Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
Aktualizacja:
Stacja rakiet ziemia-powietrze III

Potrzebne wyposażenie: granaty dymne, granaty bojowe, zestaw do rozbrajania min
Jest to wbrew pozorom jedna z przyjemniejszych akcji w grze, gdyż posiadając już solidną siłę ognia i relatywnie wysokie statystki celności oraz sprawności, jesteśmy w stanie bardzo szybko i bezboleśnie odbić całą lokację. Na początek pozbądźmy się wszelkich jednostek znajdujących się na zewnątrz bazy (patrole, wartownicy) - właściwie zabijamy ich w biegu. Do samej bazy warto wejść główną bramą, a dlaczego - o tym zaraz. Zanim przemieścimy swój skład do wewnątrz bazy, rozkażmy naszym ludziom położyć się na drodze i wybić wszelkich żołnierzy w okolicy bramy. Gdy tego dokonamy, rozkażmy Redowi rozbroić jedną z min pod ogrodzeniem (pamiętajmy, by miał on wolne miejsce w ekwipunku) - w ten sposób zdobędziemy minę. Naszym głównym celem będzie teraz przemieszczenie się na wyżej wskazaną pozycję i zabicie kilku nadbiegających nieprzyjaciół oraz ewentualnych strzelców na dachu jedynego budynku w bazie.

Wykurzenie ludzi ze wspomnianego budynku to podstawa. Rozkażmy naszym podwładnym kucnąć za okopami tak, by wszelkich wybiegających przeciwników (1) rozstrzelać w mgnieniu oka. Następnie całym składem przemieszczamy się na dach. Korzystając z miny, którą pozyskaliśmy, zaminujmy teren pod drabiną - zapewni nam to bezpieczeństwo przed ewentualną próbą odbicia dachu.

Będąc na dachu, mamy praktycznie taki zasięg strzału, by pozbyć się wszelkich żołnierzy w bazie - jest to tylko kwestia ustawienia żołnierzy pod odpowiednim kątem. Powinien w pewnym momencie zostać tylko jeden wróg - znajduje się on w podziemnym schronie, służącym również za zbrojownię.

By się dostać do tego miejsca, musimy znaleźć w budynku kartę-klucz, pozwalającą na otwarcie drzwi. Po zabiciu ostatniego z przeciwników możemy uzupełnić zapasy amunicji korzystając z zasobów zbrojowni oraz kupca ulokowanego w lewym górnym rogu mapy.
Uwagi końcowe:
- Po przejęciu powyższej lokacji każdy patrol będzie zmierzał właśnie tutaj, gdyż Deidranna uważa ten punkt za kluczowy. Dlatego właśnie warto wszelkich dodatkowych najemników, których nie potrzebujemy, umieścić w tej lokacji z przygotowaną toną amunicji, a następnie wręczyć lokalnym bojownikom karabiny maszynowe i regularnie minować okolice bramy.
- kupiec na północy ma mały asortyment odzieży i amunicji, ale warto go odwiedzić.
0
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Lotnisko północne
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Drassen
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Pompa wodna
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Farma
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Uniwersytet
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (1)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (2)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (4)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (5)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (6)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (7)
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Lotnisko południowe
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Pałac Deidranny
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
Komentarze czytelników
muhabor Generał
Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.
Piesman Centurion
Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
