Przeprawa przez pierwszą część lunaparku | 1 - Found (Odnaleziony)
Aktualizacja:
Przeprawa przez pierwszą część lunaparku

Po obejrzeniu wszystkich filmów wprowadzających przystąpisz do pierwszej walki, w której do pokonania jest kilka grup potworów (Lesser Stygian). Bitwa ta jest swego rodzaju tutorialem, albowiem zapoznany zostaniesz z podstawowymi zdolnościami Dantego. Przetestuj w rezultacie wyprowadzanie serii ciosów mieczem Rebellion, wyrzucanie przeciwników w powietrze z zamiarem atakowania ich bez dotykania ziemi oraz wykonywanie uników. Staraj się nie odnosić przy tym obrażeń, bo energia Dantego nie odnowi się w sposób automatyczny. Gra przy okazji tej potyczki powinna ci też wyjaśnić znaczenie pozyskiwania białych kul (działają one jak punkty doświadczenia, bo po napełnieniu paska upgrade'ów można odblokować nową umiejętność) oraz czerwonych kul (pełnią one rolę waluty).

Kontynuuj wyprowadzanie ataków do momentu pokonania wszystkich potworów. Jeśli chcesz możesz rozejrzeć się po okolicy i warto w tym miejscu zachęcić do niszczenia wszystkich interaktywnych obiektów z otoczenia, bo wiąże się to z pozyskiwaniem dodatkowych czerwonych kul. Po dostatecznym zbadaniu okolicy przeskocz nad pokazanymi na powyższym screenie przeszkodami.

Przygotuj się, bo czeka Cię tu scena ucieczki. Ruszaj prosto, starając się nie zatrzymywać po drodze i umiejętnie przeskakując nad dziurami. Dla pewności podczas omijania większych przeszkód warto dwukrotnie wciskać przycisk skoku, choć nie jest to absolutnie wymagane. Dante w trakcie kolejnej scenki przerywnikowej automatycznie odzyska swoje pistolety (Ebony & Ivory).

Gra pozwoli ci od razu przetestować nowo pozyskane pistolety, zmuszając Cię do przystąpienia do nowej bitwy, w której wezmą udział nieznane ci jeszcze odmiany potworów (Bathos). Do eliminowania latających kreatur warto używać pistoletów, przy czym ostrzał możesz prowadzić zarówno z ziemi jak i z powietrza. Unikaj podrzucanych przez te stwory ładunków, pozostając w ciągłym ruchu i umiejętnie korzystając z opcji wykonywania uników. W dalszej części potyczki do walk dołączą też potwory znane z początku etapu, przy czym nie powinny ci one sprawić większych problemów.

SEKRETNE POMIESZCZENIE: Jeżeli powtarzasz tę misję i dysponujesz już pozyskanymi w szóstym etapie rękawicami Eryx, to możesz użyć ich do zniszczenia pokazanego na powyższym screenie fragmentu ściany. Przytrzymaj przycisk odpowiedzialny za standardowy atak rękawicami i zaczekaj aż zostaną one naładowane. W nowym pomieszczeniu do odnalezienia są interaktywne przedmioty oraz zagubiona dusza (Lost Soul).

Możesz ruszać dalej. Po drodze warto zwrócić uwagę na małe pajączki, albowiem ich (łatwa) eksterminacja wiąże się z pozyskiwaniem czerwonych kul. Wysłuchaj nowej rozmowy z Kat i następnie wybierz pokazaną na powyższym screenie ścieżkę. Po chwili dotrzesz do zagubionej duszy (Lost Soul) i warto ją uwolnić poprzez wyprowadzenie kilku ataków mieczem.

Pozostań w miejscu, w którym uwolniłeś duszę i na początek wybierz lewą ścieżkę (powyższy screen), wykonując po drodze kilka łatwych skoków. Docelowo musisz dotrzeć na półkę, na której pozostawiono miedziany klucz (Copper Key). Po zdobyciu klucza powróć do uwolnionej duszy i dla odmiany wybierz prawą ścieżkę, która prowadzi do kolejnego obszaru.

Po dotarciu do obszaru z karuzelą rozpocznie się nowa bitwa, w której wezmą udział dobrze znane odmiany potworów. Staraj się tworzyć jak najdłuższe sekwencje ataków z zamiarem zdobycia jak największej liczby punktów. Uważaj też na wspomnianą karuzelę, unikając z nią kontaktu. Gra w trakcie tej potyczki powinna ci dodatkowo wyjaśnić znaczenie zielonych kul, których działanie polega na odnawianiu paska zdrowia Dantego.

Tradycyjnie już radzę rozejrzeć się po nowej lokacji po zakończeniu walk. Po dostatecznym zbadaniu okolicy wyrusz do kolejnego obszaru, testując po drodze wykonywanie większych skoków (przytrzymanie przycisku skoku i jego dwukrotne wciśnięcie). Tuż po zaliczeniu podwójnego skoku odnajdziesz złotą kulę (Gold Orb), która pozwala na wskrzeszenie Dantego po jego śmierci (maksymalnie w inwentarzu możesz przenosić trzy takie kule). Przedostań się teraz do kolejnego obszaru lunaparku.


SEKRETNY OBSZAR: Jeżeli powtarzasz tę misję i dysponujesz już pozyskaną w drugim etapie anielską wyciągarką (Ophion Angel Lift), to możesz użyć jej do złapania się pokazanego na screenie 1 zaczepu. Chwytaj się kolejnych zaczepów aż dotrzesz do półki pokazanej na screenie 2. Do uwolnienia jest tu nowa zagubiona dusza (Lost Soul).

Rozejrzyj się za małą gwiazdą życia (Small Vital Star). Przedmiot ten pozwala na odnawianie energii Dantego i w danym momencie w inwentarzu możesz mieć maksymalnie dziesięć małych gwiazd. Drugi ważny obiekt z otoczenia to pokazana na powyższym screenie statua boskości (Divinity Statue). Statuy wykorzystywane są do kupowania przedmiotów oraz do odblokowywania nowych umiejętności za punkty upgrade'ów. Z racji tego, że powinieneś dysponować jednym punktem warto zakupić jakąś nową zdolność lub rozwinąć jedną z aktualnie posiadanych.

Wyrusz dalej, doprowadzając po chwili do rozpoczęcia kolejnej bitwy z potworami. W trakcie tej potyczki radzę w pierwszej kolejności zająć się likwidacją latających kreatur i dopiero wtedy skoncentrować się na potworach pozostających na ziemi.

Po wygranej bitwie czeka Cię pierwsze spotkanie z bossem (Hunter), z którym pełnoprawną walkę stoczysz nieco później. Na razie musisz skupić się na unikaniu jego ataków dystansowych i w tym celu należy w odpowiednich momentach wciskać przycisk uniku z zamiarem uskakiwania na boki.

Nie licz na to, że bossowi znudzi się wyprowadzanie dystansowych ataków i nie próbuj ostrzeliwać go z pistoletów, bo chwilowo jest on nieśmiertelny. Zamiast tego postaraj się dotrzeć do widocznego w oddali i pokazanego na powyższym screenie wejścia do budynku, unikając oczywiście w międzyczasie odniesienia obrażeń.
0
Komentarze czytelników
berial6 Legend
Jak każdy, kto zna DMC2 powiem: DMC2 to nie devil may cry
A w Devil May Cry 4 pojawiło się Yamato, broń VIrgila.
Martius_GW Generał
Dla Ciebie DMC2 to nie devil, dla mnie reboot nie devil.
Co ma piernik do wiatraka? Postać a broń przez nią używana to nie to samo.
berial6 Legend
Nie było to jasno powiedziane, ale Yamato to tak jakby "oczko dla fanów" odnośnie Vergila. Czy zwykły miecz może kogoś opętać?
Martius_GW Generał
Zdaję sobie z tego sprawe, dużo rzeczy wokół Nero to nawiązania do Vergila.
W DMC2 muszę jeszcze pograć żeby sobie wyrobić zdanie, chociaż tam był zalążek styłów które świetnie rozwineli w DMC3.
zanonimizowany870738 Junior
Witam Wszystkich. Mam głupie pytanie dotyczące broni ''Eryx''. Mianowicie nie potrafię tego użyć w dość wystarczający sposób ;) Wiecie jaka jest kombinacja klawiszy aby spokojnie niszczyć te czerwone okręgi? (np. podczas walki z Bobem )Pozdrawiam :)
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
