CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (2)
Aktualizacja:
Po zniszczeniu pierwszego brytyjskiego szybowca pora zająć się pozostałymi, np. tym, który wylądował pośrodku planszy (#5). Ostrzelaj szybowiec (1) moździerzem (2), w końcu go niszcząc. Szybko ("pełne obroty") podjedź w pobliże Horsy samochodami pancernymi (3) (niezbyt blisko by któryś z granatów moździerzowych nie spadł na pojazd), podciągnij bliżej drużyny piechoty (4) (uzbrojone w lekkie MG-42 i panzerschrecki) ze skrzyżowania dróg przy 88mm armacie Flak36. Postaraj się znaleźć dla swoich grenadierów jakieś w miarę dobre osłony przed ogniem wroga. Wystrzelaj do nogi dwie drużyny angielskich komandosów (5 i 6). Za nimi znajdują się nieobsadzone ckmy MG-42 (7), a bardziej na prawo można również znaleźć 60mm moździerze. Dwa ckmy (7) warto obsadzić obiema drużynami grenadierów (4) i zabrać na południe, na właściwą linię obrony, umieszczając je np. w pobliżu skrzyżowania dróg (jedno do osłony Flaka36). W podobny, opisany wyżej sposób, rozpraw się z ostatnim z szybowców, którego pilot posadził bardziej na wschód. W pobliżu szybowca zmierzysz się najpewniej z drużyną komandosów, w okolicy może znajdować się także brytyjski moździerz.
![]() # 5
| ![]() # 6
|
W ostatnim zadaniu głównym w tym scenariuszu będziesz musiał zniszczyć konwój brytyjskich jeepów (mapa(3) . Jeepy będą nadjeżdżać z północy, początkowo w kolumnach po cztery samochody. Pojazdy te spróbują przemknąć na pełnym gazie przez twoje linie obronne i wyrwać się z mapy drogami prowadzącymi na południe. Najpierw spróbują przebić się środkiem planszy, przez skrzyżowanie dróg (1) przy 88mm armacie plot/ppanc (2) (#6). Pierwsze cztery jeepy (3) nadjadą drogą, równocześnie nastąpi pewnie zrzut kilku drużyn komandosów (4) na północ od skrzyżowania (1). Spadochroniarzami zajmie się przede wszystkim twój transporter z moździerzem (5), zrzucając na biedaków kilka granatów moździerzowych (6), jak i drużyny grenadierów (7). Oczywiście tym ostatnim też zdarzy się odpalić kilka panzerschrecków w alianckie pojazdy. Jeepy (3) generalnie zostaw jednak dla 88mm armaty Flak36 (2) i obu samochodów pancernych (8) - trzymaj po jednym z nich po obu stronach drogi. Po zniszczeniu pierwszych czterech brytyjskich jeepów po chwili pojawią się kolejne - te najprawdopodobniej będą próbowały przejechać polem na prawo od drogi (9). Następna czwórka angielskich samochodów spróbuje zaś przemknąć polem po lewej stronie drogi (10). Na swojej mapie zaznaczyłem takie kolejne "odnogi" trasy kolumn jeepów czerwonymi cyframi w białych kółkach.
Gdy wszystkie jeepy (czyli dwanaście samochodów) próbujące przejechać przez skrzyżowanie zostały zniszczone, trzeba szybko przerzucić samochody pancerne i transporter z moździerzem na zachód (lewo). Teraz czwórki brytyjskich pojazdów będą próbowały tamtędy przejechać na pełnym gazie (#7). Pamiętaj zabrać panzergrenadierami okupującymi budynek (1) panzerschrecka leżącego na placu w białym kółku (2) bo bardzo się przydaje. I to zarówno przeciw angielskim pojazdom jak i piechurom (potem wróć swoimi żołnierzami do chałupy). Z moździerza na transporterze (3) ostrzelaj (4) spadochroniarzy (5) na polu. Grenadierzy (1 i 6) w obu budynkach, jak i dwa samochody pancerne (7) prowadzą morderczy ogień do brytyjskich jeepów (8). Te ostatnie najpierw spróbują przebić się pomiędzy oboma budynkami (1 i 6), zaś kolejna czwórka jeepów postanowi najpewniej przejechać przez pole na prawo (wschód) od budynku (6).
![]() # 7
| ![]() # 8
|
Na koniec pora szybko przemieścić się na prawe (wschodnie) skrzydło (#8). Tym razem spodziewaj się jeepów nadjeżdżających kolumnami po sześć wozów: najpierw drogą przy wschodniej krawędzi planszy (1), potem przez pole po lewej (2) i wreszcie po prawej (3), bliżej drogi (1). 88mm armata Flak36 (4) powinna spalić sporo tych brytyjskich pojazdów mknących drogą (1), do pozostałych prowadź ogień z obu swoich samochodów pancernych (5). Najprawdopodobniej zostaniesz też zaatakowany ze wschodu (z prawej) przez komandosów (6) kryjących się przy skraju planszy - ostrzał twojego moździerza (7) powinien okazać się bardzo skuteczny. Jeśli udało ci się wyeliminować w tej misji wszystkie angielskie jeepy , nie pozwalając ani jednemu z nich wyrwać się z planszy, to zdobyłeś też medal.
- Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
- Kompania Braci Na linii frontu: Poradnik do gry
- CoH Opposing Fronts: Operacja Market Garden
- CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (3)
- CoH Opposing Fronts: Misja 3 Oosterbeek (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 3 Oosterbeek (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 4 Autostrada 69 (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 4 Autostrada 69 (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 5 Best (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 5 Best (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 5 Best (3)
- CoH Opposing Fronts: Misja 6 Arnhem Ostatni most
- CoH Opposing Fronts: Misja 7 Powrót do Valkenswaard (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 7 Powrót do Valkenswaard (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 8 Oosterbeek der Hexenkessel
- CoH Opposing Fronts: Operacja Market Garden
- Kompania Braci Na linii frontu: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Grajac praktycznie wylacznie w sieci (od wersji beta podstawki) przechodze singlowa kampanie bez stresu na hardzie, wiec pauza nie wchodzi w rachube. Z reszta ta gra jest stworzona przede wszystkim do multi - szkoda tylko, ze relic to nie poziom blizzarda ze swoim battlenetem.
Brak podstawowych w dzisiejszych czasach opcji (obserwatorzy, druzynowy ladder itp) to sytuacja niedopuszczalna i odbijajaca sie czkawka na "zywotnosci" tej genialnej gry
jak się pauzę robi w grze ?
Nie dam ci jasnej odpowiedzi. Chodzi o to, że te wszystkie screeny są ustawiane (choć może na to nie wygląda), tzn. tak zaaranżowane, by np. obejmować jak najwięcej jednostek, dobrze pokazywać wroga czy jakieś kluczowe/charakterystyczne miejsce albo efektowną akcję, itp. A najlepiej - wszystko to na raz :-D. Czyli nawet jeśli wszystko ogarniałem to i tak musiałem cyknąć pauzę, żeby ustawić kamerę i zrobić dobrego screenshota.
Ale gdybym grał na całkowitym luzie to myślę, że też bym gęsto pauzował - klikanka mnie nie bawi.
mam pytanie do autora poradnika, z czystej ciekawosci : czy grajac korzystales z pausy czy leciales wszystko na żywca? nie gralem w ten dodatek ale pamietam ze przy oryginalnej grze przychodzil moment ze nie ogarnialem wszystkiego juz tak zeby przejsc level i pomagalem sobie wydajac rozkazy na pauzie. jestem ciekawy czy to ja juz tak lamie czy to standard w pozniejszych misjach
pzdr
m
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




