Ghostwire Tokyo: Kodama - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Kodama – ochranianie yokai przed Przybyszami.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Kodama. Poniższa solucja podpowiada m.in. jak rozpocząc opcjonalne zadanie, jak ochraniać Kodamę ukrywającą się na drzewie i jak pozbywać się Przybyszów.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Ochranianie kodamy (Protect the kodama)
- Absorpcja kodamy (Absorb the kodama)
Nagrody za ukończenie misji
- 1000 meika
- magatama
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po przejęciu świątyni w dzielnicy handlowej Utagawa (Utagawa Shopping District Shrine), do którego dochodzi w rozdziale 3 po zaliczeniu celu misji z odnajdywania i niszczenia kamieni blokujących na czas. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Obrońca Świętego Drzewa (Protector of the Sacred Tree).
Ochranianie kodamy (Protect the kodama)

W pobliżu wielkiego drzewa, przy którym stał zleceniodawca questu, zaczną pojawiać się Przybysze. Na drzewie pojawi się pasek energii ukrywającej się kodamy i nie możecie doprowadzić do tego żeby spadł do 0%.
Podobnie jak w przypadku innych walk, w których ochrania się bezbronne cele, starajcie się grać agresywnie i w pierwszej kolejności rozprawiać się z Przybyszami próbującymi wysysać energię z kodamy. W przypadku tych wrogów, którzy stoją plecami do bohatera, możecie oprócz używania mocy polegać na szybkich oczyszczeniach.
Absorpcja kodamy (Absorb the kodama)

Po wygranej bitwie podejdźcie do drzewa, a pojawi się kodama. Wchłonięcie jej doprowadzi do otrzymania magatamy i zaliczenia tego bardzo krótkiego zadania.
Na mapie świata w miarę przechodzenia gry będą pojawiały się kolejne znaczniki Kodam oraz innych odmian yokai. Możecie do nich docierać po to żeby doprowadzać do ich absorbowania i pozyskania kolejnych sztuk magatamy.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Oni- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niepokojące wizje (Haunting Visions) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabłąkana dziewczynka (Little Girl Lost) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: I nie pozostał nikt (And Then There Were None) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty (Bloodthirsty Blossoms) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Poważne tarapaty (Dire Straits) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Rokurokubi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Gniazdo zła (Nesting Evil) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kodama - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego (Hide and Seek) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Maski (The Masks) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
