Ghostwire Tokyo: Karakasa-kozo - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Karakasa-kozo – schwytanie yokai i odzyskanie parasolki.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Karakasa-kozo. Poniższa solucja wyjaśnia m.in. gdzie rozpocząć poboczną misję, jak wytropić yokai karakasa-kozo i je złapać, a także jak zwrócić dziewczynce parasolkę.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Schwytanie karakasa-kozo (Capture the karakasa-kozo)
- Odzyskanie parasolki (Retrieve the umbrella)
Nagrody za ukończenie misji
- 1000 meika
- magatama
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć po oczyszczeniu świątyni Shiroyama (Shiroyama Shrine). Może do tego dojść podczas zaliczania rozdziału 2. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Dziewczynka szukająca parasolki (Girl Searching for Umbrella). Znajdziecie ją przy wejściu do Terenu zamkniętego Tsukinami (Tsukinami Restricted Area).
Schwytanie karakasa-kozo (Capture the karakasa-kozo)

Wejdźcie na teren zamknięty i zacznijcie rozglądać się w nim. Po zauważeniu karakasa-kozo zbliżcie się od tyłu do yokai, by móc przytrzymać przycisk absorpcji i pozyskać przy okazji magatamę.
Odzyskanie parasolki (Retrieve the umbrella)

Parasolka będzie leżała na ziemi. W celu zakończenia tej bardzo krótkiej misji wystarczy ją podnieść i dotrzeć z nią do ducha, który zlecał opisywany quest.
Na mapie świata w miarę przechodzenia gry będą pojawiały się kolejne znaczniki karakasa-kozo oraz innych odmian yokai. Możecie do nich docierać po to żeby doprowadzać do ich absorbowania i pozyskania kolejnych sztuk magatamy.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 2
- Ghostwire Tokyo: Głębokie oczyszczanie (Deep Cleaning) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zashiki-warashi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Ostatnie namaszczenie lalki (A Doll's Last Rites) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarder's House) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Karakasa-kozo - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Głos w ścianie (The Voice in the Wall) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Polowanie na tanuki (Tanuki Hunt) - opis przejścia, solucja
- Ghostwire Tokyo: Szef Tanuki (The Boss Tanuki) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kappa - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Ittan-momen - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Karmazynowy księżyc (The Crimson Moon) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 2
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
