Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia

Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia głównej misji Zaślepienie (Blindness) – kamienie blokujące, karta telefoniczna, śledzenie Rinko.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia dziewiątej głównej misji Zaślepienie (Blindness) wchodzącej w skład rozdziału 3 - Połączenie. Nasza solucja podpowiada m.in. jak dotrzeć do bramy torii, jak odnajdywać i niszczyć kamienie blokujące pod presją czasu, gdzie znaleźć automat telefoniczny i kartę telefoniczną, jak zbadać parking przy ulicy Jizo, gdzie znaleźć mieszkanie 302 w apartamentowcu, jak zbadać mieszkanie i jak podążać za śladami Rinko.

Nagrody za ukończenie misji

  1. 500 PD
  2. odblokowanie głównej misji Agonia

Odnalezienie bramy torii (Find the torii gate)

Misja ta rozpocznie się od razu po wyjściu z budynku, w którym pod koniec poprzedniego głównego questu ochranialiście Rinko - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Misja ta rozpocznie się od razu po wyjściu z budynku, w którym pod koniec poprzedniego głównego questu ochranialiście Rinko.

Celem podróży jest brama torii dzielnicy handlowej Utagawa (Utagawa Shopping District Torii Gate) zlokalizowana na północ od miejsca startu. Sama brama nie jest pilnowana, ale wkrótce okaże się, że jest ona pułapką. Podejmijcie próbę oczyszczenia bramy, a okolicę otoczy bariera i czekał Was będzie nowy wyścig z czasem.

Odnalezienie i zniszczenie kamieni blokujących (Find and destroy the barrier stones)

Nowy cel misji nie jest na szczęście bardzo trudny, bo pomimo rozmiarów obszarów poszukiwań na znalezienie i zniszczenie kamieni macie aż 15 minut - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Nowy cel misji nie jest na szczęście bardzo trudny, bo pomimo rozmiarów obszarów poszukiwań na znalezienie i zniszczenie kamieni macie aż 15 minut. Powinno to Wam w zupełności wystarczyć do zaliczenia celu misji.

Pierwszy kamień znajdziecie dokładnie na wprost od miejsca, w którym stoicie, tzn. za bramą torii.

W przypadku trzech pozostałych kamieni idealną taktyką jest docieranie na dachy budynków i skanowanie okolicy - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W przypadku trzech pozostałych kamieni idealną taktyką jest docieranie na dachy budynków i skanowanie okolicy. Pozwoli to Wam dostrzegać je z większej odległości - obiekty te oznaczane są żółtym kolorem po skorzystaniu ze spektralnej wizji.

Do kolejnych kamieni możecie docierać polegając na opcji szybowania z dachów i/lub decydując się na kolejne porcje wspinaczki - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Do kolejnych kamieni możecie docierać polegając na opcji szybowania z dachów i/lub decydując się na kolejne porcje wspinaczki. Nie musicie do nich maksymalnie zbliżać się, bo można je też niszczyć atakami dystansowymi.

Na ulicach w otoczonej barierą dzielnicy pojawią się Przybysze, ale najlepiej jest unikać walk z nimi polegając na bieganiu po dachach lub po prostu uciekając im. Zniszczenie 4 kamieni załączy cut-scenkę z wyłączenia bariery i gra przestanie odliczać czas.

Znalezienie automatu telefonicznego (Find the payphone)

1 - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
Otrzymacie dwa nowe cele misji - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Otrzymacie dwa nowe cele misji. Pierwszy z nich dotyczy zlokalizowania poprawnej budki telefonicznej. Właściwą jest ta z powyższych obrazków - znajduje się we wschodniej części obszaru poszukiwań i sąsiaduje ze spaczonym drzewem. Musicie je przeskanować i trafić w słaby punkt żeby pozbyć się spaczenia.

Znalezienie karty telefonicznej (Find a telephone card)

2 - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
W przypadku drugiego celu misji zainteresujcie się północnym okręgiem - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W przypadku drugiego celu misji zainteresujcie się północnym okręgiem. Spotkacie tam ducha i z krótkiej rozmowy dowiecie się, że okoliczny pies jest głodny. Musicie podarować mu karmę dla psów po wybraniu opcji przeczytania myśli czworonoga. Jeśli nie posiadacie karmy, to możecie odwiedzić dowolny ze sklepów w świecie gry i ją zakupić.

Nakarmowany pies zacznie Was prowadzić do celu - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Nakarmowany pies zacznie Was prowadzić do celu. Dotrzecie konkretnie do miejsca, w którym na ziemi będzie leżała poszukiwana karta telefoniczna.

Możecie już powrócić do zlokalizowanej wcześniej budki telefonicznej i użyć na niej karty, do której niedawno doprowadził Was pies.

Znalezienie parkingu przy ulicy Jizo (Find the parking lot near Jizo Street)

Wyruszcie do nowego obszaru nadającego się do zbadania - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Wyruszcie do nowego obszaru nadającego się do zbadania. W oznaczonej strefie znajdziecie spaczenie oraz spotkacie nowy typ Przybysza o nazwie Lament (Lamentation). Potwory te domyślnie latają, ale po tym jak odniosą dostateczne obrażenia wylądują i przemieszczają się na ziemi dążąc do walki wręcz. Trzymajcie elitarnego wroga na dystans i używajcie bloków jeśli zajdzie taka potrzeba. Możecie też pomóc sobie np. talizmanem ogłuszania (po tym jak potwór wyląduje).

Przeszukanie terenu (Search the area)

Po rozprawieniu się z elitarnym Przybyszem użyjcie spektralnej wizji, by odkryć słaby punkt na spaczonym drzewie - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z elitarnym Przybyszem użyjcie spektralnej wizji, by odkryć słaby punkt na spaczonym drzewie. Ostrzelajcie go następnie np. z pomocą tkania wiatru. Pozwoli to "oczyścić" mały parking i zająć się jego zbadaniem. Musicie znaleźć pokazany na obrazku dyktafon leżący na asfalcie. Zawiera on nagraną wiadomość (In the Midst of Battle).

Dotarcie do szafki na wynajem (Head for the rental locker)

Dotrzyjcie na stację Shibukei - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Dotrzyjcie na stację Shibukei. Gra automatycznie oznaczy poszukiwaną szafkę i nie musicie się za nią dokładnie rozglądać. Otwórzcie ją, a w środku znajdziecie nową notatkę (Note Left in Rental Locker).

Dotarcie do apartamentowca w Kirigaoce (Head to the Kirigaoka apartment block)

Po dotarcie w pobliże budynków mieszkalnych zainteresujcie się budką telefoniczną z lewej dolnej części obszaru poszukiwań - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po dotarcie w pobliże budynków mieszkalnych zainteresujcie się budką telefoniczną z lewej dolnej części obszaru poszukiwań. Powinien zadzwonić telefon i porozmawiacie z Rinko (w budce znajdziecie też opcjonalny dyktafon). Po wyjściu z budki pojawi się na chwilę Erika i wskaże bohaterowi właściwy budynek C.

Zlokalizowanie mieszkania nr 302 w budynku C (Find Building C, Apartment 302)

Apartamentowiec C znajduje się na wschód od budki telefonicznej - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Apartamentowiec C znajduje się na wschód od budki telefonicznej. Skorzystajcie z zewnętrznej klatki schodowej, by dotrzeć na trzecie piętro. Przejście będzie tu blokowało spaczenie, ale możecie je zeskanować i w łatwy sposób trafić w czuły punkt. Dotrzyjcie do wejścia do mieszkania 302 i skierujcie się do środka.

Przeszukanie mieszkania (Search the apartment)

W jednym z pomieszczeń mieszkania możecie znaleźć świecącą kulę - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W jednym z pomieszczeń mieszkania możecie znaleźć świecącą kulę. Zbadanie jej z pomocą spektralnej wizji doprowadzi do pojawienia się śladu Rinko oraz drugiej niezidentyfikowanej postaci - dowiecie się o porwaniu. Możecie dokończyć badanie mieszkania (jest w nim m.in. 1 opcjonalna znajdźka) lub od razu je opuścić.

Podążanie za Rinko (Follow Rinko)

Po obejrzeniu krótkiej scenki otrzymacie nowe wytyczne - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Po obejrzeniu krótkiej scenki otrzymacie nowe wytyczne. Trasa podróży jest odgórnie narzucona i liniowa. W trakcie podążania za Rinko musicie po raz kolejny pozbyć się spaczenia poprzez odsłonięcie słabego punktu i trafienie w niego. Będziecie doświadczali różnych "halucynacji" i zmian perspektywy, ale nie ma to wpływu na sam przemarsz i póki co nie macie się czego obawiać.

W końcowej części przeprawy musicie zacząć przechodzić po rozwiniętych parasolach - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

W końcowej części przeprawy musicie zacząć przechodzić po rozwiniętych parasolach. Doprowadzą one Was do interaktywnej drabiny.

Po powrocie do "prawdziwego świata" udajcie się na wprost w stronę Rinko. Musicie w tym miejscu złamać manualną pieczęć, tak więc powtórzcie prawą dłonią wzór, który wyświetli się na ekranie. Jest on nieco bardziej skomplikowany i przypomina pentagram - prawidłową kolejność wykonywania ruchów znajdziecie na powyższym obrazku.

Przeszukanie parku (Check out the park)

Udajcie się na wschód do parku - Ghostwire Tokyo: Zaślepienie (Blindness) - solucja, opis przejścia - Ghostwire Tokyo - poradnik do gry

Udajcie się na wschód do parku. Zlokalizujcie świecącą kulę obok zjeżdżalni dla dzieci. Użycie w tym miejscu spektralnej wizji wyświetli nowe sylwetki postaci i pozwoli Wam odkryć nowe ślady.

Na sam koniec misji zainteresujcie się automatem telefonicznym na obrzeżach parku. Wysłuchanie nowej rozmowy z Rinko zakończy quest.

Podobało się?

0

Ghostwire: Tokyo

25 marca 2022

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-08-26
20:52

Darek12346 Centurion

Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.

Komentarz: Darek12346

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl