CoH Opposing Fronts: Misja 6 Arnhem Ostatni most

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 6 "Arnhem: Ostatni most"

Główne zadania - Misja 6 Arnhem: Ostatni most | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry

Główne zadania:

(1) Zabezpiecz drogi prowadzące na most

(2) Zdobądź most w Arnhem

Dodatkowe zadania:

(1) Zabezpiecz składy amunicji

"Medalowe" zadania:

(M) Zniszcz wszystkie barki rzeczne

Nie ma chyba większego sensu opisywać i dokumentować obrazkami każdej potyczki na tej mapie bo jest ich tu co nie miara. Zamiast tego może skupmy się na kluczowych miejscach planszy i kilku ważniejszych starciach. Przede wszystkim - i jeszcze zanim naprawdę ruszymy w bój - warto rozbudować bazę (#1) o (przynajmniej) budynek Panzer-Jager Kommand (1), a chwilę potem nabyć w nim "ulepszenie Jager Kommand". Wówczas w budynku sztabu (2) stanie się dostępna ikona "Aktywuj grupę Panter" (3) - od razu też aktywujemy i to ulepszenie. Niedługo później przy liczbie zdobytych punktów dowodzenia (4) pojawi się ikona "grupy uderzeniowej Panter" - w momencie gdy posiadamy wymaganą ilość zasobów (a dużo "materiału ludzkiego" pochłania) klikamy ją, wskazując miejsce na planszy, do którego te dwa czołgi średnie PzKpfw V Panther mają przybyć. A pojawią się one najpierw na drodze (5) w pobliżu bazy. Naprawdę warto mieć pod swoją komendą w tym scenariuszu te dwa doskonałe czołgi, można nimi wiele zdziałać. Z pozostałych ulepszeń mnie przydało się także "zwiększenie liczebności oddziałów" bo na planszy jest kilku angielskich snajperów, a ci lubią wkurzać człowieka zdejmując mu po kolei żołnierzy. Więc niech chociaż będzie w drużynie o tego jednego szwejka więcej do odstrzelenia. W budynku sztabu (2) można również wyprodukować małego Kettenkrada do przejmowania punktów będących sercami sektorów. Nasza piechota nie powinna sobie tym zawracać głowy, tylko ciągle być w ruchu i przeć do przodu, ze względu na mocno denerwujący w tej misji ostrzał artyleryjski prowadzony przez Angoli. Konkretnie używają oni zdobycznych Nebelwerferów, czyli artylerii rakietowej i z lubością podgrzewają atmosferę rakietami zapalającymi. Grenadierzy nie mogą się więc czuć bezpiecznie ani na otwartej ulicy (co zrozumiałe), ani nawet w budynkach.

#1 - Misja 6 Arnhem: Ostatni most | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
#1
# 2 - Misja 6 Arnhem: Ostatni most | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 2

Przydaje się też transporter dla piechoty (1), którego mamy od początku gry (#2). Nie tyle do jej przewożenia ale by uzupełniać stany osobowe drużyn, które straciły ludzi w wyniku brytyjskiego ostrzału rakietowego. Jeśli chodzi o piechotę (2) to ja stawiałem na drużyny szturmowe (już po rekrutacji kilku drużyn zaprawionych w bojach grenadierów-weteranów). Jeśli zaś chodzi o punkty dowodzenia (3) i taktykę to wybrałem Luftwaffe. Przede wszystkim dla opcji wzywania spadochroniarzy (fallschirmjagers) i przeciwlotniczego zestawu samobieżnego Wirbelwind Flakpanzer, który jest również skuteczny w zwalczaniu piechoty wroga, głównie nieosłoniętej. A także dla możliwości skorzystania ze wsparcia samolotów Henschel Hs 129. Ci zabójcy czołgów mogą się przydać pod koniec rozgrywki do palenia brytyjskich puszek pchających się przez most w Arnhem. Jeśli byłeś tak nieostrożny, że wcześniej pozwoliłeś wrogowi sfajczyć ci twoje "puszki" - przede wszystkim mam na myśli Królewskiego Tygrysa (4) i obie Pantery bo te trzy czołgi są twoim najgroźniejszym orężem. Pierwszym zadaniem jest zabezpieczyć drogi prowadzące na most (mapa(1) . Przejęcie punktu strategicznego (5) na północny wschód od bazy, czyli bliżej wjazdu na most, aktywuje posiłki: na drodze przy bazie pojawiają się dwa czołgi Panzer IV. Podobnie jak Pantery bardzo przydatne, aczkolwiek mniej odporne na ogień wroga, głównie armat ppanc (6), których jest na tej planszy sporo.

Zadanie dodatkowe polega na zabezpieczeniu składów amunicji (mapa(1) . Zdobycie tego (1) położonego bardziej na północy (#3) praktycznie ustawia dalszą rozgrywkę, a to dlatego, iż znajdują się w nim dwa nieobsadzone przez Brytoli Nebelwerfery (2). A z ich pomocą można Angoli już zacząć masakrować, np. zmasowanym ostrzałem obu wyrzutni w jeden punkt. Wskazane jest rozpocząć od zniszczenia stanowiska najbliższego wrogiego Nebelwerfera, które znajduje się bliżej mostu. Przy okazji: zdobyte przez jednostki doświadczenie (3) zamieniałem tylko i wyłącznie na premie do ataku.

# 3 - Misja 6 Arnhem: Ostatni most | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 3
# 4 - Misja 6 Arnhem: Ostatni most | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 4

Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2007-12-08
15:56

_Luke_ Legend

_Luke_

Grajac praktycznie wylacznie w sieci (od wersji beta podstawki) przechodze singlowa kampanie bez stresu na hardzie, wiec pauza nie wchodzi w rachube. Z reszta ta gra jest stworzona przede wszystkim do multi - szkoda tylko, ze relic to nie poziom blizzarda ze swoim battlenetem.
Brak podstawowych w dzisiejszych czasach opcji (obserwatorzy, druzynowy ladder itp) to sytuacja niedopuszczalna i odbijajaca sie czkawka na "zywotnosci" tej genialnej gry

Komentarz: _Luke_
2007-12-08
15:48

zanonimizowany357735 Senator

jak się pauzę robi w grze ?

Komentarz: zanonimizowany357735
2007-12-07
13:01

zanonimizowany56818 Generał

Nie dam ci jasnej odpowiedzi. Chodzi o to, że te wszystkie screeny są ustawiane (choć może na to nie wygląda), tzn. tak zaaranżowane, by np. obejmować jak najwięcej jednostek, dobrze pokazywać wroga czy jakieś kluczowe/charakterystyczne miejsce albo efektowną akcję, itp. A najlepiej - wszystko to na raz :-D. Czyli nawet jeśli wszystko ogarniałem to i tak musiałem cyknąć pauzę, żeby ustawić kamerę i zrobić dobrego screenshota.

Ale gdybym grał na całkowitym luzie to myślę, że też bym gęsto pauzował - klikanka mnie nie bawi.

Komentarz: zanonimizowany56818
2007-12-07
02:00

massca Legend

mam pytanie do autora poradnika, z czystej ciekawosci : czy grajac korzystales z pausy czy leciales wszystko na żywca? nie gralem w ten dodatek ale pamietam ze przy oryginalnej grze przychodzil moment ze nie ogarnialem wszystkiego juz tak zeby przejsc level i pomagalem sobie wydajac rozkazy na pauzie. jestem ciekawy czy to ja juz tak lamie czy to standard w pozniejszych misjach

pzdr
m

Komentarz: massca

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl