Devil May Cry: Pokonanie pierwszej grupy potworów
Aktualizacja:
Pokonanie pierwszej grupy potworów

Do pierwszej bitwy dojdzie tuż po rozpoczęciu misji. W początkowej fazie walk skup się przede wszystkim na atakowaniu potworów wyposażonych w tarcze. W miarę możliwości warto wykorzystywać poznane w poprzednim etapie zdolności, takie jak "odsłanianie" wrogów z tarczami czy odbijanie wybuchowych ładunków podrzucanych przez latające kreatury.

Po kilku chwilach do bitwy dołączy zupełnie nowy przeciwnik wyposażony w piłę łańcuchową (Ravager). Najważniejszą informacją związaną z tym potworem jest to, że należy zachowywać bezpieczny dystans w momencie gdy pojawi się wokół niego poświata i przystąpi do szarży (powyższy screen), bo w przeciwnym wypadku zostaniesz nabity na piłę i stracisz trochę punktów zdrowia. Wyjątkiem jest sytuacja dysponowania umiejętnością Drive powiązaną ze standardowym mieczem Rebellion, albowiem odpalając ten atak możesz przerywać szarżę. Co do eliminowania Ravagerów, potwory te najlepiej jest wyrzucać w powietrze i zadawać im obrażenia w locie, bo nie potrafią obronić się przed takimi atakami.

Po zakończonej bitwie rozejrzyj się trochę po placu, zajmując się niszczeniem interaktywnych obiektów. Skieruj się następnie do pokazanego na powyższym screenie przejścia, przy czym zatrzymaj się w tym miejscu i zbadaj dwie boczne odnogi.

Lewy korytarz prowadzi do statuy boskości (Divinity Statue) oraz ściany, przez którą można przebić się z pomocą demonicznego topora Arbiter (powyższy screen). Po odblokowaniu sobie nowego przejścia wyjdź po schodach na górę i zabierz miedziany klucz (Copper Key). Prawy korytarz prowadzi z kolei do miejsca pozostawienia małej gwiazdy życia (Small Vital Star).

Na sam koniec wyrusz w stronę miejsca, w którym przebywa Kat. Przed Tobą powstanie duża przepaść, w rezultacie czego zmuszony zostaniesz do obmyślenia nowego planu działania.
Komentarze czytelników
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
Witam Wszystkich. Mam głupie pytanie dotyczące broni ''Eryx''. Mianowicie nie potrafię tego użyć w dość wystarczający sposób ;) Wiecie jaka jest kombinacja klawiszy aby spokojnie niszczyć te czerwone okręgi? (np. podczas walki z Bobem )Pozdrawiam :)
Zdaję sobie z tego sprawe, dużo rzeczy wokół Nero to nawiązania do Vergila.
W DMC2 muszę jeszcze pograć żeby sobie wyrobić zdanie, chociaż tam był zalążek styłów które świetnie rozwineli w DMC3.
Nie było to jasno powiedziane, ale Yamato to tak jakby "oczko dla fanów" odnośnie Vergila. Czy zwykły miecz może kogoś opętać?
Dla Ciebie DMC2 to nie devil, dla mnie reboot nie devil.
Co ma piernik do wiatraka? Postać a broń przez nią używana to nie to samo.
Jak każdy, kto zna DMC2 powiem: DMC2 to nie devil may cry
A w Devil May Cry 4 pojawiło się Yamato, broń VIrgila.
Tak patrząc po bossach, misjach. . . Nowe DMC straasznie odeszło od poprzednich odsłon. Ten klimat nie pasuje so tej serii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
