Sekretne drzwi | SEKRETY | DMC Devil May Cry
Aktualizacja:
Misja 1: Found (Odnaleziony)

DRZWI 1/1 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Air Brawl) - Na drzwi wpadniesz podczas eksploracji budynku lunaparku, a konkretnie tuż przed zbliżeniem się do wielkiego lustra i doprowadzeniem do pojawienia się Huntera.
Misja 2: Home Truths (Prawda o domu rodzinnym)

DRZWI 1/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Simple Eradication) - Drzwi odnajduje się tuż po zakończeniu pierwszego wspomnienia.

DRZWI 2/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Stylish Victory) - Drzwi są w sekretnym pomieszczeniu, do którego dostęp uzyskuje się dzięki wykorzystaniu anielskiego przyśpieszenia do przelecenia nad przepaścią. Ma to miejsce niedługo po otrzymaniu anielskiej kosy Osiris.
Misja 3: Bloodline (Więzy krwi)

DRZWI 1/1 (wymagany srebrny klucz; bonusowa misja What Goes Around) - Drzwi są na górnym balkoniku przy głównej arenie i musisz do nich dolecieć z pomocą anielskiego przyśpieszenia, odbijając się oczywiście od jeszcze wyżej położonej półki.
Misja 4: Under Watch (Pod obserwacją)

DRZWI 1/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Simple Traversal) - Drzwi są w niewielkim pomieszczeniu sąsiadującym z drugą kamerą i żeby do nich dotrzeć należy utorować sobie drogę (winorośla) z wykorzystaniem anielskiej kosy Osiris lub anielskich ostrzy Aquila.

DRZWI 2/2 (wymagany srebrny klucz; bonusowa misja Flawless Conquest) - Drzwi są na wysoko położonym balkoniku znajdującym się za drugą kamerą. Musisz dolecieć na ten balkonik wspomagając się anielskim przyśpieszeniem i anielską wyciągarką.
Misja 5: Virility

DRZWI 1/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Demonic Conflict) - Drzwi znajdują się na słabo oświetlonym górnym balkoniku przy przejściu łączącym pierwszy i drugi magazyn.

DRZWI 2/2 (wymagany srebrny klucz; bonusowa misja Displaced Skirmish) - Drzwi są w sekretnym pomieszczeniu. Odnajduje się je w drodze do mieszalni i żeby do nich dotrzeć musisz zniszczyć z pomocą demonicznego topora Arbiter fragment ściany.
Misja 6: Secret Ingredient (Tajny składnik)

DRZWI 1/1 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Rapid Descent) - Drzwi znajdują się na platformie na lewo od wejścia do legowiska sukkuba. Musisz dolecieć do tej półki z pomocą anielskiego przyśpieszenia.
Misja 7: Overturn (Przewrót)

DRZWI 1/2 (wymagany złoty klucz; bonusowa misja Divergent Slaughter) - Drzwi możesz odnaleźć w trakcie eksploracji pierwszej części więzienia. Po dotarciu do kontenerów musisz pozostawać blisko lewej siatki i użyć w odpowiednim momencie anielskiego przyśpieszenia do przelecenia na sąsiednią platformę.

DRZWI 2/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Angelic Warfare) - Drzwi są w magazynie, w którym stacza się ostatnią bitwę z bestiami Rage.
Misja 8: Eyeless (Ślepiec)

DRZWI 1/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja A Taste of Heaven) - Drzwi są w sekretnym obszarze zlokalizowanym niedaleko miejsca rozpoczęcia misji. W celu dotarcia do tego obszaru wymagane jest użycie anielskich ostrzy Aquila do zniszczenia winorośli z większej odległości, a następnie uaktywnienie anielskiego przyśpieszenia.

DRZWI 2/2 (wymagany srebrny klucz; bonusowa misja Moderate Traversal) - Drzwi znajdują się w jednym z bocznych pomieszczeń korytarza prowadzącego do legowiska harpii. Możesz do nich dotrzeć używając demonicznego topora Arbiter do zniszczenia oznaczonego czerwonym kolorem fragmentu ściany.
Misja 9: Devil Inside (Diabeł w środku)

DRZWI 1/1 (wymagany złoty klucz; bonusowa misja Subsistence) - Drzwi są w magazynie, w którym stacza się ostatnią bitwę dziewiątej misji.
Misja 11: The Order (Zakon)

DRZWI 1/1 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja The Power Within) - Drzwi są w dobrze ukrytym miejscu w głównej bazie Zakonu. W trakcie eksploracji końcowej części bazy (po zniszczeniu jednej ze ścian dzięki użyciu rękawic Eryx) musisz zacząć rozglądać się za lewym przejściem i skorzystać z niego zanim zapora całkowicie się zamknie (uniemożliwiając w ten sposób dotarcie do drzwi).
Misja 13: Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)

DRZWI 1/2 (wymagany klucz z kości słoniowej; bonusowa misja Shenanigans) - Drzwi możesz odnaleźć po zakończeniu początkowych walk w klubie i jeszcze przed wyruszeniem do miejsca rozegrania pierwszej rundy. Zainteresuj się mianowicie platformami zlokalizowanymi na prawo od statuy boskości, przedostając się na balkonik i następnie przystępując do wykorzystywania anielskiego przyśpieszenia i anielskiej wyciągarki.

DRZWI 2/2 (wymagany srebrny klucz; bonusowa misja Hasty Acquisition) - Drzwi możesz odnaleźć w drodze do miejsca rozegrania szóstej rundy, a konkretnie na niższym poziomie największej platformy (tej ze statuą boskości).
Misja 16: The Plan (Plan)

DRZWI 1/2 (wymagany złoty klucz; bonusowa misja Extreme Traversal) - Drzwi znajdują się na samym dole klatki schodowej, do której możesz dotrzeć podczas eksploracji 106 piętra wieżowca. Do schodów prowadzi dobrze ukryte przejście poprzedzone dziurą, nad którą należy przelecieć (anielskie przyśpieszenie).

DRZWI 2/2 (wymagany miedziany klucz; bonusowa misja Bait and Switch) - Drzwi znajdują się na 154 piętrze wieżowca. Są one konkretnie zlokalizowane niedaleko windy podróżującej na 159 piętro.
Misja 17: Furnace of Souls (Dusze w ogniu piekielnym)

DRZWI 1/1 (wymagany złoty klucz; bonusowa misja A Day in Hell) - Drzwi możesz odnaleźć w trakcie eksploracji drugiej części pieca dusz, a konkretnie niedługo po minięciu statuy boskości. Zlokalizuj platformę, którą można przesunąć z użyciem demonicznej przyciągarki i doleć do niej (anielskie przyśpieszenie). Kontynuuj proces przeskakiwania na sąsiednie platformy aż znajdziesz się przy drzwiach.
Misja 18: Demon's Den (Kryjówka demona)

DRZWI 1/1 (wymagany srebrny klucz; bonusowa misja Colossal Triumph) - Drzwi możesz odnaleźć w trakcie eksploracji obszaru powiązanego z drugim generatorem, czyli tego zlokalizowanego na lewo od drzwi skarbca. Zbadaj lewą część pierwszej dużej pieczary.
0
Komentarze czytelników
berial6 Legend
Jak każdy, kto zna DMC2 powiem: DMC2 to nie devil may cry
A w Devil May Cry 4 pojawiło się Yamato, broń VIrgila.
Martius_GW Generał
Dla Ciebie DMC2 to nie devil, dla mnie reboot nie devil.
Co ma piernik do wiatraka? Postać a broń przez nią używana to nie to samo.
berial6 Legend
Nie było to jasno powiedziane, ale Yamato to tak jakby "oczko dla fanów" odnośnie Vergila. Czy zwykły miecz może kogoś opętać?
Martius_GW Generał
Zdaję sobie z tego sprawe, dużo rzeczy wokół Nero to nawiązania do Vergila.
W DMC2 muszę jeszcze pograć żeby sobie wyrobić zdanie, chociaż tam był zalążek styłów które świetnie rozwineli w DMC3.
zanonimizowany870738 Junior
Witam Wszystkich. Mam głupie pytanie dotyczące broni ''Eryx''. Mianowicie nie potrafię tego użyć w dość wystarczający sposób ;) Wiecie jaka jest kombinacja klawiszy aby spokojnie niszczyć te czerwone okręgi? (np. podczas walki z Bobem )Pozdrawiam :)
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
