Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 2 (Hide and Seek 2) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Zabawa w chowanego 2 (Hide and Seek 2) – odnalezienie Yosuke po raz drugi.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Zabawa w chowanego II (Hide and Seek II). Nasza solucja podpowiada m.in. jak odblokować poboczne zadanie, gdzie znaleźć kryjówkę Yosuke na terenie świątyni Onten oraz jak zdobyć klucz do małego budynku świątyni.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Odnalezienie Yosuke na terenie świątyni (Find Yosuke in the shrine grounds)
- Znalezienie klucza do świątyni (Find the key to the shrine)
- Otwarcie drzwi małej świątyni (Open the door to the small shrine)
Nagrody za ukończenie misji
- 3000 meika
- około 500 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć po ukończeniu pobocznego zadania Zabawa w chowanego, przy czym dodatkowym wymaganiem jest oczyszczenie świątyni Onten (Onten Shrine) i może do tego dojść w trakcie zaliczania rozdziału 4 kampanii. Po spełnieniu obu wymagań powinniście zauważyć znacznik nowej misji na mapie.
Zleceniodawca zadania to znany z poprzedniego questu Yosuke. Duch chłopczyka ponownie zaproponuje tytułową zabawę w chowanego. Musicie zgodzić się na wzięcie udziału w niej (górna opcja dialogowa).
Odnalezienie Yosuke na terenie świątyni (Find Yosuke in the shrine grounds)

Gra oznaczy zielonym okręgiem cały teren wspomnianej świątyni Onten. Musicie zbadać jej wschodnią część i zlokalizowaną pokazaną na obrazku małą kapliczkę. Przy próbie otwarcia jej okaże się niestety, że jest zamknięta.
Znalezienie klucza do świątyni (Find the key to the shrine)

Gra oznaczy nowy obszar do zbadania i musicie zainteresować się dużym budynkiem świątyni z powyższego obrazka.

Zaliczcie wspinaczkę lub skorzystajcie z opcji szybowania żeby przedostać się na dach budynku. Znajdziecie na nim pokazany na obrazku klucz (Shrine Key).
Otwarcie drzwi małej świątyni (Open the door to the small shrine)

Powróćcie do kapliczki, w której ma ukrywać się Yosuke i wejdźcie w interakcję z nią żeby automatycznie skorzystać ze zdobytego niedawno klucza. Ustalicie, że Yosuke nie ma w kryjówce, ale mimo wszystko zakończycie pomyślnie zadanie.
Na mapie od razu pojawi się znacznik pobocznej misji Zabawa w chowanego 3 i będziecie mogli zająć się nią po uporaniu się z mgłą otaczającą miejsce jej rozpoczęcia.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 4
- Ghostwire Tokyo: Ushi no Kokumairi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kamaitachi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Koszmar w studni (Nightmare Welling) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabójczy cień (A Deadly Shadow) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Przekleństwo muzyki (Strung with a Curse) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Sztuka naśladuje życie (Art Imitates Life) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 2 (Hide and Seek 2) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty Mitake (Bloodthirsty Blossoms Mitake)- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stare rany (Old Wounds) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niewidzialny wędrowiec (The Invisible Wanderer) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 3 (Hide and Seek 3) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Dom pełen duchów (A Full House) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zaginiony pies (A Lost Dog) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty Ginpei (Bloodthirsty Blossoms Ginpei)- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 4
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
