CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Misja 1 "Wolfheze"

Główne zadania - Misja 1 Wolfheze (1) | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry

Główne zadania:

(1) Obroń działa przeciwlotnicze

(2) Zniszcz szybowce

(3) Zniszcz konwój jeepów

Dodatkowe zadania:

--- brak ---

"Medalowe" zadania:

Wyeliminuj wszystkie jeepy

Postępuj zgodnie ze wskazówkami gry. Najpierw (#1) wybierz oddział piechoty i obsadź nim stanowisko 20mm armatki plot (1), której obsada została wybita do nogi prze aliancki samolot. Działko chwilę postrzela do alianckich samolotów (dwa z nich powinny się rozbić w pobliżu), potem nastąpi zrzut 3 drużyn angielskich komandosów-spadochroniarzy (2, 3 i 4). Wyeliminuj ogniem armatki po kolei każdą z nich. Obsada działka zyska pewnie doświadczenie (5) - proponuję przekuć je na bonus defensywny (6) dla armatki plot (1). W dalszej części gry sugeruję obdarzać premiami defensywnymi wszystkie armaty, które będziesz miał do dyspozycji i które zdobędą w walce doświadczenie.

# 1 - Misja 1 Wolfheze (1) | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 1
# 2 - Misja 1 Wolfheze (1) | Operacja Market Garden | Kompania Braci - Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
# 2

Teraz będziesz mógł wreszcie poruszać się z kamerą po całej planszy. W pobliskim garnizonie (1) stworzony zostanie oddział piechoty - posłuchaj gry i obsadź nim pobliskie 20mm działko plot (2) (#2). W garnizonie (1) można już też rekrutować kolejne oddziały grenadierów (3) - rób to gdy tylko masz odpowiednią ilość zasobów, aż do osiągnięcia limitu populacji. Ja w swojej grze, przez cały okres trwania misji, "wyprodukowałem" maksymalną liczbę jednostek piechoty, jakieś 12 oddziałów. Organizowałem z nich defensywę głęboką, tak jak widać to na mojej mapie (stan końcowy). Pierwsze dwie drużyny piechurów wysłałem pod stanowiska 88mm armat plot, jednego na północ (4) i drugiego na wschód od garnizonu. Ze względu na małą szybkostrzelność 88-ki mogą sobie nie poradzić z błyskawicznym atakiem komandosów próbujących wrzucić granat w stanowisko więc potrzebują "ochrony" grenadierów. Kolejne oddziały niemieckiej piechoty dosyłałem na pierwszą linię, w okolice dział plot, obsadzając także dwa budynki przy lewej (zachodniej) krawędzi planszy. W końcu umieściłem również po jednej drużynie w budynku garnizonu (1) i pobliskim budynku stacji kolejowej (5). W tym drugim można np. stworzyć stację medyczną by w razie potrzeby wycofywać piechurów z pierwszej linii i leczyć pod chałupą. Pod koniec gry obsadziłem również chałupy w wiosce na tyłach i w pobliżu dróg wylotowych z mapy. Acha, każdy oddział grenadierów, zanim wyślesz go na pozycję, uzbrój najpierw w rkm MG-42 (6) - pełno ich leży w białych kółkach w okolicy garnizonu (1) i stacji kolejowej (5). Przydziel jednak tylko po jednej sztuce tej broni każdej drużynie, zostawiając sobie parę wolnych rąk na panzerschrecka (ale to później). Od razu dostaniesz też posiłki: transporter z moździerzem (7) i dwa samochody pancerne (8). Transporter (7) proponuję wysłać na pobliskie skrzyżowanie dróg na północy (9), zaś samochody pancerne (8) mogą pojechać kawałek w lewo od skrzyżowania (10), by utrudnić lądowanie kolejnym trzem drużynom brytyjskich komandosów.

Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2007-12-08
15:56

_Luke_ Legend

_Luke_

Grajac praktycznie wylacznie w sieci (od wersji beta podstawki) przechodze singlowa kampanie bez stresu na hardzie, wiec pauza nie wchodzi w rachube. Z reszta ta gra jest stworzona przede wszystkim do multi - szkoda tylko, ze relic to nie poziom blizzarda ze swoim battlenetem.
Brak podstawowych w dzisiejszych czasach opcji (obserwatorzy, druzynowy ladder itp) to sytuacja niedopuszczalna i odbijajaca sie czkawka na "zywotnosci" tej genialnej gry

Komentarz: _Luke_
2007-12-08
15:48

zanonimizowany357735 Senator

jak się pauzę robi w grze ?

Komentarz: zanonimizowany357735
2007-12-07
13:01

zanonimizowany56818 Generał

Nie dam ci jasnej odpowiedzi. Chodzi o to, że te wszystkie screeny są ustawiane (choć może na to nie wygląda), tzn. tak zaaranżowane, by np. obejmować jak najwięcej jednostek, dobrze pokazywać wroga czy jakieś kluczowe/charakterystyczne miejsce albo efektowną akcję, itp. A najlepiej - wszystko to na raz :-D. Czyli nawet jeśli wszystko ogarniałem to i tak musiałem cyknąć pauzę, żeby ustawić kamerę i zrobić dobrego screenshota.

Ale gdybym grał na całkowitym luzie to myślę, że też bym gęsto pauzował - klikanka mnie nie bawi.

Komentarz: zanonimizowany56818
2007-12-07
02:00

massca Legend

mam pytanie do autora poradnika, z czystej ciekawosci : czy grajac korzystales z pausy czy leciales wszystko na żywca? nie gralem w ten dodatek ale pamietam ze przy oryginalnej grze przychodzil moment ze nie ogarnialem wszystkiego juz tak zeby przejsc level i pomagalem sobie wydajac rozkazy na pauzie. jestem ciekawy czy to ja juz tak lamie czy to standard w pozniejszych misjach

pzdr
m

Komentarz: massca

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl