Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Meduna

Potrzebne wyposażenie: wyrzutnia LAW, 1-2 rakiety, kilka sztuk C4 z pilotem, kilka zestawów granatów bojowych, granatów dymnych oraz granatów gazowych - Końcowe lokacje - Meduna - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Potrzebne wyposażenie: wyrzutnia LAW, 1-2 rakiety, kilka sztuk C4 z pilotem, kilka zestawów granatów bojowych, granatów dymnych oraz granatów gazowych

Przyszedł czas na zdobycie stolicy. Zanim się do niej dostaniemy, możliwym jest, iż zgromadzi się tam nawet około 50-60 żołnierzy. Jest to ogromna liczba, jednak da się ją znacząco zmniejszyć poprzez pewną prowokację. Mianowicie jeśli wejdziemy do tej lokacji od północy (bardziej na wschód, jednak nie w rogu), to zostaniemy spostrzeżeni przez sporą grupę żołnierzy. Musimy odbiec całym składem na zachód, prawie że do samej drogi. Nasi przeciwnicy pobiegną za nami, lecz zanim dotrą do rogu budynku, znikniemy im z pola widzenia. Wtedy właśnie do akcji wkracza najemnik z wyrzutnią LAW - dzięki jednej rakiecie jesteśmy w stanie pozbyć się do kilkunastu żołnierzy wroga. Oczywiście w oddali powinniśmy ułożyć na ziemi naszych najlepszych strzelców tak, by dobijali ewentualnych ocalałych.

Następnie wysadzamy dziurę w murze i zajmujemy taras na podwyższeniu (po zabiciu ewentualnych nieprzyjaciół wybiegających z budynku lub drugiej strony tarasu) - Końcowe lokacje - Meduna - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Następnie wysadzamy dziurę w murze i zajmujemy taras na podwyższeniu (po zabiciu ewentualnych nieprzyjaciół wybiegających z budynku lub drugiej strony tarasu). Musimy jednak mieć oczy dookoła głowy, gdyż przeciwnicy, jeśli wyczują naszą obecność, zaczną prowadzić ostrzał z budynku na wschód, a kolejni wybiegną z budynku, do którego przylega taras. Postarajmy się więc zabić z daleka jak największą ilość przeciwników, będąc jednocześnie wyjątkowo ostrożnym. Jeśli zorientujemy się, że od tej strony nic więcej nie wskóramy lub, co gorsza, przeciwnik ma znaczącą przewagę liczebną, wycofajmy się wyrwą w murze.

Kolejnych przeciwników napotkamy w centrum - ułóżmy więc naszych najemników na drodze z wycelowaną bronią na wschód, po czym przy pomocy Thora zacznijmy ściągać przeciwników (1) - jeśli zaczną się zbliżać w nasza stronę, zadaniem reszty składu będzie nie pozwolenie na zbliżenie się zanadto do naszej - Końcowe lokacje - Meduna - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Kolejnych przeciwników napotkamy w centrum - ułóżmy więc naszych najemników na drodze z wycelowaną bronią na wschód, po czym przy pomocy Thora zacznijmy ściągać przeciwników (1) - jeśli zaczną się zbliżać w nasza stronę, zadaniem reszty składu będzie nie pozwolenie na zbliżenie się zanadto do naszej pozycji.

Fortecę, jaką jest budynek w prawym górnym rogu lokacji, pozostawmy na koniec - Końcowe lokacje - Meduna - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Fortecę, jaką jest budynek w prawym górnym rogu lokacji, pozostawmy na koniec. Zajmijmy się w międzyczasie rezydencją na południu. Najlepszym sposobem na wybicie wrogów jest atak od strony plaży; choć może się wydawać, iż przez murki czy drzewa ostrzał jest niemożliwy, to powinniśmy tak długo szukać dobrej pozycji, aż natrafimy na odpowiednią.

Uwaga: Przeciwnicy będą próbować okrążyć nas od zachodu (ścieżka między żywopłotem), dlatego nie skupiajmy się jedynie na basenie i zadaszeniu po prawej - do asekuracji z lewej strony świetnie nada się Static, który odpowiednio usytuowany, rozprawi się z nieprzyjacielem bez większych trudności (wyposażony w strzelbę jest szalenie skuteczny na bliskich odległościach).

Jeśli jedyni przeciwnicy, jacy pozostali na mapie, to ci w budynku umieszczonym w prawym górnym rogu mapy, to przemieśćmy nasz skład do zabudowania przedstawionego na ilustracji - Końcowe lokacje - Meduna - Lokacje - Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry

Jeśli jedyni przeciwnicy, jacy pozostali na mapie, to ci w budynku umieszczonym w prawym górnym rogu mapy, to przemieśćmy nasz skład do zabudowania przedstawionego na ilustracji. W miejscu, w którym można wysadzić ścianę używamy C4 z pilotem, a następnie zaminowujemy cały parter oraz obszar na piasku wokół dziury. Kolejnym krokiem będzie ostrzał przeciwników krążących po dachu wspomnianego budynku - nie minie chwila, a zaczną oni zbiegać na dół. Jeśli nie zdołamy ich wystrzelać w momencie, kiedy pojawią się na dole, to miny załatwią sprawę. Gdyby i to nie pomogło, możemy skorzystać z granatów dymnych, w okolicy których możemy następnie rzucać granaty - przeciwnicy znajdujący się w obszarze wydzielania się dymu nie dostrzegą granatów w ten sposób dając się zabić. Najprawdopodobniej kilku przeciwników zabunkruje się w biurze na piętrze. Przy pomocy min i granatów nie powinniśmy mieć problemu z wyprowadzeniem ich w pułapkę, jednak liczmy się z tym, iż nasi oponenci są dobrze uzbrojeni.

Uwagi końcowe:

- w okolicy stolicy tak naprawdę nie ma żadnego kupca godnego uwagi, dlatego w trakcie przejmowania lokacji wokół stolicy pomyślmy o dosyłaniu odzieży czy wyposażenia za pomocą najemników oddelegowanych jako tragarzy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2012-03-16
16:00

muhabor Generał

muhabor

Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.

Komentarz: muhabor
2022-05-15
16:25

Piesman Centurion

Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.

Komentarz: Piesman

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl