Zrestartowanie pierwszego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
Aktualizacja:
Zrestartowanie pierwszego generatora

Podążaj liniowym korytarzem, w którym nikogo nie spotkasz. Po dotarciu do większej jaskini obróć się na początek w prawo. Użyj podwójnego skoku w połączeniu z anielskim przyśpieszeniem żeby dotrzeć na pokazaną na powyższym screenie wyżej położoną skalną półkę. Do uwolnienia jest tu pierwsza zagubiona dusza (Lost Soul).

Ostrożnie przedostań się na niższe platformy i kontynuuj przeprawę. Po dotarciu do owalnej sali z generatorem przeskocz nad przepaścią i następnie użyj demonicznej przyciągarki na interaktywnym punkcie. Przygotuj się do stoczenia w tym miejscu pierwszej bitwy.

Do pokonania są bestia krwi (Blood Rage) i duchowa bestia (Ghost Rage). Jako że z podobnymi kombinacjami miałeś już wcześniej do czynienia powinieneś wiedzieć jak należy się zachować. Gwoli przypomnienia, najlepszą taktyką działania jest tymczasowe przytrzymywanie duchowej bestii dzięki wykorzystaniu anielskich ostrzy Aquila, tak by móc następnie na spokojnie zajmować się atakowaniem bestii krwi. Pamiętaj oczywiście o stosowaniu odpowiednich broni - demonicznych na czerwonego potwora i anielskich na niebieskiego potwora.

Po zakończeniu walk wyrusz w stronę głównej sali, czyli w tej, w której przebywa cały czas Vergil. Po drodze zmuszony zostaniesz do skorzystania z anielskiego przyśpieszenia oraz z anielskiej wyciągarki, ale nie powinno być z tym problemów. Wysłuchaj rozmowy z Vergilem. Temat podłączenia przewodów do pierwszego zrestartowanego generatora najlepiej odłożyć na później, a konkretnie do momentu przywrócenia działania wszystkich czterech generatorów.
0
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Dotarcie do skarbca | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona) | DMC Devil May Cry
- Zrestartowanie pierwszego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Zrestartowanie drugiego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Zrestartowanie trzeciego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Zrestartowanie czwartego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Podłączenie przewodów zasilających | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
