Control: Kwestia czasu - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Kolejny rozdział poradnika gry Control zawiera opis przejścia misji pobocznej Kwestia czasu. Dowiesz się m.in. jak rozwiązać zagadkę z zegarem w motelu oraz jak poprawnie eskortować medyka.
Miejsce rozpoczęcia zadania: Sektor zamknięty, udaj się do lokacji Logistyka.


Opis: Będąc w obszarze Logistyka idź w lewą stronę pokoju, w kierunku mapy Stanów Zjednoczonych. Usłyszysz głos Horowitza wołającego o pomoc - idź na górę i pomów z mężczyzną. Następnie pociągnij trzy razy za sznurek, a pojawisz się w znajomym motelu.

Kluczem do rozwiązania zagadki jest przyjrzenie się zegarowi na ladzie recepcji. Po naciśnięciu dzwonka wybije on godzinę - idź do kolejnych otwartych pokoi i ustawiaj zegary zgodnie z tym samym wzorem. Będziesz wiedział, że ustawiłeś poprawną godzinę po tym, jak usłyszysz charakterystyczny dźwięk.


Po wszystkim, weź klucz z recepcji i otwórz drzwi z początku motelu. Wróć do rzeczywistości a trafisz do Zamkniętej Strefy Progowej, zupełnie nowej lokacji. Odnajdź medyka i pomów z nim.

Medyk ma poziom dostępu 9, więc będzie otwierał kolejne drzwi dla ciebie. Eskortuj go i walcz z wrogami. Gdy utkniecie przed bramą, wejdź po cegłach do szybu wentylacyjnego, zeskocz po drugiej stronie i otwórz bramę.

Eskortuj mężczyznę, aż wyjdziecie z strefy progowej. Kieruj się teraz do Logistyki i dalej do rannego Horowitza. Niestety, mężczyzna zamienił się w bestię opętaną przez Syk. Musisz go wyeliminować, co nie powinno być specjalnie trudne. Pomów z medykiem, a zakończysz misje i automatycznie rozpoczniesz misje poboczną Wróg w środku.
0
- Control - poradnik do gry
- Control: Opis przejścia
- Control: Zadania poboczne
- Control: Zadania poboczne - lista
- Control: Co za syf, Usuń Zator - solucja, opis przejścia
- Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia
- Control: Warta przy lodówce - solucja, opis przejścia
- Control: Uciekinierzy Langstona - solucja, opis przejścia
- Control: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Control: Stary Rozrost - solucja, opis przejścia
- Control: Własne odbicie - solucja, opis przejścia
- Control: Dobra Obrona - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Pogadaj z roślinami - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Usuń Pleśń - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Jeszcze więcej pleśni - solucja, opis przejścia
- Control: Wesoła Pogoń - solucja, opis przejścia
- Control: Usunięcie pleśni - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Spal śmieci - solucja, opis przejścia
- Control: Pan Tommasi - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Zrób sobie przerwę - solucja, opis przejścia
- Control: Kwestia czasu - solucja, opis przejścia
- Control: Wróg w środku - solucja, opis przejścia
- Control: Nastaw płytę - solucja, opis przejścia
- Control: Zadania poboczne
- Control: Opis przejścia
Komentarze czytelników
best.nick.ever Generał
Tak naprawdę ten poradnik to syf. Szukam autora i nie mogę znaleźć. Naprawdę, to nawet nie jest tłumaczenie instrukcji obsługi, do czego gol ostatnio przyzwyczaił. Jestem zdania, ze jak coś ci się nie chce to po prostu tego nie rób.
ZglenQa Legionista
SHUM -> po ukończeniu każdej z gier na obu automatach (można użyć trybu wspomagania zwłaszcza na wyzwaniach bo te pod koniec są piekielnie trudne) otrzymujemy dodatkowy strój: Skafander Międzywymiarowy.
marii_w Junior
Moze mi kyos pomoze nie moge wejsc do labiryntu popielniczki mam walkmena weszlam tam raz ale nie przeszlam calego bo nie doszlam do dalszej czesxi glownej akcji poprotu przeszlam kawalek jesse powiedziala ze wypas i koniec i teraz nie moge znow wejsc przenosi mnie z powrotem na poczatek labiryntu ktos moze pomoze czemu tak jeat co jeszcze musze zrobic? Mam tylko do zrobienia rentgen di ktorego tez mam zablokowane wejscie bo pulpit jest zablokowany kludka czerwona jest zamiast zielonej obok tego monitora co musze ustawic wedlug kartki. Pomocy stoje w miejscu
młoda foka Centurion
Nikt Ci nie pomoże bo napisałeś "kludka" zamiast "kłódka" i nikt nie wie o co Ci chodzi.
zanonimizowany1355432 Legionista
Dlaczego po pobraniu poradnika nie ma w nim informacji o DLC, a na stronie są? Specjalnie kupiłem Premium i przyznam, że czuję się oszukany. Na górze widnieje informacja, że są poradniki do DLC, ale po kliknięciu w odnośnik przenosi tylko do głównego poradnika - do gry podstawowej, bez dodatków.
AGRO Junior
Byłem sceptyczny, co do tej gry, ale teraz stwierdzam, że twórcy odwalili kawał dobrej roboty. Trzeba się nakombinować 200 raz zginąć, żeby rozwiązać jakiś zadanie, a walka jest tu konkretna. Kulka to kulka ma zabić lub ranić, a nie jak Arnold w "Komando" 5000 narodu leci na niego wszyscy strzelają, a on jednym pociągnięciem z kałacha kopie im groby. Ja polecam tę grę dla ludzi cierpliwych lubiących zagadki i kombinowanie. Trzeba pomyśleć żeby ją przejść. 30 godzin jak ktoś pisał to chyba pierwszą i ostatnią misje zrobił.
nikones Junior
Sorry, ale niestety tak chujowe i nieczytelne macie te poradniki, że szkoda gadać, Eurogamer jest o niebo, a nawet trzy nieba lepszy. Zamiast wrzucić miejsce na mapie to dajecie jakieś z dupy opisy i screeny na których gówno widać, szczególnie jak się szuka takich miejsc i nie zna się rozkładu wszystkich sektorów i szczegółów na pamięć, jebać was.
Lukas1983 Centurion
Bałem się, że nie ukończę tej gry bo czytałem, że jest bardzo trudna. Zwłaszcza że Control to dzieło Remedy, czyli studia, które stworzyło Alana Wake'a, od którego odbiłem się właśnie ze względu na poziom trudności (pomijając że AW to po prostu bardzo średnia gra).
A tu proszę, takie ułatwienie. No i oczywiście Control jest grą ciekawszą i intrygującą.
Anger Junior
Nawiązanie do ucieczki z filmu Skazani Na Shawshank MISTRZOSTWO ŚWIATA!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
