Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
Aktualizacja:
Szpital

Potrzebne wyposażenie: C4 z zegarem, zestaw granatów bojowych
Zaraz po przejęciu Uniwersytetu, ruszamy w stronę Szpitala. Najlepiej, jeśli zajdziemy budynek od południa. Tam, patrolującego wyjazd wroga możemy zabić po cichu z zasadzki (1). Naszym celem jest dach - kierujemy tam całą drużynę.

Dzięki najemnikom z Steyr'em oraz M-14 po kolei wystrzelajmy przeciwników na niższym z dachów (1). Pozostali członkowie grupy stanowić mają jedynie wsparcie w momencie, gdyby wrogowie podbiegli zbyt blisko.
Uwaga: W dachu są okna przez które przeciwnicy znajdujący sie w budynku mogą nas trafić, dlatego zachowajmy szczególną ostrożność.

Ostatnim elementem przejęcia lokacji będzie wejście do budynku. Lepiej jednak zrezygnować z głównego wejścia na rzecz tylniej bramy (obok drabiny) lub ściany, którą możemy wysadzić (ilustracja). Musimy się liczyć z tym, że przeciwnicy, chowając się za przeszkodami, będą nas oczekiwać z wycelowaną bronią. W takiej sytuacji warto korzystać z granatów, które choć nie zawsze zabiją wrogów, to sprawiają, iż rzucają się do ucieczki stanowiąc łatwy cel dla naszych ludzi.
Uwagi końcowe:
- W Szpitalu znajdziemy bardzo dużo medykamentów - warto uzupełnić zapasy a w razie czego wrócić tu po nie, szczególnie w początkowym okresie gry.
0
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Lotnisko północne
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Drassen
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Pompa wodna
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Farma
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Uniwersytet
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (1)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (2)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (4)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (5)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (6)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (7)
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Lotnisko południowe
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Pałac Deidranny
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
Komentarze czytelników
muhabor Generał
Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.
Piesman Centurion
Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
