Ghostwire Tokyo: Zashiki-warashi - solucja, opis przejścia
Ta strona poradnika do Ghostwire Tokyo zawiera opis przejścia pobocznej misji Zashiki-warashi – oczyszczenie widma, ofiarowanie shio senbei.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do gry Ghostwire Tokyo znajdziecie opis przejścia pobocznego zadania Zashiki-warashi. Nasza solucja podpowiada m.in. jak rozpocząć opcjonalną misję, gdzie znaleźć klucz do sejfu oraz zashiki-warashi w sekretnym pomieszczeniu domu, a także jak oczyścić widmo i uzyskać moc zashiki-warashi.
- Nagrody za ukończenie misji
- Odblokowanie zadania
- Znalezienie zashiki-warashi (Search for the zashiki-warashi)
- Oczyszczenie widma (Purge the Specter)
- Ofariowanie shio senbei (Offer some shio senbei)
- Uzyskanie mocy zashiki-warashi (Receive the zashiki-warashi's power)
Nagrody za ukończenie misji
- 3000 meika
- magatama
- około 500 duchów
Odblokowanie zadania

Misję tę możecie rozpocząć po oczyszczeniu świątyni Namita (Namita Shrine). Może do tego dojść podczas zaliczania rozdziału 2. Na mapie automatycznie powinien pojawić się znacznik questu.
Zleceniodawca zadania to Staruszka (Old Woman) - duch stoi przed jednym z domów.
Znalezienie zashiki-warashi (Search for the zashiki-warashi)

Wejdźcie do domu mieszkalnego, przed którym stała Staruszka z zamiarem rozpoczęcia jego eksploracji. Możecie skupić się wyłącznie na celu misji lub rozglądać się również za znajdźkami (m.in. dwoma dokumentami pozwalającymi lepiej zrozumieć problem) i drobnym lootem.
W jednym z pomieszczeń domu znajdziecie czarny mebel, a po otwarciu go odkryjecie klucz do sejfu (Safe Key).

Sejf znajduje się w innym pomieszczeniu domu, za rozsuwanymi drzwiami. Wystarczy wejść z nim w interakcję żeby go otworzyć.


W sejfie znajduje się plan domu (House Floor Plan) i miejsce, które pomalowano czarnym flamastrem symbolizuje sekretne pomieszczenie nadające się do odkrycia.
Sekretny pokój znajduje się w pomieszczeniu na prawo od wejścia do domu. Udajcie się tam i rozsuńcie drzwi z powyższego obrazka.
Oczyszczenie widma (Purge the Specter)

Dojdzie do spotkania z widmem właściciela domu (Landlord's Specter). Musicie zaliczyć znany już rodzaj mini-zagadki z manualną pieczęcią - powtórzcie kolejność pojawiania się linii i przytrzymajcie przyciski odpowiedzialne za uwolnienie energii.
Ofariowanie shio senbei (Offer some shio senbei)

Nowy cel misji jest bardzo prosty - pozostańcie w tym samym pomieszczeniu i wejdźcie w interakcję z naczyniem powiązanym z shio senbei.
Uzyskanie mocy zashiki-warashi (Receive the zashiki-warashi's power)

Możecie już wyjść z domu i powrócić do Staruszki. Przytrzymajcie przycisk absorpcji po to żeby odebrać od yokai moc - będzie to magatama wykorzystywana do odblokowywania bardziej zaawansowanych mocy na drzewkach rozwoju głównego bohatera.
Na mapie świata w miarę przechodzenia gry będą pojawiały się kolejne znaczniki zashiki-warashi oraz innych odmian yokai. Możecie do nich docierać po to żeby doprowadzać do ich absorbowania i pozyskania kolejnych sztuk magatamy.
0
- Ghostwire Tokyo - poradnik do gry
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 2
- Ghostwire Tokyo: Głębokie oczyszczanie (Deep Cleaning) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Zashiki-warashi - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Ostatnie namaszczenie lalki (A Doll's Last Rites) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Dom rupieciarza (The Hoarder's House) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Karakasa-kozo - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Głos w ścianie (The Voice in the Wall) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Polowanie na tanuki (Tanuki Hunt) - opis przejścia, solucja
- Ghostwire Tokyo: Szef Tanuki (The Boss Tanuki) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Kappa - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Ittan-momen - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Karmazynowy księżyc (The Crimson Moon) - solucja, opis przejścia
- Ghostwire Tokyo: Questy dostępne od rozdziału 2
- Ghostwire Tokyo: Misje poboczne
- Ghostwire Tokyo: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Darek12346 Centurion
Przydałoby się poprawić poradnik. Po aktualizacji gry są nowi przeciwnicy, nowe zadania i maksymalny poziom podniesiony do 55.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
