Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego (Hide and Seek) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Zabawa w chowanego (Hide and Seek) – odnalezienie kryjówki ducha chłopca.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Zabawa w chowanego (Hide and Seek). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak rozpocząć poboczny quest, gdzie znaleźć ducha chłopca oraz jak dotrzeć do pierwszej kryjówki Yosuke.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Zbadanie sprawy zaginięć (Look into the disappearances)
- Znalezienie ukrytego chłopca (Find the hidden boy)
Nagrody za ukończenie misji
- 3000 meika
- około 500 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej w trakcie zaliczania głównego questu Zaślepienie (Blindness) wchodzącego w skład rozdziału 3 kampanii. Po wypełnieniu jednego z celów wspomnianego zadania na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Mężczyzna mówiący o zniknięciach (Man Talking About Vanishings).
Zbadanie sprawy zaginięć (Look into the disappearances)

Wyruszcie do obszaru oznaczonego zielonym okręgiem. W trakcie jego badania odnajdziecie ducha chłopca o imieniu Yosuke. Zaproponuje on głównemu bohaterowi zabawę w chowanego i musicie zgodzić się na wzięcie udziału w niej.
Znalezienie ukrytego chłopca (Find the hidden boy)

Chłopczyk ukryje się w nowym obszarze oznaczonym na zielono na mapie świata. Jest to teren stacji i musicie skorzystać z szerokich schodów, by dotrzeć na wyższy poziom.
Yosuke ukrywa się w budce do robienia zdjęć i pokazuje ją dołączony obrazek. Rozmowa z chłopcem zakończy zadanie, przy czym w dalszej części gry możecie rozegrać jeszcze dwa inne questy z tej grupy - Zabawa w chowanego 2 i Zabawa w chowanego 3. Staną się one dostępne po pozbyciu się mgły z miejsc rozgrywania ich.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Oni- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niepokojące wizje (Haunting Visions) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabłąkana dziewczynka (Little Girl Lost) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: I nie pozostał nikt (And Then There Were None) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty (Bloodthirsty Blossoms) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Poważne tarapaty (Dire Straits) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Rokurokubi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Gniazdo zła (Nesting Evil) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kodama - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego (Hide and Seek) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Maski (The Masks) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
