Devil May Cry: Druga część pościgu za harpiami
Aktualizacja:
Druga część pościgu za harpiami

Wskocz do tunelu metra i na początek skieruj się w lewo, odnajdując na ścianie pierwszą zagubioną duszę (Lost Soul). Powróć do punktu startu i teraz dla odmiany wybierz się w prawo. Po drodze korzystaj z anielskiego przyśpieszenia do omijania dziur. Bądź też gotowy do unikania zderzeń z pociągiem metra. Za każdym razem gdy zauważysz nadjeżdżający demoniczny skład ustawiaj się przy jednej ze ścian tunelu.

Kontynuuj przemarsz przez tunel, uważając na pociąg metra i omijając dziury. Do przeskoczenia nad ostatnią dziurą musisz użyć anielskiej wyciągarki. Aktualny cel Twojej wędrówki to pokazana na powyższym screenie stacja kolejowa i jak się zapewne domyślasz czekają Cię tu nowe walki.

Przed Tobą dość długa bitwa, w trakcie rozgrywania której największym zagrożeniem będą mroźni i piekielni rycerze. Przeciwników tych warto sobie zostawiać na koniec, najpierw rozprawiając się ze słabszymi potworami. Polecam wykorzystywać też przejeżdżający okazjonalnie skład na swoją korzyść i podrzucać wtedy wrogów w powietrze, tak by ginęli w wyniku kontaktu z demonicznym pociągiem (powyższy screen).

Po zakończonych walkach na początek skieruj się do dalszej części tunelu metra (powyższy screen). Przystąp do eksploracji tego obszaru, skręcając po kilku chwilach w prawo. Użyj anielskiej kosy Osiris do utorowania sobie przejścia i zbadaj znajdujący się za winoroślami korytarz, dzięki czemu wejdziesz w posiadanie srebrnego klucza (Argent Key).

Powróć na stację kolejową, na której miała miejsce ostatnia bitwa. Tym razem wybierz pokazane na powyższym screenie boczne przejście, czyli to, które zostało pokazane na krótkiej cut-scence po zakończeniu walk. Ruszaj ku niższym poziomom, przy czym bądź gotowy do tego żeby po drodze zniszczyć kilka demonicznych odłamków, wykorzystując oczywiście do tego celu pistolety.

Po dotarciu na najniższy poziom przebij się przez ścianę dzięki wykorzystaniu demonicznych rękawic Eryx. Zainteresuj się tutejszą statuą boskości (Divinity Statue), po czym wyrusz w stronę widocznych w oddali harpii. Nie śpiesz się, bo po drodze do zbadania są dwa niewielkie boczne pomieszczenia. W prawym pomieszczeniu znajduje się zagubiona dusza (Lost Soul).


BONUSOWA MISJA: Jeśli zaś chodzi o lewe pomieszczenie, znajduje się tam barykada (screen 1), którą musisz zniszczyć z wykorzystaniem demonicznego topora Arbiter (dokonaj zamiany broni jeśli używasz aktualnie rękawic). Za barykadą ukryto sekretne drzwi (Secret Door) i jeżeli dysponujesz srebrnym kluczem (Argent Key) to możesz je otworzyć, przystępując do bonusowej misji Moderate Traversal (screen 2). Nie jest to szczególnie trudna misja, choć stawia ona na bezbłędne używanie anielskiego przyśpieszenia i łapanie się interaktywnych punktów z wykorzystaniem anielskiej wyciągarki oraz demonicznej przyciągarki. Dobrą wiadomością jest to, że jeżeli gdzieś pomylisz się to nie powrócisz do punktu startu tylko zrestartujesz dany fragment, czyli stracisz tylko kilka sekund.

Powróć do głównego korytarza i ruszaj dalej, będąc gotowym do szybkiego pozbycia się nowych demonicznych odłamków. Uwaga - Jeżeli widzisz, że nie zdążysz z eliminacją odłamków to rozważ wycofanie się do jednego z bocznych pomieszczeń, tak by uniknąć odniesienia obrażeń. Cel podróży to pokazane na powyższym screenie gniazdo harpii.
Komentarze czytelników
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
Witam Wszystkich. Mam głupie pytanie dotyczące broni ''Eryx''. Mianowicie nie potrafię tego użyć w dość wystarczający sposób ;) Wiecie jaka jest kombinacja klawiszy aby spokojnie niszczyć te czerwone okręgi? (np. podczas walki z Bobem )Pozdrawiam :)
Zdaję sobie z tego sprawe, dużo rzeczy wokół Nero to nawiązania do Vergila.
W DMC2 muszę jeszcze pograć żeby sobie wyrobić zdanie, chociaż tam był zalążek styłów które świetnie rozwineli w DMC3.
Nie było to jasno powiedziane, ale Yamato to tak jakby "oczko dla fanów" odnośnie Vergila. Czy zwykły miecz może kogoś opętać?
Dla Ciebie DMC2 to nie devil, dla mnie reboot nie devil.
Co ma piernik do wiatraka? Postać a broń przez nią używana to nie to samo.
Jak każdy, kto zna DMC2 powiem: DMC2 to nie devil may cry
A w Devil May Cry 4 pojawiło się Yamato, broń VIrgila.
Tak patrząc po bossach, misjach. . . Nowe DMC straasznie odeszło od poprzednich odsłon. Ten klimat nie pasuje so tej serii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
