Przetrwanie trzeciej rundy i dotarcie do czwartej | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
Aktualizacja:
Przetrwanie trzeciej rundy

Trzecia runda jest bardzo zbliżona do pierwszej. Oznacza to, że ponownie musisz mieć na uwadze kolor płyt na posadzce, uaktywniając w razie potrzeby tryb demona (czerwone płytki) lub tryb anioła (niebieskie płytki).

W bitwie tej wezmą udział nieco silniejsze potwory niż w pierwszej rundzie. Radzę w szczególności uważać na nowego Ravagera. Podobnie jak wcześniej możesz rozważyć przyciąganie do siebie potworów, tak by atakować je w powietrzu, przy czym nie jest to wymagane do pomyślnego przetrwania całej rundy.
Dotarcie do miejsca rozegrania czwartej rundy

Zacznij oczywiście od uderzenia demonicznymi rękawicami Eryx w płytę naciskową, która pojawi się na samym środku areny. Pozostań w tym miejscu i rozejrzyj się tu za pokazaną na powyższym screenie zagubioną duszą (Lost Soul).

Dopiero po uwolnieniu opisanej wyżej duszy wybierz korytarz prowadzący do pomieszczenia, w którym rozegrana zostanie czwara runda.
0
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Pierwsza bitwa w klubie nocnym | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie pierwszej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania drugiej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie drugiej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania trzeciej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie trzeciej rundy i dotarcie do czwartej | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie czwartej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania piątej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie piątej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Dotarcie do miejsca rozegrania szóstej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- Przetrwanie ostatniej szóstej rundy | 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- 13 - Devil's Dalliance (Igraszki z diabłem)
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
