Ghostwire Tokyo: Ushi no Kokumairi - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Ushi no Kokumairi – odnalezienie i oczyszczenie widma od klątwy.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Ushi no Kokumairi. Z naszej solucji dowiecie się m.in. jak odblokować poboczną misję, gdzie odnaleźć widmo odpowiedzialne za nałożenie klątwy, jak pokonać Przybyszów i jak oczyścić widmo.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Odnalezienie słomianej lalki (Find the straw doll)
- Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)
- Oczyszczenie widma (Purge the specter)
Nagrody za ukończenie misji
- 5000 meika
- około 750 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po awansowaniu do rozdziału 4 kampanii. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu - będzie to las odwiedzany wcześniej pod koniec rozdziału 3.
Zleceniodawca zadania to Mężczyzna zabity przez klątwę (Man Killed by Curse).
Odnalezienie słomianej lalki (Find the straw doll)

Musicie zająć się zbadaniem większego obszaru oznaczonego na mapie zielonym okręgiem. Zainteresujcie się pokazanym na obrazku widmem przy jednym z drzew. W jego zlokalizowaniu może pomóc spektralna wizja.
Pokonanie wszystkich przeciwników (Defeat all enemies)

W okolicy pojawi się grupa Przybyszów i musicie przystąpić do walk z nimi. W trakcie tych walk w szczególności uważajcie na duże skupiska lecących pocisków, które powodują, że o wiele łatwiej zostać trafionym i odnieść obrażenia. Starajcie się sprawnie eliminować kolejnych Przybyszów zdolnych do wypuszczania pocisków.
Oczyszczenie widma (Purge the specter)

Po wygranej bitwie powróćcie do widma. Musicie je oczyścić, a więc zdjąć manualną pieczęć dzięki rozegraniu mini-gry.
Na sam koniec zadania trzeba jeszcze porozmawiać z mężczyzną zabitym przez klatwę, ale to już formalność i po chwili zaliczycie misję.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 4
- Ghostwire Tokyo: Ushi no Kokumairi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kamaitachi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Koszmar w studni (Nightmare Welling) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabójczy cień (A Deadly Shadow) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Przekleństwo muzyki (Strung with a Curse) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Sztuka naśladuje życie (Art Imitates Life) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 2 (Hide and Seek 2) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty Mitake (Bloodthirsty Blossoms Mitake)- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stare rany (Old Wounds) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niewidzialny wędrowiec (The Invisible Wanderer) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 3 (Hide and Seek 3) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Dom pełen duchów (A Full House) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zaginiony pies (A Lost Dog) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty Ginpei (Bloodthirsty Blossoms Ginpei)- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 4
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
