Control: Wyłącznik awaryjny - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższa strona poradnika do gry Control przedstawia opis przejścia zadania Wyłącznik awaryjny. Dowiesz się m.in. jakie czynności wykonać na terenie elektrowni i jak dotrzeć do sterowni.
- Poszukiwanie Dozorcy Ahtiego
- Elektrownia WSN i rozmowa z Arishem
- Naprawa konwerterów energii WSN
- Naprawa pomp chłodzenia WSN
- Droga do Sterowni WSN
Poszukiwanie Dozorcy Ahtiego

Musisz dostać się teraz do Sektora Technicznego. Aby tam dotrzeć, udaj się do windy niedaleko Biura Dyrektora i przejdź do nowego obszaru.

Po dotarciu na górę, zeskocz na dół i biegnij przed siebie. W pokoju Wentylacja, czeka cię walka z Sykiem - po wszystkim, przejmij punkt kontrolny. Twoim zadaniem jest dotrzeć do Biura Dozorcy - w razie kłopotów korzystaj z mapy i zwracaj uwagę na tablice, które wskażą ci właściwy kierunek.

W biurze porozmawiaj z Dozorcą, a następnie sięgnij również po zadanie poboczne z tablicy - Co za syf: Spal śmieci. Zadania poboczne zostały opisane w osobnych rozdziałach poradnika. Następnie skorzystaj z drzwi wymagających poziom dostępu 2 i przejdź przez drzwi po prawej stronie. Kieruj się do Elektrowni WSN.
Elektrownia WSN i rozmowa z Arishem

Zjedź windą na dół, a na stoliku odnajdziesz kolejne zadanie poboczne - Wesoła pogoń. Wyjdź przez drzwi, przejmij najbliższy punkt kontrolny i porozmawiaj z szefem ochrony - Arish. Dostaniesz dwa pomniejsze zadania - naprawę konwerterów i rur na terenie elektrowni. Kolejność wykonania zadań jest dowolna.
Naprawa konwerterów energii WSN


Rusz do pokoju Konwertery Energii WSN, pokonaj wrogów i przejmij punkt kontrolny. Następnie podnieś pulsującą skrzynkę i umieść ją we wnęce obok drzwi. Kontynuuj drogę naprzód i wyeliminuj sporą grupkę wrogów w kolejnym pokoju.

Na końcu pokoju ujrzysz spory konwerter, który wymaga naprawy. Sama procedura jest prosta - musisz ponownie namierzyć skrzynie i umieścić je w dziurze, by naładować urządzenie. Wspinaj się na górę po beczkach i skrzyniach i potwórz procedurę kilka razy. Możesz teraz opuścić ten obszar i udać się do Pompy Chłodzenia WSN.
Naprawa pomp chłodzenia WSN


W przerwie od wykonywania kolejnych misji wątku głównego, warto udać się do pokoju Korytarz Dostępowy, gdzie odnaleźć można misje poboczną Dobra obrona. Musisz przebiec odcinek w lokacji Trening Terenowy, a w nagrodę odblokujesz umiejętność Osłony, która szalenie przydaje się w grze. Warto pofatygować się i odblokować ją jak najszybciej.

Wracając jednak do zadania głównego - biegnij do kolejnego przejścia odchodzącego od Elektrowni WSN, pokonaj wrogów i zajmij punkt kontrolny. Idź kolejnym przejściem w głąb ziemi, prosto do Pompy Chłodzenia WSN.

Najpierw, zlokalizuj punkty wymagające wrzucenia baterii. Wrogowie będą ci utrudniać zadanie, więc przygotuj się do walki.

Okaże się, że rury są zatkane przez Zator (Clog), który przyjął postać żywego organizmu. Strzelaj w wystające głowy kreatury, a odblokujesz sobie przejście. Przejdź przez rury, uważaj na tryskającą pleśń i zniszcz jeszcze kilka skupisk istoty, a pompy znów będą sprawnie działać.

Droga do Sterowni WSN

Wróć do głównego pokoju, a natkniesz się na sporo wrogów. Pokonaj ich, idź do punktu kontrolnego i przenieś się Elektrowni WSN. Stąd musisz udać się do windy (jest dość słabo widoczna, spójrz na powyższą mapę, by zobaczyć jej dokładną lokalizację) i przenieś się na drugie piętro.

Dotrzesz do pokoju Sterownia WSN, gdzie czeka cię walka z wrogami. Po wszystkim, zajmij kolejny punkt kontrolny. Podejdź teraz do panelu i aktywuj go z pomocą swojej broni. Wróć teraz do Emily i porozmawiaj z nią, a automatycznie rozpoczniesz kolejne zadanie wątku głównego, Klub Oldbojów.
0
- Control - poradnik do gry
- Control: Opis przejścia
- Control: Zadania główne
- Control: Zadania wątku głównego - lista
- Control: Mapa Świata i punkty kontrolne
- Control: Witamy w Najstarszej Siedzibie - solucja, opis przejścia
- Control: Nieznany słuchacz - solucja, opis przejścia
- Control: Wyłącznik awaryjny - solucja, opis przejścia
- Control: Klub Oldbojów - solucja, opis przejścia
- Control: Strefa Progowa - solucja, opis przejścia
- Control: Na straży brata - solucja, opis przejścia
- Control: Twarz nieprzyjaciela - solucja, opis przejścia
- Control: Fińskie Tango - solucja, opis przejścia
- Control: Polaris - solucja, opis przejścia
- Control: Kontrola - solucja, opis przejścia
- Control: Po zakończeniu fabuły... (Koniec gry)
- Control: Zadania główne
- Control: Opis przejścia
Komentarze czytelników
best.nick.ever Generał
Tak naprawdę ten poradnik to syf. Szukam autora i nie mogę znaleźć. Naprawdę, to nawet nie jest tłumaczenie instrukcji obsługi, do czego gol ostatnio przyzwyczaił. Jestem zdania, ze jak coś ci się nie chce to po prostu tego nie rób.
ZglenQa Legionista
SHUM -> po ukończeniu każdej z gier na obu automatach (można użyć trybu wspomagania zwłaszcza na wyzwaniach bo te pod koniec są piekielnie trudne) otrzymujemy dodatkowy strój: Skafander Międzywymiarowy.
marii_w Junior
Moze mi kyos pomoze nie moge wejsc do labiryntu popielniczki mam walkmena weszlam tam raz ale nie przeszlam calego bo nie doszlam do dalszej czesxi glownej akcji poprotu przeszlam kawalek jesse powiedziala ze wypas i koniec i teraz nie moge znow wejsc przenosi mnie z powrotem na poczatek labiryntu ktos moze pomoze czemu tak jeat co jeszcze musze zrobic? Mam tylko do zrobienia rentgen di ktorego tez mam zablokowane wejscie bo pulpit jest zablokowany kludka czerwona jest zamiast zielonej obok tego monitora co musze ustawic wedlug kartki. Pomocy stoje w miejscu
młoda foka Centurion
Nikt Ci nie pomoże bo napisałeś "kludka" zamiast "kłódka" i nikt nie wie o co Ci chodzi.
zanonimizowany1355432 Legionista
Dlaczego po pobraniu poradnika nie ma w nim informacji o DLC, a na stronie są? Specjalnie kupiłem Premium i przyznam, że czuję się oszukany. Na górze widnieje informacja, że są poradniki do DLC, ale po kliknięciu w odnośnik przenosi tylko do głównego poradnika - do gry podstawowej, bez dodatków.
AGRO Junior
Byłem sceptyczny, co do tej gry, ale teraz stwierdzam, że twórcy odwalili kawał dobrej roboty. Trzeba się nakombinować 200 raz zginąć, żeby rozwiązać jakiś zadanie, a walka jest tu konkretna. Kulka to kulka ma zabić lub ranić, a nie jak Arnold w "Komando" 5000 narodu leci na niego wszyscy strzelają, a on jednym pociągnięciem z kałacha kopie im groby. Ja polecam tę grę dla ludzi cierpliwych lubiących zagadki i kombinowanie. Trzeba pomyśleć żeby ją przejść. 30 godzin jak ktoś pisał to chyba pierwszą i ostatnią misje zrobił.
nikones Junior
Sorry, ale niestety tak chujowe i nieczytelne macie te poradniki, że szkoda gadać, Eurogamer jest o niebo, a nawet trzy nieba lepszy. Zamiast wrzucić miejsce na mapie to dajecie jakieś z dupy opisy i screeny na których gówno widać, szczególnie jak się szuka takich miejsc i nie zna się rozkładu wszystkich sektorów i szczegółów na pamięć, jebać was.
Lukas1983 Centurion
Bałem się, że nie ukończę tej gry bo czytałem, że jest bardzo trudna. Zwłaszcza że Control to dzieło Remedy, czyli studia, które stworzyło Alana Wake'a, od którego odbiłem się właśnie ze względu na poziom trudności (pomijając że AW to po prostu bardzo średnia gra).
A tu proszę, takie ułatwienie. No i oczywiście Control jest grą ciekawszą i intrygującą.
Anger Junior
Nawiązanie do ucieczki z filmu Skazani Na Shawshank MISTRZOSTWO ŚWIATA!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
