Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
Aktualizacja:
Magazyn (Grumm)

Potrzebne wyposażenie: C4 z pilotem, granaty bojowe
Do tej lokacji najlepiej wejść od strony południowej. Ulokowawszy naszą grupę podobnie jak na powyższym obrazku, będziemy w stanie wystrzelać sporą większość przeciwników z tego sektora, gdyż bez chwili zastanowienia pobiegną w naszym kierunku. Z racji znaczącej przewagi liczebnej wroga, wszystkim najemnikom z karabinami maszynowymi powinniśmy rozkazać przejście na tryb salwy.

Naszym kolejnym krokiem będzie przemieszczenie ekipy w zobrazowane powyżej miejsce. Wszystkich najemników, prócz Reda, przygotowujemy na pojawienie się ewentualnych przeciwników przy wyjeździe z budynku. Reda natomiast oddelegowujemy do wysadzenia ściany.

Następnie oddalamy się od budynku na tyle, by być w stanie wystrzelać przeciwników z dystansu. Możemy część naszych ludzi zostawić koło wyrwy w murze, by wrzucać do środka granaty bojowe i wykańczać przeciwników, którzy zdecydują się na wyjście na zewnątrz.

Ostateczne uderzenie przed szturmem na Magazyn (Grumm) przeprowadzamy ze wschodu. Jednemu z naszych musimy nakazać otworzyć drzwi po to, by mieć w zasięgu kolejnych przeciwników. Gdy w budynku zostanie ich dosłownie paru, możemy przeprowadzić szturm z trzech stron, co ich zdezorientuje, a w konsekwencji zapewni nam zwycięstwo.
Uwagi końcowe:
- Biuro magazynu można otworzyć tylko za pośrednictwem klucza, który ma Elliot (Meduna).
- Musimy uważać na strzelca ulokowanego w oknie od zachodniej części budynku; ciężko go zabić z zewnątrz, dlatego zostawmy go sobie na koniec.
Promenada

Promenadę najlepiej zaatakować od południa. Na północ zmierzajmy plażą; gdy na horyzoncie pojawią się przeciwnicy, rozkażmy naszym ludziom paść na glebę i się ich pozbyć. Zanim przyjdzie nam rozprawić sie z przeciwnikiem w budce, wyeliminujmy pozostałych ludzi patrolujących okolicę (1) zmieniając pozycje; trzymajmy się jednak plaży.

Jeśli nie uda się nam zastrzelić człowieka w budce przez okno, możemy go wypłoszyć granatem lub zwyczajnie jednym z naszych otworzyć drzwi w momencie, gdy reszta leżąc naprzeciw będzie gotowa do oddania salwy. Po zabiciu ostatniego człowieka na Promenadzie, ruszmy do Supermarketu rekrutować Hamousa (tragarz).
Supermarket

Do Supermarketu zbliżmy sie od wschodu. Tam, między drzewami, każmy naszej grupie paść na ziemię i rozpocząć ostrzał. Gdy walka się zakończy, zapiszmy grę i zmieńmy pozycję - odbijmy bardziej na północ.

Leżąc na jednej z wydm powinniśmy mieć w zasięgu wszystkich wrogów patrolujących parking przed sklepem. Najprawdopodobniej paru nieprzyjaciół nadal będzie w sklepie, lecz korzystając ze NF Shotguna oraz Steyr'a z ustawionym trybem salwy będziemy w stanie szybko wpaść do środka i pozbyć się ich.
Restauracja

Potrzebne wyposażenie: kilka zestawów do rozbrajania min, wyrzutnia LAW, 1-2 rakiety, granaty bojowe, granaty dymne
W rejon Restauracji powinniśmy uderzyć od wschodu. Naszym priorytetem jest zabicie snajpera na podeście (1), a następnie pozbycie się ewentualnych wrogów w okolicy dwóch skał znajdujących się koło punktu strategicznego.

Kolejnym krokiem jest przemieszczenie najemnika z wyrzutnią LAW (nie wyciągajmy jej na razie, gdyż nasz człowiek musi się czołgać) między wcześniej wspomniane skały. Gdy zajmiemy pozycje podobną do tej zilustrowanej powyżej, zmieńmy broń na wyrzutnię LAW po czym zniszczmy czołg (1). Czołgając się uważajmy jednak na rozlokowane wokół miny (2).

Pozostaje nam jedynie pozbyć się pobliskich przeciwników (1). Zacznijmy od eliminacji przeciwników ze wzgórza (2) - starajmy się ich zaatakować z tak dużej odległości, by zmusić ich do zejścia z tegoż wzniesienia, co zmniejszy ich przewagę w związku z terenem. Następnie sami zajmijmy wzgórze (2) pozbywając się ze spokojem pojedynczych wrogów chodzących w pobliżu (1). Ostatni spośród ludzi Deidranny znajdują się w jedynym budynku tej lokacji. Biorąc pod uwagę fakt, iż w tym momencie najprawdopodobniej będziemy dysponowali spora przewaga liczebną (6:2 lub 6:3), możemy wykurzyć ich z pomieszczenia za pomocą granatów dymnych i granatów bojowych (wrzucajmy je przez drzwi i okno) - jeśli przeciwnicy nie zginą, wybiegną na zewnątrz gdzie nierzucający granatami członkowie składu będą cierpliwie czekać z wycelowaną bronią w kierunku wejść.
Uwagi końcowe:
- Wokół jest bardzo dużo min, także łatwo stracić najemnika. By uniknąć tego zagrożenia, korzystajmy z zestawu do rozbrajania min.
0
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Lotnisko północne
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Drassen
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Pompa wodna
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Farma
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Uniwersytet
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (1)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (2)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (4)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (5)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (6)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (7)
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Lotnisko południowe
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Pałac Deidranny
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
Komentarze czytelników
muhabor Generał
Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.
Piesman Centurion
Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
