Ghostwire Tokyo: Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) – spaczony diament na cmentarzu.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel). Nasza solucja wyjaśnia m.in. jak rozpocząć poboczną misję, jak pozbyć się Przybyszów przebywających na cmentarzu, a także gdzie znaleźć diament (klejnot) i jak go oczyścić.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Udanie się na cmentarz (Go to the cemetery)
- Odnalezienie diamentu (Find the diamond)
Nagrody za ukończenie misji
- 5000 meika
- około 750 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po przejęciu świątyni Namihara (Namihara Shrine) i stanie się to możliwe w końcowej części rozdziału 3 kampanii. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Właściciel sklepu (Shop Owner).
Udanie się na cmentarz (Go to the cemetery)

Cmentarz zostanie oznaczony na mapie zielonym kolorem i po dotarciu do niego otrzymacie zadanie pozbycia się wszystkich Przybyszów.
Większe problemy mogą Wam sprawiać jedynie przeciwnicy przypominający latające kukiełki, którzy co pewien czas wykonują bombardowania pociskami. Atak ten jest sygnalizowany i możecie z wyprzedzeniem załączyć blok lub schować się za jakąś zasłoną (np. ścianą budynku). Używajcie silnych ataków, by się ich jak najszybciej pozbyć.
Odnalezienie diamentu (Find the diamond)

Poszukiwany diament znajdziecie przy nagrobku z powyższego obrazka, który rozpoznacie po spaczeniu pokrywającym jego dolną część. Musicie go oczyścić i oznacza to konieczność złamania manualnej pieczęci. Zaliczenie mini-gry doprowadzi do pojawienia się ducha właściciela diamentu i po odbyciu rozmowy z nim ukończycie quest.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Oni- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niepokojące wizje (Haunting Visions) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabłąkana dziewczynka (Little Girl Lost) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: I nie pozostał nikt (And Then There Were None) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty (Bloodthirsty Blossoms) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Poważne tarapaty (Dire Straits) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Rokurokubi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Gniazdo zła (Nesting Evil) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kodama - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego (Hide and Seek) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Maski (The Masks) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.