Drugie wspomnienie | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
Aktualizacja:
Drugie wspomnienie

Udaj się prosto. Po dotarciu do krawędzi pierwszej dużej platformy automatycznie uzyskasz dostęp do anielskiej wyciągarki (Ophion Angel Lift). Użyj od razu tego gadżetu do przyciągnięcia się do pokazanego na powyższym screenie interaktywnego zaczepu.

Ruszaj dalej, powtarzając kilkakrotnie opisany wyżej ruch, czyli chwytając się interaktywnych zaczepów. Przygotuj się na trudniejszą sekwencję po znalezieniu się w pokazanym na powyższym screenie miejscu. Także i tu musisz pomóc sobie anielską wyciągarką, przy czym należy ją wypuszczać w regularnych odstępach czasu, tak by Dante chwytał się kolejnych zaczepów i nie spadł w przepaść.

Wyjdź po schodach na górę. Po zbliżeniu się do potwora przetestuj ofensywne zastosowanie anielskiej wyciągarki, polegające na przyciągnięciu się do przeciwnika. Po udanej akcji rozpraw się z potworem.

Przystąp do dalszego korzystania z wyciągarki, tym razem z zamiarem ponownego chwytania się sąsiadujących ze sobą zaczepów. Przypilnuj się jedynie na samym końcu, bo zamiast do tradycyjnego zaczepu musisz przyciągnąć się do nowego potwora (powyższy screen).

W miejscu tym czeka Cię niezbyt wymagająca bitwa. Z racji tego, że w batalii tej biorą udział także latające kreatury warto kontynuować korzystanie z anielskiej wyciągarki, tak by w łatwy sposób się do nich przyciągać i następnie zadawać im bezpośrednie obrażenia.

Po zakończonych walkach rozejrzyj się za nowym interaktywnym zaczepem. Ta część przeprawy jest nieco trudniejsza, bo po dwukrotnym użyciu anielskiej wyciągarki musisz dla odmiany skorzystać w pokazanym na powyższym screenie miejscu z demonicznej przyciągarki, dokonując tego oczywiście jeszcze w locie. Po udanym lądowaniu dotrzyj do nowego głazu i zniszcz go z pomocą demonicznego topora Arbiter, powracając w rezultacie do posiadłości.
0
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- Eksploracja pierwszej części posiadłości | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- Pierwsze wspomnienie | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- Eksploracja drugiej części posiadłości | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- Drugie wspomnienie | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- Eksploracja trzeciej części posiadłości | 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- 2 - Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
