Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
Aktualizacja:
Kopalnia

To trzecia lokacja jaką przyjdzie nam odbijać. Gdy tylko się znajdziemy na miejscu, ulokujmy naszych ludzi na północ od drogi (1) w pozycji leżącej. Thor powinien bez problemu trafić stamtąd przeciwników na dachu, którzy zaczną kierować się w naszą stronę. Jeśli któryś będzie zbyt blisko, włączmy do walki Reda.

Następnie wyślijmy Thora na południe, obchodząc przeciwników tak, by go nie dostrzegli. Ma on tak wysoki poziom skradania się, że będzie mógł pozbyć się wrogów zakradając się od tyłu i oddając strzały w głowę (ilustracja). Pozostaje nam jedynie kwestia kilku przeciwników w budynku (wszystkich na zewnątrz zabijamy w sposób opisany wyżej lub z dystansu - zawsze w pozycji leżącej). Zaatakujmy więc wspólnie naszymi najemnikami; pojedynczo rozlokowani przeciwnicy nie zdążą zabić żadnego z nich.
0
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Lotnisko północne
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Drassen
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Pompa wodna
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Farma
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Uniwersytet
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (1)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (2)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (4)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (5)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (6)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (7)
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Lotnisko południowe
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Pałac Deidranny
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
Komentarze czytelników
muhabor Generał
Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.
Piesman Centurion
Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
