Ghostwire Tokyo: Gniazdo zła (Nesting Evil) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Gniazdo zła (Nesting Evil) – oczyszczanie widm, źródło klątwy.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Gniazdo zła (Nesting Evil). Z solucji dowiecie się m.in. jak rozpocząć opcjonalny quest, gdzie znaleźć wejście do budynku (yokai Nurikabe), jak oczyszczać widma podczas przeszukiwania budynku, gdzie znaleźć źródło klątwy i jak się jej pozbyć.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Odnalezienie budynku (Find the building)
- Przeszukanie budynku (Search the building)
- Znalezienie źródła klątwy (Locate the source of the curse)
- Pokonanie przeciwników (Defeat all enemies)
- Oczyszczenie źródła klątwy (Purge the source of the curse)
- Opuszczenie budynku (Leave the building)
Nagrody za ukończenie misji
- 7500 meika
- magatama
- około 1000 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po przejęciu świątyni w dzielnicy handlowej Utagawa (Utagawa Shopping District Shrine), do którego dochodzi w rozdziale 3 po zaliczeniu celu misji z odnajdywania i niszczenia kamieni blokujących na czas. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Kobieta czekająca na chłopaka (Woman Waiting for Boyfriend).
Odnalezienie budynku (Find the building)

Do zbadania jest obszar oznaczony zielonym okręgiem niedaleko miejsca rozpoczęcia zadania. Będzie to wysoki opuszczony budynek. Zajmijcie się zbadaniem jego południowej ściany (u jego podstawy, nie musicie docierać na wyższe piętra). Pozwoli to Wam natrafić na yokai Nurikabe z powyższego obrazka. Wchłońcie przyjaźnie nastawioną kreaturę (przy okazji zdobędziecie magatamę) i skorzystajcie z nowo odblokowanej szczeliny pozwalającej dostać się do wnętrza budynku.
Przeszukanie budynku (Search the building)

Podczas przeszukiwania budynku warto pomagać sobie regularnym aktywowaniem spektralnej wizji, by niczego nie przegapić (w budynku możecie natrafiać na loot oraz na niepowiązane z misją znajdźki).
Niedługo po rozpoczęciu eksploracji budynku natraficie na pierwsze widmo. Musicie w znany sposób zaliczyć mini-grę ze złamania manualnej pieczęci - oczyścicie w ten sposób napotkaną istotę.

W drodze do miejsca napotkania drugiego widma spotkacie kilku Przybyszów patrolujących budynek. Możecie pokonać ich atakami z zaskoczenia lub w bezpośrednich starciach. Ponownie zajmijcie się manualną pieczęcią żeby oczyścić widmo.

Skorzystajcie z klatki schodowej. Na nowym piętrze odwiedźcie łazienkę, w której znajduje się klucz do szklanych drzwi (Glass Door Key). Cofnijcie się kawałek do oszklonej ściany (powyższy obrazek) i użyjcie klucza do odblokowania pomieszczenia z trzecim widmem. Także i tu trzeba rozegrać mini-grę z manualną pieczęcią.

Do dalszej części budynku prowadzi wąskie przejście - musicie kucnąć żeby przecisnąć się na drugą stronę. Zaatakujcie z zaskoczenia nowego Przybysza i rozprawcie się z pozostałymi z kolejnej sali. W okolicy przebywa też czwarte widmo i ponownie musicie doprowadzić do jego oczyszczenia.
Znalezienie źródła klątwy (Locate the source of the curse)

Możecie skorzystać z przejścia, które wcześniej blokowały worki na śmierci i dotrzeć po schodach na wyższe piętro. Od nowo napotkanego ducha dowiecie się o źródle klątwy.
Wyruszcie po schodach na kolejne piętro i skorzystajcie z pokazanej na obrazku dziury w ścianie.
Pokonanie przeciwników (Defeat all enemies)

W pomieszczeniu zaczną pojawiać się Przybysze i musicie przystąpić do walk z nimi. Z racji dość niewielkiego obszaru walk dobrze sprawdzą się ładowane ataki mocy ognia oraz wody.
Oczyszczenie źródła klątwy (Purge the source of the curse)

Po wygranej bitwie skorzystajcie z przejścia prowadzącego do jeszcze jednej klatki schodowej. Dotrzecie do ostatniego widma będącego źródłem klątwy. Musicie po raz ostatni zaliczyć mini-grę ze zdjęciem manualnej pieczęci żeby oczyścić widmo.
Opuszczenie budynku (Leave the building)

Tuż obok miejsca oczyszczenia ostatniego widma znajdziecie przejście na dach pozwalające wyjść z budynku. Porozmawiajcie w tym miejscu z parą duchów, doprowadzając do zakończenia misji.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Oni- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niepokojące wizje (Haunting Visions) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabłąkana dziewczynka (Little Girl Lost) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: I nie pozostał nikt (And Then There Were None) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty (Bloodthirsty Blossoms) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Poważne tarapaty (Dire Straits) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Rokurokubi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Gniazdo zła (Nesting Evil) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kodama - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stacja z innego świata (A Stop in the Void) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Przejście do innego wymiaru (A Passage Beyond) - solucja
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego (Hide and Seek) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Klejnot marzeń (The Dreaming Jewel) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Maski (The Masks) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 3
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
