Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
Aktualizacja:
Labirynt

Potrzebne wyposażenie: 1-2 zestawy do rozbrajania min, wyrzutnia LAW, 1 rakieta, sporo wszelkiej maści granatów
Jest to przedostatnia lokacja w naszej drodze do zwycięstwa nad Deidranną. Nie powinniśmy wchodzić do tej lokacji od strony drogi, gdyż stacjonujące tam jednostki szybko by zadały nam poważne straty. Możemy jednak uderzyć od tej strony w ramach prowokacji licząc, iż pochowani wrogowie (1) ruszą za nami za róg żywopłotu, gdzie reszta składu będzie na nich czekać. Jest to jednak mało prawdopodobne, także przy pomocy granatów (wedle upodobania korzystajmy z technik "walki miotanej": granat dymny + granat bojowy, granat ogłuszający + szturm, granat gazowy = wypłoszenie zza okopów) postarajmy się wybić przeciwników "z pierwszej linii frontu".

Zanim jednak dojdziemy aż do wejścia do ogrodów (ilustracja powyżej), okrążmy całą lokację i uderzmy od strony plaży - po wybiciu tam kilku przeciwników dzięki zasadzce (schowajmy się za rogiem żywopłotu w czasie, gdy jeden z najemników ściągnie tam wrogów) i wystrzelaniu kolejnych z dystansu (mowa o przeciwnikach w pobliżu mini-więzienia znajdującego się nieopodal mostu do Pałacu Deidranny), czas zająć się czołgiem.

Pamiętajmy, iż od strony wschodniej, gdy będziemy podchodzić do budynku, czołg nie może nas mieć w zasięgu strzału (odbijmy trochę na wschód). Gdy już będziemy na tyłach wspomnianego aresztu, rozkażmy Statikowi wspiąć się na dach i zestrzelić czołg. Następnie skradających się dookoła wrogów, możemy z góry potraktować granatami bojowymi. Warto obok drabiny mieć choć dwóch najemników dla asekuracji.

Jeśli nie ruszyliśmy całym składem w stronę plaży, teraz jest czas na wsparcie Statika. Z pozycji leżącej zaatakujmy pozostałych przeciwników. Jeśli jacyś przeciwnicy zostali w areszcie, wypłoszmy ich granatem bojowym lub granatem gazowym. Gdy ich zabijemy, nic nie stanie nam już na przeszkodzie by ostatecznie rozliczyć się z uzurpatorką z Arulco.
0
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Lotnisko północne
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Drassen
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Kopalnia
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Pompa wodna
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Farma
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Uniwersytet
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Szpital
- Jagged Alliance Back in Action: Na dobry początek - Cambria
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (1)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (2)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (3)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (4)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (5)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (6)
- Jagged Alliance Back in Action: Pozostałe lokacje (7)
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Lotnisko południowe
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Stacja rakiet ziemia-powietrze III
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Meduna
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Labirynt
- Jagged Alliance Back in Action: Końcowe lokacje - Pałac Deidranny
- Jagged Alliance Back in Action: Lokacje
- Jagged Alliance: Back in Action - poradnik do gry
Komentarze czytelników
muhabor Generał
Całkiem niezły poradnik. Początkowe 40k można równie dobrze przeznaczyć (oprócz Thora który jest bardzo dobrym medykiem) na Wolfa (shotgun master), Sidneya (snajper z dobrym karabinem na starcie), Blooda (expert walki wręcz) lub Barry'ego (wybuchy). Później warto dokupić Raven, najlepszy snajper w grze. W sumie to gra nie należy do trudnych, może tylko te patrole są trochę upierdliwe.
Piesman Centurion
Żartujesz? Ciężko o trudniejszą grę. Tylko początek w Drassen jest łatwy. Potem zaczyna się jakiś koszmar. Poziom trudności zdecydowanie przegięty.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
