Dotarcie do miejsca rozegrania trzeciej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
Aktualizacja:
Dotarcie do miejsca rozegrania trzeciej rundy

Tradycyjnie już rozpocznij od uderzenia rękawicami Eryx w płytę naciskową, co doprowadzi do odblokowania nowych ścieżek. Nie polecam wybierać pokazanej na powyższym screenie dolnej ścieżki, bo po drodze nie odnalazłbyś okolicznego sekretu. Co więcej, zmuszony zostałbyś do wyeliminowania dwóch potworów w miejscach wiążących się z ryzykiem spadnięcia w przepaść.

O wiele lepiej jest wybrać pokazaną na powyższym screenie górną ścieżkę, do której prowadzą schody. Po dotarciu do nowych ruchomych platform zacznij korzystać z podwójnych skoków, dobrze wymierzając sobie moment wykonania każdej akcji.

Zbadaj wszystkie ruchome platformy, dzięki czemu odnotujesz, że na jednej z nich (powyższy screen) znajduje się płyta naciskowa. Warto oczywiście uderzyć w tę płytę z wykorzystaniem demonicznych rękawic Eryx.

Doleć z pomocą anielskiego przyśpieszenia do nowych ruchomych bloków. Docelowo musisz dotrzeć do pokazanej na powyższym screenie platformy. Użyj tu anielskiej wyciągarki żeby przenieść się na wyżej położoną lewitującą półkę, na której pozostawiono małą gwiazdę życia (Small Vital Star). Możesz już powrócić do płyty naciskowej i kontynuować przemarsz po górnej ścieżce. Po drodze bądź gotowy do sprawnego pozbycia się pojedynczego potwora.

Niezależnie od tego czy wybrałeś dolną czy górną ścieżkę dotrzesz do pokazanego na powyższym screenie miejsca, w którym one zbiegają się. Wyrusz prosto, wkraczając na arenę, na której rozegra się trzecia runda.
0
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Pierwsza bitwa w klubie nocnym | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania drugiej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie drugiej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania trzeciej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie trzeciej rundy i dotarcie do czwartej | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie czwartej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania piątej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie piątej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania szóstej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie ostatniej szóstej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
