Ghostwire Tokyo: Punkty doświadczenia (XP) - jak gromadzić?
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo podpowiada jak gromadzić punkty doświadczenia (XP) po to żeby rozwijać i awansować postać.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Ghostwire Tokyo znajdziecie wskazówki jak gromadzić PD - punkty doświadczenia, które są potrzebne do awansowania na kolejne poziomy doświadczenia. Zestawiliśmy kilka różnych technik pozyskiwania XP - dzięki walce, zaliczaniu questów i absorbowaniu duchów.
- Zbieranie duchów i przenoszenie ich w bezpieczne miejsce
- Pozbywanie się przeciwników (po cichu lub w bezpośrednich walkach)
- Zaliczanie głównych i pobocznych misji
Zbieranie duchów i przenoszenie ich w bezpieczne miejsce

Najlepsza metoda na gromadzenie XP nie jest bardzo oczywistą. Dotyczy ona absorbowania odnajdywanych duchów, wykorzystując do tego przedmioty o nazwie katashiro.
Po odnalezieniu duchów możecie dokonać ich absorpcji, przy czym musicie mieć co najmniej jedno wolne katashiro. Gra wyświetli zawsze informację ile duchów udało się Wam wchłonąć - może to być np. 100 duchów, ale również może też być ich 400 czy nawet 600.

Ze wszystkimi wchłoniętymi duchami musicie docierać do budek telefonicznych i potwierdzać chęć odesłania ich w bezpieczne miejsce. Otrzymane XP jest dwukrotnością liczby odsyłanych duchów - w przykładzie z naszego obrazka zebraliśmy łącznie 5937 duchów i otrzymaliście 2x tyle XP - 11874 punktów doświadczenia. Nie musicie oczywiście czekać z uzbieraniem bardzo licznej grupy duchów, tylko możecie częściej odwiedzać budki.
W zależności od tego ile duchów w danym momencie zwróciliście, możecie przybliżyć się do awansu, bądź też od razu awansować o jeden lub nawet kilka poziomów doświadczenia.
Cały proces "zbierania" duchów i odsyłania ich dokładniej opisaliśmy na stronie Katashiro i absorbowanie duchów w naszym przewodniku po grze.
Pozbywanie się przeciwników (po cichu lub w bezpośrednich walkach)

Najbardziej oczywistą techniką gromadzenia PD jest pozbywanie się przeciwników. Należy tu zwrócić uwagę na dwie rzeczy;
- XP możecie zdobyć niezależnie od wybranej techniki wyeliminowania Przybysza. Nie ma obowiązku rozprawiania się z nimi w bezpośrednich starciach i możecie też zabijać ich zakradając się i wykonując szybkie oczyszczenia.
- Liczba otrzymanych punktów zależy od rodzaju przeciwnika. Im silniejszy i "bardziej elitarny" dany Przybysz, tym więcej PD możecie zgarnąć. Gra średnio przydziela kilkadziesiąt PD za zabitego "zwykłego" Przybysza, kilkaset punktów za pozbycie się elitarnej odmiany przeciwnika i nawet kilka tysięcy punktów za zabicie bossa.
Zaliczanie głównych i pobocznych misji

Ostatni sposób również jest dość oczywisty i zakłada on zaliczanie głównych oraz opcjonalnych zadań. Jedyna różnica polega na metodzie wynagrodzenia - możecie od razu otrzymać PD lub zyskać możliwość zebrania dużej ilości duchów, z którymi musicie udać się dodatkowo do budki telefonicznej żeby "wymienić je" za punkty doświadczenia.
Informacje o przewidzianych nagrodach możecie oczywiście odczytywać z opisów questów po to żeby jako pierwsze zaliczać te pozwalające pozyskać możliwie jak najwięcej XP.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: FAQ
- Ghostwire Tokyo: Punkty doświadczenia (XP) - jak gromadzić?
- Ghostwire Tokyo: Stan gry - czy można ręcznie zapisywać postępy?
- Ghostwire Tokyo: Meika (waluta) - jak gromadzić fundusze?
- Ghostwire Tokyo: Wygląd bohatera - jak zmienić?
- Ghostwire Tokyo: Zabójcza mgła - jak pozbywać się?
- Ghostwire Tokyo: Dachy budynków - jak docierać?
- Ghostwire Tokyo: Psy i koty - czy można głaskać?
- Ghostwire Tokyo: Szybka podróż (fast travel) - jak odblokować?
- Ghostwire Tokyo: Leczenie - jak odzyskać punkty zdrowia?
- Ghostwire Tokyo: Inwentarz i limit pojemności - jak powiększyć?
- Ghostwire Tokyo: Magatama - jak zdobywać i jakie ma zastosowanie?
- Ghostwire Tokyo: Posążki Jizo (Jizo Statue) - co to?
- Ghostwire Tokyo: FAQ
- Ghostwire Tokyo: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
