Ghostwire Tokyo: Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) - solucja
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) – kobieta w czerwieni.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond). Nasza solucja wyjaśnia m.in. jak rozpocząć opcjonalną misję, gdzie znaleźć przejście do piwnicy i jak ją zbadać, a także jak pokonać kobietę w czerwieni - elitarną odmianę Przybysza.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Odnalezienie wejścia do piwnicy (Find the entrance to the basement)
- Przeszukanie piwnicy (Search the basement)
- Pokonanie kobiety w czerwieni (Defeat the woman in red)
Nagrody za ukończenie misji
- 10000 meika
- magatama
- około 1500 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej w trakcie zaliczania głównego questu Zaślepienie (Blindness) wchodzącego w skład rozdziału 3 kampanii. Po wypełnieniu jednego z celów wspomnianego zadania na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Mężczyzna szukający piwnicy (Man Searching for Basement). Duch przebywa na terenie zajezdni autobusowej.
Odnalezienie wejścia do piwnicy (Find the entrance to the basement)

Wyruszcie na stację Shibukei na północny-wschód od miejsca rozpoczęcia zadania. Zacznijcie skanować okolicę wewnątrz zielonego okręgu, a doprowadzicie do odkrycia yokai Nurikabe z powyższego obrazka. Możecie wchłonąć yokai (zdobędziecie magatamę) i skorzystać z nowo odblokowanego wejścia do piwnicy.
Przeszukanie piwnicy (Search the basement)

Dotrzecie do lokacji przypominającej podziemne targowisko. Jedno z pomieszczeń jest salonem gier i możecie w nim dokładniej zbadać jeden z automatów.
Pokonanie kobiety w czerwieni (Defeat the woman in red)

Po tym jak dostatecznie rozejrzycie się po piwnicy pojawi się elitarny Przybysz z nożycami (Crimson Kuchisake). Dla przypomnienia ta odmiana przeciwników cechuje się wykonywaniem szarż po to żeby szybko zbliżyć się do bohatera i zacząć używać nożyc.
Możecie zatrzymywać szarże polegając na ładowanych atakach tkania ognia. W przypadku braku energii dla tej mocy starajcie się dużo biegać (wykorzystujcie długie korytarze) i atakować Przybysza z możliwie jak największej odległości. Walczcie do momentu odsłonięcia rdzenia i wyrwijcie go. Po pokonaniu Przybysza automatycznie opuścicie piwnicę i misja zakończy się.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Oni- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niepokojące wizje (Haunting Visions) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabłąkana dziewczynka (Little Girl Lost) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: I nie pozostał nikt (And Then There Were None) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty (Bloodthirsty Blossoms) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Poważne tarapaty (Dire Straits) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Rokurokubi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Gniazdo zła (Nesting Evil) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kodama - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego (Hide and Seek) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Maski (The Masks) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
