Ghostwire Tokyo: Przekleństwo muzyki (Strung with a Curse) - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Przekleństwo muzyki (Strung with a Curse) – znalezienie źródła zepsucia muzyki.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Przekleństwo muzyki (Strung with a Curse). Z naszej solucji dowiecie się m.in. jak odblokować poboczny quest, gdzie znaleźć i jak wejść do szkoły muzycznej, gdzie ukryto 3 wskazówki w domu, a także gdzie znajduje się źródło klątwy i jak oczyścić wrogie widmo.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Znalezienie szkoły muzycznej (Find the piano school)
- Wejście do szkoły nauki gry na fortepianie (Enter the piano school)
- Znalezienie wskazówek w domu (Search the house for clues)
- Odnalezienie źródła zepsucia z muzyki (Find the source of the music's corruption)
- Oczyszczenie widma (Purge the specter)
Nagrody za ukończenie misji
- 3000 meika
- około 500 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć najwcześniej po przejęciu świątyni Shiratsuki (Shiratsuki Shrine) i stanie się to możliwe w trakcie zaliczania rozdziału 4 kampanii. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Osoba słuchająca gry na fortepianie (Piano Listener).
Znalezienie szkoły muzycznej (Find the piano school)

Musicie zająć się zbadaniem obszaru oznaczonego zielonym okręgiem na mapie. Podążajcie za dźwiękiem muzyki, a natraficie na fortepian przyczepiony do drzewa (powyższy obrazek).
Wejście do szkoły nauki gry na fortepianie (Enter the piano school)

W okolicy pojawi się grupa Przybyszów. Musicie przystąpić do walk z nimi, przy czym rozprawienie się z przeciwnikami nie powinno być trudne, bo w walkach nie wezmą udziału żadni elitarni wrogowie.
Po zakończeniu walk skorzystajcie z wejścia do budynku znajdującego się za wiszącym fortepianem.
Znalezienie wskazówek w domu (Search the house for clues)

W domu szkoły muzycznej musicie znaleźć w sumie 3 wskazówki:
Pierwsza wskazówka jest na piętrze. Zbadajcie pierwsze pomieszczenie i rozsuńcie drzwi szafy z powyższego obrazka, a natraficie na dziennik (Journal).

Drugą wskazówkę możecie znaleźć w składziku z powyższego obrazka. Będzie to formularz dostawy (Delivery Slip).

Ostatnia trzecia wskazówka jest w sypialni. Musicie zbadać biurko obok łóżka i przeczytać kolejny dokument (Major and Minor Prodigies).
Odnalezienie źródła zepsucia z muzyki (Find the source of the music's corruption)
Udajcie się na parter budynku i wkroczcie do pomieszczenia z fortepianem. Porozmawiajcie w tym miejscu z duchem dziewczynki.

Źródłem zepsucia jest obraz na prawej ścianie - pokazuje go powyższy obrazek i po zbliżeniu się do niego pojawi się ikona interakcji.

Musicie prawidłowo odpowiedzieć na dwa pytania:
- Giovanni - pierwsza opcja dialogowa
- Musi naprawdę nie lubić Sonaty Księżycowej (Guy must really hate Moonlight Sonata) - ponownie pierwsza opcja dialogowa
Oczyszczenie widma (Purge the specter)

Po tym jak załączy się "straszak" musicie zaliczyć mini-grę ze złamania manualnej pieczęci. Nie odbiega ona niczym od innych podobnych mini-gier.
Na sam koniec zadania porozmawiajcie raz jeszcze z duchem dziewczynki grającej na fortepianie. Duchy do wchłonięcia będące jedną z nagród za zaliczenie tej misji znajdziecie po wyjściu z budynku.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 4
- Ghostwire Tokyo: Ushi no Kokumairi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kamaitachi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu (After the End) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Koszmar w studni (Nightmare Welling) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabójczy cień (A Deadly Shadow) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Przekleństwo muzyki (Strung with a Curse) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Sztuka naśladuje życie (Art Imitates Life) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 2 (Hide and Seek 2) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty Mitake (Bloodthirsty Blossoms Mitake)- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Stare rany (Old Wounds) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Niewidzialny wędrowiec (The Invisible Wanderer) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zabawa w chowanego 3 (Hide and Seek 3) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Dom pełen duchów (A Full House) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zaginiony pies (A Lost Dog) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Krwiożercze kwiaty Ginpei (Bloodthirsty Blossoms Ginpei)- solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 2 (After the End 2) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Po zakończeniu 3 (After the End 3) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 4
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.