Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
Aktualizacja:
Cambria

Potrzebne wyposażenie: zestaw wytrychów, C4 z zegarem
Cambrie warto zaatakować od wschodu, gdyż od tej strony napotkamy najwyżej kilka pojedynczych patroli. Gdy się ich pozbędziemy, skupmy się na odbiciu pierwszego punktu strategicznego jakim jest więzienie. Ustawmy jednego lub dwóch żołnierzy tak (1), by szybko pozbywać się nadbiegających z więzienia zaalarmowanych przeciwników (2). Warto wejść do domu z powyższej ilustracji, gdyż z okien będziemy mogli ostrzelać wrogów. Gdy pozostaną już tylko przeciwnicy z wnętrza więzienia, możemy wykorzystać C4 z zegarem (Red) do zniszczenia ściany.

Od strony północnej warto spróbować zaatakować Thorem. Biorąc pod uwagę fakt, iż jest on najlepszym strzelcem w naszym składzie, bez trudu wyeliminuje nawet takich przeciwników, których widzimy jedynie po części przez okno, czy też otwarte drzwi (1). Możemy również spróbować zaatakować więzienie z trzech stron (od wschodu, północy i południa - z tej ostatniej strony będziemy potrzebować mechanika, gdyż drzwi są zamknięte na klucz.

Zanim zaatakujemy bar, wyślijmy Reda wyposażonego w Steyra na dach, a następnie spróbujmy pojedynczymi strzałami ściągnąć wrogów z okien. Nawet jeśli nie będziemy w stanie już nikogo zranić, możemy tu wrócić później po wysadzeniu tylniej ściany baru - przeciwnicy zaczną się ruszać co zgotuje nam kolejną możliwość do strzału z dachu.

W tym czasie Thor wyposażony w M-14 oraz Static z NF Shotgunem oddelegujmy do pozbycia się przeciwników z domu wysuniętego trochę na zachód względem więzienia. Pozwólmy Thorowi pozbyć się przeciwników przed budynkiem i tych widocznych w oknie, asekurując mu Statikiem ulokowanym nieopodal drzwi budynku (w razie gdyby przeciwnicy wybiegli na zewnątrz, Static zdejmie ich szybciej niż Thor).

Gdy zlikwidujemy wszystkich przeciwników z domu mieszkalnego, pozostanie nam do zdobycia bar. Po wysadzeniu ściany możemy wrócić Redem na dach, natomiast wyrwy w ścianie pilnować Statikiem. Thora możemy za to wysłać we wskazane na ilustracji miejsce - dzięki temu będziemy mieli obstawione wszystkie wyjścia. By nieprzyjaciół wykurzyć z ukrycia (jeśli jacyś pozostaną w środku), starajmy się narobić hałasu. Jeśli to nie pomoże, weźmy bar szturmem (Statikiem i Thorem od strony wyrwy, Redem od ulicy).
Uwagi końcowe:
- Ze względu na szeroki asortyment warto odwiedzić kupca w południowo-zachodniej części miasta.
- Cambria jest miastem, które będzie na pewnym etapie gry najczęściej atakowanym przez patrole miejscem - warto więc powołać (w ramach możliwości) kolejny skład do jej obrony, a także dobrze wyposażyć lokalną milicję.
0
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Lotnisko północne
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Drassen
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Pompa wodna
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Farma
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Uniwersytet
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (1)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (2)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (4)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (5)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (6)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (7)
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Lotnisko południowe
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Pałac Deidranny
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
Komentarze czytelników
muhabor Generał
Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.
Piesman Centurion
Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
