CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (1)
Aktualizacja:
Misja 1 "Wolfheze"
![]() | Główne zadania: (1) Obroń działa przeciwlotnicze (2) Zniszcz szybowce (3) Zniszcz konwój jeepów Dodatkowe zadania: --- brak --- "Medalowe" zadania: Wyeliminuj wszystkie jeepy |
Postępuj zgodnie ze wskazówkami gry. Najpierw (#1) wybierz oddział piechoty i obsadź nim stanowisko 20mm armatki plot (1), której obsada została wybita do nogi prze aliancki samolot. Działko chwilę postrzela do alianckich samolotów (dwa z nich powinny się rozbić w pobliżu), potem nastąpi zrzut 3 drużyn angielskich komandosów-spadochroniarzy (2, 3 i 4). Wyeliminuj ogniem armatki po kolei każdą z nich. Obsada działka zyska pewnie doświadczenie (5) - proponuję przekuć je na bonus defensywny (6) dla armatki plot (1). W dalszej części gry sugeruję obdarzać premiami defensywnymi wszystkie armaty, które będziesz miał do dyspozycji i które zdobędą w walce doświadczenie.
![]() # 1
| ![]() # 2
|
Teraz będziesz mógł wreszcie poruszać się z kamerą po całej planszy. W pobliskim garnizonie (1) stworzony zostanie oddział piechoty - posłuchaj gry i obsadź nim pobliskie 20mm działko plot (2) (#2). W garnizonie (1) można już też rekrutować kolejne oddziały grenadierów (3) - rób to gdy tylko masz odpowiednią ilość zasobów, aż do osiągnięcia limitu populacji. Ja w swojej grze, przez cały okres trwania misji, "wyprodukowałem" maksymalną liczbę jednostek piechoty, jakieś 12 oddziałów. Organizowałem z nich defensywę głęboką, tak jak widać to na mojej mapie (stan końcowy). Pierwsze dwie drużyny piechurów wysłałem pod stanowiska 88mm armat plot, jednego na północ (4) i drugiego na wschód od garnizonu. Ze względu na małą szybkostrzelność 88-ki mogą sobie nie poradzić z błyskawicznym atakiem komandosów próbujących wrzucić granat w stanowisko więc potrzebują "ochrony" grenadierów. Kolejne oddziały niemieckiej piechoty dosyłałem na pierwszą linię, w okolice dział plot, obsadzając także dwa budynki przy lewej (zachodniej) krawędzi planszy. W końcu umieściłem również po jednej drużynie w budynku garnizonu (1) i pobliskim budynku stacji kolejowej (5). W tym drugim można np. stworzyć stację medyczną by w razie potrzeby wycofywać piechurów z pierwszej linii i leczyć pod chałupą. Pod koniec gry obsadziłem również chałupy w wiosce na tyłach i w pobliżu dróg wylotowych z mapy. Acha, każdy oddział grenadierów, zanim wyślesz go na pozycję, uzbrój najpierw w rkm MG-42 (6) - pełno ich leży w białych kółkach w okolicy garnizonu (1) i stacji kolejowej (5). Przydziel jednak tylko po jednej sztuce tej broni każdej drużynie, zostawiając sobie parę wolnych rąk na panzerschrecka (ale to później). Od razu dostaniesz też posiłki: transporter z moździerzem (7) i dwa samochody pancerne (8). Transporter (7) proponuję wysłać na pobliskie skrzyżowanie dróg na północy (9), zaś samochody pancerne (8) mogą pojechać kawałek w lewo od skrzyżowania (10), by utrudnić lądowanie kolejnym trzem drużynom brytyjskich komandosów.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Kompania Braci: Na linii frontu - poradnik do gry
- Kompania Braci Na linii frontu: Poradnik do gry
- CoH Opposing Fronts: Operacja Market Garden
- CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 1 Wolfheze (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 2 Wolfheze Wrześniowy śnieg (3)
- CoH Opposing Fronts: Misja 3 Oosterbeek (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 3 Oosterbeek (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 4 Autostrada 69 (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 4 Autostrada 69 (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 5 Best (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 5 Best (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 5 Best (3)
- CoH Opposing Fronts: Misja 6 Arnhem Ostatni most
- CoH Opposing Fronts: Misja 7 Powrót do Valkenswaard (1)
- CoH Opposing Fronts: Misja 7 Powrót do Valkenswaard (2)
- CoH Opposing Fronts: Misja 8 Oosterbeek der Hexenkessel
- CoH Opposing Fronts: Operacja Market Garden
- Kompania Braci Na linii frontu: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Grajac praktycznie wylacznie w sieci (od wersji beta podstawki) przechodze singlowa kampanie bez stresu na hardzie, wiec pauza nie wchodzi w rachube. Z reszta ta gra jest stworzona przede wszystkim do multi - szkoda tylko, ze relic to nie poziom blizzarda ze swoim battlenetem.
Brak podstawowych w dzisiejszych czasach opcji (obserwatorzy, druzynowy ladder itp) to sytuacja niedopuszczalna i odbijajaca sie czkawka na "zywotnosci" tej genialnej gry
jak się pauzę robi w grze ?
Nie dam ci jasnej odpowiedzi. Chodzi o to, że te wszystkie screeny są ustawiane (choć może na to nie wygląda), tzn. tak zaaranżowane, by np. obejmować jak najwięcej jednostek, dobrze pokazywać wroga czy jakieś kluczowe/charakterystyczne miejsce albo efektowną akcję, itp. A najlepiej - wszystko to na raz :-D. Czyli nawet jeśli wszystko ogarniałem to i tak musiałem cyknąć pauzę, żeby ustawić kamerę i zrobić dobrego screenshota.
Ale gdybym grał na całkowitym luzie to myślę, że też bym gęsto pauzował - klikanka mnie nie bawi.
mam pytanie do autora poradnika, z czystej ciekawosci : czy grajac korzystales z pausy czy leciales wszystko na żywca? nie gralem w ten dodatek ale pamietam ze przy oryginalnej grze przychodzil moment ze nie ogarnialem wszystkiego juz tak zeby przejsc level i pomagalem sobie wydajac rozkazy na pauzie. jestem ciekawy czy to ja juz tak lamie czy to standard w pozniejszych misjach
pzdr
m
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



