Devil May Cry: Eksploracja trzeciej części posiadłości
Aktualizacja:
Eksploracja trzeciej części posiadłości

Przed Tobą kolejna duża bitwa. W walkach wezmą udział między innymi latające kreatury i zgodnie z sugestią gry możesz przetestować ruch polegający na odrzucaniu ich wybuchowych ładunków. Wykonuje się to poprzez uaktywnienie w odpowiednim momencie anielskiej kosy Orisis, a konkretnie ataku Prop.

Odbijanie wybuchowych ładunków nie jest wymagane do odniesienia sukcesu, choć oczywiście może ci znacząco pozbyć się w wyeliminowaniu latających celów. Docelowo musisz pozbyć się wszystkich potworów przebywających w pomieszczeniu, wykorzystując do tego celu wszystkie otrzymane bronie i poznane rodzaje ataków. Po zakończonych walkach skieruj się do wyjścia, doprowadzając do wyświetlenia dłuższego filmu przerywnikowego.

Po odzyskaniu kontroli nad głównym bohaterem wyrusz prosto. Zatrzymaj się w pokazanym na powyższym screenie miejscu i zacznij korzystać z anielskiej wyciągarki, pamiętając o tym, że kolejnych zaczepów musisz chwytać się zanim Dante spadnie w przepaść. Skieruj się teraz do pochyłej platformy i zaczekaj aż wylądujesz na lewitującej półce.

W tym miejscu musisz na przemian korzystać z anielskiej wyciągarki (niebieskie punkty) i demonicznej przyciągarki (czerwone punkty). Cel podróży to pokazana na powyższym screenie większa platforma.

Skorzystaj ze znajdującego się na wprost wejścia do budynku. Musisz tu przystąpić do nowej sceny ucieczki, tak więc zacznij biec i nie zatrzymuj się nigdzie po drodze, omijając większe dziury z pomocą skoków. Po dotarciu do widocznego w oddali świecącego punktu misja dobiegnie końca.
Komentarze czytelników
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
Witam Wszystkich. Mam głupie pytanie dotyczące broni ''Eryx''. Mianowicie nie potrafię tego użyć w dość wystarczający sposób ;) Wiecie jaka jest kombinacja klawiszy aby spokojnie niszczyć te czerwone okręgi? (np. podczas walki z Bobem )Pozdrawiam :)
Zdaję sobie z tego sprawe, dużo rzeczy wokół Nero to nawiązania do Vergila.
W DMC2 muszę jeszcze pograć żeby sobie wyrobić zdanie, chociaż tam był zalążek styłów które świetnie rozwineli w DMC3.
Nie było to jasno powiedziane, ale Yamato to tak jakby "oczko dla fanów" odnośnie Vergila. Czy zwykły miecz może kogoś opętać?
Dla Ciebie DMC2 to nie devil, dla mnie reboot nie devil.
Co ma piernik do wiatraka? Postać a broń przez nią używana to nie to samo.
Jak każdy, kto zna DMC2 powiem: DMC2 to nie devil may cry
A w Devil May Cry 4 pojawiło się Yamato, broń VIrgila.
Tak patrząc po bossach, misjach. . . Nowe DMC straasznie odeszło od poprzednich odsłon. Ten klimat nie pasuje so tej serii.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
