Zrestartowanie czwartego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
Aktualizacja:
Zrestartowanie czwartego generatora

Do załączenia pozostał już tylko generator numer 4 i żeby do niego dotrzeć musisz wybrać korytarz zlokalizowany na prawo od miejsca rozpoczęcia misji. Przeskakuj na kolejne platformy z czym nie powinieneś mieć najmniejszych problemów.

Po znalezieniu się w pieczarze z generatorem użyj w doskonale poznany już sposób demonicznej przyciągarki. Przygotuj się do stoczenia nowej bitwy i zwróć jednocześnie uwagę na liczne dziury w podłodze. Oznaczają one, że będziesz się musiał bardziej niż zazwyczaj pilnować, bo w przeciwnym wypadku łatwo będzie stracić stabilny grunt pod nogami.

SEKRETNY OBSZAR: Po rozpoczęciu bitwy zignoruj chwilowo temat atakowania potworów i skup się na dotarciu do niedostępnej domyślnie górnej skalnej półki. Upewnij się, że zakupiłeś dodatkową umiejętność (kategoria Abilities) pozwalającą na odbijanie się od przeciwników (Enemy Step). Wykonaj podwójny skok i po osiągnięciu najwyższego punktu w locie błyskawicznie przyciągnij do siebie pierwszego potwora, korzystając oczywiście z demonicznej przyciągarki. Odbij się od tego potwora i ponownie użyj demonicznej przyciągarki, tym razem z zamiarem przyciągnięcia do siebie drugiego przeciwnika. Także i od tego potwora musisz się odbić. Tuż po wykonaniu tej czynności uaktywnij anielskie przyśpieszenie, tak by bezpiecznie dolecieć do pokazanej na powyższym screenie półki. Do uwolnienia w tym miejscu jest ostatnia trzecia dusza (Lost Soul).

Dopiero teraz zajmij się atakowaniem potworów. W trakcie tej bitwy proponuję skupiać się na jak najszybszej eliminacji wiedźm, tak by nie mogły one zbyt często otaczać polem ochronnym pozostałych wrogów. Mniej wymagające potwory zostaw sobie na później. Niezależnie od tego kogo atakujesz warto przenosić walkę ponad ziemię, przyciągając do siebie każdego z wrogów i zmniejszając w ten sposób ryzyko spadnięcia w przepaść. Po wygranej bitwie wyrusz w stronę skarbca, będąc gotowym do pozbycia się po drodze nowych demonicznych odłamków.
0
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
- 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Dotarcie do skarbca | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona) | DMC Devil May Cry
- Zrestartowanie pierwszego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Zrestartowanie drugiego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Zrestartowanie trzeciego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Zrestartowanie czwartego generatora | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- Podłączenie przewodów zasilających | 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- 18 - Demon's Den (Kryjówka demona)
- DMC: Devil May Cry - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany870738 Junior
Nie było tematu już mam xD Przepraszam za spam ;)
A.l.e.X Legend
świetna gra, naprawdę chyba najlepsza odsłona DMC, aż dziwne że to mówię, ale Ninja Theory to był strzał w 10 z wyborem wykonawcy :)
Akachi Legionista
Jedna uwaga co do walki z ostatnim przeciwnikiem w grze: Jeśli będziemy przy nim stali ja zaczyna się regenerować to sobowtór cały czas będzie parować ciosy, nawet po włączeniu Devil Trigger. Aby tego uniknąć wystarczy odejść na tyle, aby zaczął za nami się uganiać, i dopiero wtedy, z włączonym DT, zaatakować bossa.
zanonimizowany890447 Junior
wygrajgry,pl/ref/207687 zamiast , wstaw .
Ja za to że założyłeś konto dostaję jeden punkt,ty tez możesz założyć konto i rozsyłać to komu chcesz,za każde konto założone z twojego referala dostaniesz 1 punkt na grę z listy.To działa...
Lothers Senator
@Teusz88: prawy trigger trzymasz, podskakujesz i trzymasz mocny cios, wtedy Dante spada na okrąg z uderzeniem. @A.l.e.X.: też uważam, że gra jest po prostu wyśmienita. Sam miód. Teraz gram na Son of Sparda, system walki jest bardzo intuicyjne, a co najważniejsze każda broń przydatna w określonych okolicznościach, aż mi żal tych biednych demonów, bo Dante szlachtuje ich jak bydło ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
