Ghostwire Tokyo: Ostatnie namaszczenie lalki (A Doll's Last Rites) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Ostatnie namaszczenie lalki (A Doll’s Last Rites) – podążanie za śladem lalki.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Ostatnie namaszczenia lalki (A Doll's Last Rites). Z poniższej solucji dowiecie się m.in. jak aktywować poboczne zadanie, jak pomyślnie podążać za śladem lalki, jak dotrzeć na dachy budynków oraz jak oczyścić słomianą lalkę (manualna pieczęć).
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Podążanie za śladem lalki (Follow the doll's trail)
- Oczyszczenie słomianej lalki (Cleanse the straw doll)
- Zaniesienie lalki do jej właściciela (Bring the doll back to its owner)
Nagrody za ukończenie misji
- 5000 meika
- około 750 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć po oczyszczeniu świątyni Shiroyama (Shiroyama Shrine). Może do tego dojść podczas zaliczania rozdziału 2. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Właściciel lalki (Doll Owner) - duch stoi przed wejściem do domu.
Podążanie za śladem lalki (Follow the doll's trail)

Dotrzyjcie we wskazane miejsce, w którym znajdziecie niebieską sferę. Musicie skorzystać w tym miejscu z wizji spektralnej żeby zaczął pojawiać się ślad lalki - musicie za nim podążać.

Po drodze będziecie natrafiać na kolejne sfery pozwalającej "odnawiać" poszukiwania śladów lalki. Dodatkowym utrudnieniem jest to, że ślad doprowadzi Was do szczeliny między budynkami, przez którą bohater nie może się przecisnąć.
Zbadajcie pobliską alejkę (powyższy obrazek), co pozwoli Wam odnaleźć alternatywne przejścia i wznowić podążanie za śladami.

Innym utrudnieniem może być napotkanie po drodze Przybyszów. Możecie przystąpić do walk z nimi lub postarać się im uciec po to żeby jak najszybciej kontynuować podążanie za śladami.
Dotrzecie do miejsca, w którym odnotujecie, że ślad kieruje się w stronę dachu budynku. Problem ten możecie rozwiazać przyciągać się do latającej kreatury tengu. Umożliwi to Wam dotarcie na dach.

Na dachach warto pomagać sobie wizją spektralną, dzięki której odkryjecie interaktywne drabiny widoczne na powyższym obrazku. Docierajcie do nich i korzystajcie z niej żeby docelowo przedostać się na dach oddalonego budynku.
Na dachu rozprawcie się z grupą słabych Przybyszów i po pokonaniu ich wznówcie podążanie za śladem lalki.
Oczyszczenie słomianej lalki (Cleanse the straw doll)

Na nowym dachu będzie leżała skażona lalka. Musicie zainteresować się drugą lalką z powyższego obrazka - tą przybitą do deski. Należy zaliczyć mini-grę z manualną pieczęcią, czyli wykonywać ruchy z ręką zgodnie z wyświetloną sekwencją.
Zaniesienie lalki do jej właściciela (Bring the doll back to its owner)

Zacznijcie od porozmawiania z duchem kobiety, który pojawi się na dachu po pomyślnym oczyszczeniu słomianej lalki. Podnieście japońską lalkę (Japanese Doll) i powróćcie z nią do zleceniodawcy tego questu.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 2
- Ghostwire Tokyo: Głębokie oczyszczanie (Deep Cleaning) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zashiki-warashi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Ostatnie namaszczenie lalki (A Doll's Last Rites) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarder's House) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Karakasa-kozo - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Głos w ścianie (The Voice in the Wall) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Polowanie na tanuki (Tanuki Hunt) - opis przejścia, solucja
- Ghostwire Tokyo: Szef Tanuki (The Boss Tanuki) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kappa - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Ittan-momen - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Karmazynowy księżyc (The Crimson Moon) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 2
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
