Dotarcie do miejsca rozegrania pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
Aktualizacja:
Dotarcie do miejsca rozegrania pierwszej rundy

Na sam początek proponuję odwrócić się i przedostać na pokazany na powyższym screenie wyższy balkonik. Rozejrzyj się tu za pierwszą zagubioną duszą (Lost Soul).


BONUSOWA MISJA: Zwróć się w stronę platform zlokalizowanych na lewo od miejsca startu i pokazanych na screenie 1. Postaraj się dotrzeć do widocznej w oddali większej platformy, wspomagając się po drodze anielskim przyśpieszeniem i anielską wyciągarką. Znajdują się tu sekretne drzwi (Secret Door) i jeżeli dysponujesz kluczem z kości słoniowej (Ivory Key) to możesz je otworzyć, przystępując do bonusowej misji Shenanigans (screen 2). Misja ta to standardowa bitwa, przy czym do pokonania jest aż trzech silnych przeciwników. Radzę rozpocząć od wiedźmy, w miarę możliwości przyciągając ją do siebie po odbiciu się od ziemi (i zniszczeniu jej pola ochronnego). Jeśli zaś chodzi o pozostałe potwory, radzę używać anielskich ostrzy Aquila do chwilowego zatrzymywania duchowej bestii (Ghost Rage) i w międzyczasie zajmować się atakowaniem bestii krwi (Blood Rage). Nie pozwalaj na to żeby Dante zbyt często był trafiany, bo nie możesz się leczyć.

Zainteresuj się teraz lewitującymi platformami zlokalizowanymi na prawo od miejsca startu. Ustaw się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i użyj anielskiej wyciągarki żeby złapać się pierścienia przyśpieszenia. Nie zapomnij wcisnąć dodatkowo przycisku skoku, tak by pomyślnie zostać katapultowanym w stronę schodów. Ponownie użyj anielskiej wyciągarki żeby znaleźć się na większej platformie ze złotym kluczem (Gold Key). Po zabraniu klucza powróć do miejsca startu, pomagając sobie oczywiście anielskim przyśpieszeniem.

Wejdź w razie potrzeby w interakcję z tutejszą statuą boskości (Divinity Statue). Wyrusz w stronę głównych schodów, ale zanim z nich skorzystasz zbadaj obszar pod nimi, natrafiając na drugą zagubioną duszę (Lost Soul). Po uwolnieniu duszy wyjdź po schodach na górę.

Ustaw się na dużej płycie naciskowej. Musisz zachować się w taki sam sposób jak w przypadku kryształów umieszczonych w posadzce, czyli wykonać uderzenie z powietrza (atak o nazwie Stomp) z użyciem demonicznych rękawic Eryx (powyższy screen).

Przed Tobą pierwsza próba w ramach zwariowanego programu "The Devil has Talent". Musisz mianowicie umiejętnie używać trybów anioła oraz demona do przemieszczania się po różnokolorowych płytach. Podczas stąpania po czerwonych płytach miej załączony tryb demona, a wkraczając na niebieskie płyty załączaj tryb anioła. Z racji tego, że płytki o różnych kolorach sąsiadują ze sobą do nowych obszarów najlepiej jest doskakiwać, dzięki czemu na spokojnie będziesz mógł załączać odpowiedni tryb w locie.

Ruszaj prosto, korzystając cały czas z trybu demona. Po dotarciu do rozwidlenia skręć w prawo. Doskocz do niewielkiej platformy, na której trzeba skorzystać z trybu anioła. Obróć się w prawo i wykonaj dwa kolejne skoki, najpierw na platformę z czerwonymi płytkami (tryb demona) i następnie na platformę z niebieskimi płytkami (tryb anioła). Na koniec użyj anielskiego przyśpieszenia by dolecieć do wyraźnie większej platformy. Do uwolnienia jest tu kolejna zagubiona dusza (Lost Soul).

Powróć tą samą drogą do miejsca startu i dla odmiany wybierz teraz pokazaną na powyższym screenie lewą odnogę. Początkowo musisz tu używać trybu demona, ale po chwili konieczne będzie przełączenie się na tryb anioła. Musisz dotrzeć na większą platformę, na której zmuszony zostaniesz do przetrwania pierwszej rundy walk z potworami.
0
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Pierwsza bitwa w klubie nocnym | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania drugiej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie drugiej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania trzeciej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie trzeciej rundy i dotarcie do czwartej | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie czwartej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania piątej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie piątej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania szóstej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie ostatniej szóstej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
Komentarze czytelników
berial6 Legend
Jak każdy, kto zna DMC2 powiem: DMC2 to nie devil may cry
A w Devil May Cry 4 pojawiło się Yamato, broń VIrgila.
Martius_GW Generał
Dla Ciebie DMC2 to nie devil, dla mnie reboot nie devil.
Co ma piernik do wiatraka? Postać a broń przez nią używana to nie to samo.
berial6 Legend
Nie było to jasno powiedziane, ale Yamato to tak jakby "oczko dla fanów" odnośnie Vergila. Czy zwykły miecz może kogoś opętać?
Martius_GW Generał
Zdaję sobie z tego sprawe, dużo rzeczy wokół Nero to nawiązania do Vergila.
W DMC2 muszę jeszcze pograć żeby sobie wyrobić zdanie, chociaż tam był zalążek styłów które świetnie rozwineli w DMC3.
zanonimizowany870738 Junior
Witam Wszystkich. Mam głupie pytanie dotyczące broni ''Eryx''. Mianowicie nie potrafię tego użyć w dość wystarczający sposób ;) Wiecie jaka jest kombinacja klawiszy aby spokojnie niszczyć te czerwone okręgi? (np. podczas walki z Bobem )Pozdrawiam :)
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
