin maszynowy i postawiony na tym skrzyżowaniu, a biedni Brytole nawet nie zdążą skręcić w prawo...

# 13 - Misja 2 Wolfheze: Wrześniowy śnieg (3) | Operacja Market Garden - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 13
# 14 - Misja 2 Wolfheze: Wrześniowy śnieg (3) | Operacja Market Garden - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 14

Zwieńczeniem brytyjskiego desantu (1) będzie - już naprawdę brawurowe - lądowanie szybowca z lekkimi czołgami Tetrarch Mk VII na pokładzie (#14). Gdyby jednak Angole wiedzieli, ile broni ppanc znajduje się w rękach twoich grenadierów, pewnie by nawet nie wyjeżdżali z szybowca tym jednym, malusieńkim Tetrarchem (2)... Ostatecznie możesz szybko obsadzić którąś z rozbitych wcześniej angielskich armat ppanc i jej ogniem zakończyć resurs tego Tetrarcha. Szybowiec zaś powinny zniszczyć transportery uzbrojone w moździerze (3).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2007-12-08
15:56

_Luke_ Legend

_Luke_

Grajac praktycznie wylacznie w sieci (od wersji beta podstawki) przechodze singlowa kampanie bez stresu na hardzie, wiec pauza nie wchodzi w rachube. Z reszta ta gra jest stworzona przede wszystkim do multi - szkoda tylko, ze relic to nie poziom blizzarda ze swoim battlenetem.
Brak podstawowych w dzisiejszych czasach opcji (obserwatorzy, druzynowy ladder itp) to sytuacja niedopuszczalna i odbijajaca sie czkawka na "zywotnosci" tej genialnej gry

Komentarz: _Luke_
2007-12-08
15:48

zanonimizowany357735 Senator

jak się pauzę robi w grze ?

Komentarz: zanonimizowany357735
2007-12-07
13:01

zanonimizowany56818 Generał

Nie dam ci jasnej odpowiedzi. Chodzi o to, że te wszystkie screeny są ustawiane (choć może na to nie wygląda), tzn. tak zaaranżowane, by np. obejmować jak najwięcej jednostek, dobrze pokazywać wroga czy jakieś kluczowe/charakterystyczne miejsce albo efektowną akcję, itp. A najlepiej - wszystko to na raz :-D. Czyli nawet jeśli wszystko ogarniałem to i tak musiałem cyknąć pauzę, żeby ustawić kamerę i zrobić dobrego screenshota.

Ale gdybym grał na całkowitym luzie to myślę, że też bym gęsto pauzował - klikanka mnie nie bawi.

Komentarz: zanonimizowany56818
2007-12-07
02:00

massca Legend

mam pytanie do autora poradnika, z czystej ciekawosci : czy grajac korzystales z pausy czy leciales wszystko na żywca? nie gralem w ten dodatek ale pamietam ze przy oryginalnej grze przychodzil moment ze nie ogarnialem wszystkiego juz tak zeby przejsc level i pomagalem sobie wydajac rozkazy na pauzie. jestem ciekawy czy to ja juz tak lamie czy to standard w pozniejszych misjach

pzdr
m

Komentarz: massca

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl