Control: Stary Rozrost - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Na poniższej stronie poradnika gry Control odnajdziesz opis zadania Stary Rozrost. Dowiesz się m.in. jak dotrzeć do laboratorium doktor Underhill, jak zdobyć szczepy pleśni i jak pokonać silnego bossa - Pleśń-1.
Miejsce rozpoczęcia zadania: Rozmowa z Emily Pope w Centralnym Kierownictwie.
Uwaga - Z przystąpieniem do tej misji poczekaj do odblokowania Lewitacji, czyli do głównego zadania Na Straży Brata. W przeciwnym razie nie będziesz mógł dotrzeć do Underhill, ani do bossa Pleśń-1.


Opis: By dotrzeć do Dr. Underhill, musisz dotrzeć do jej laboratorium. Musisz najpierw posiadać umiejętność lewitacji. Udaj się do lokacji Centrum badań w Sektorze badawczym. Na dole znajdziesz opuszczoną windę. Zeskocz na dół i użyj lewitacji tuż przed upadkiem, by opaść bezpiecznie na dół. Kawałek dalej odnajdziesz laboratorium Underhill, która wprowadzi cię w swoje badania.
Kobieta zleci ci zdobycie pięciu szczepów Pleśni. Idź w kierunku wskaźnika na mapie, a dotrzesz do sporej lokacji. Pokonaj wrogów i zabierz się za poszukiwania.
Typ A

Pleśń A odnajdziesz obok punktu kontrolnego. Za namiotami odnajdziesz zwłoki - idź ich śladem, a trafisz do jaskini, gdzie odnajdziesz poszukiwaną Pleśń A.
Typ B


Ta pleśń rośnie niedaleko toalet. Na dole, blisko otworu z trucizną odnajdziesz przejście prowadzące do toalety. Łatwo zlokalizujesz kolejną Pleśń.
Typ C

Znajdziesz ją kawałek dalej, blisko pomieszczenia z toaletami. Trafisz do pokoju z telewizorami, Pleśń jest na stole.
Typ D

Pleśń typu D odnajdziesz pod metalowymi schodami.
Dół z trucizną i boss Pleśń-1 (Mold-1)

Kolejnym zadaniem jest dotarcie do wielkiego dołu z trucizną. Idź do obszaru gdzie poszukiwałeś Pleśń i wejdź do środka dołu. Musisz przejść teraz przez jaskinię z wrogami. Uważaj na punkty zdrowia - wybuchające grzyby i wrogowie potrafią zaskoczyć w wąskim korytarzu.

W końcu dotrzesz do winowajcy wszelkiej Pleśni w Biurze. Twoim wrogiem jest Pleśń-1, silny boss. Wróg będzie atakował cię mackami, wyrzucał trujące organizmy zatruwające cię, czy zrzucał na twoją głowę wybuchające grzyby.

Kluczem do zwycięstwa jest pozostawanie w ruchu, lewitacja i szybkie uskoki. Unikaj natarcia wroga i rzucaj telekinezą przedmioty w "kwiat" bossa. Po walce, wróć do Underhill, a zakończysz zadanie i otrzymasz m.in. 4 punkty umiejętności.
Pojedynek z bossem Pleśń-1 o wiele dokładniej opisaliśmy w rozdziale Bossowie naszego poradnika. Zajrzyj tam, jeśli masz problemy z tą wielką kreaturą.
- Control - poradnik do gry
- Control: Opis przejścia
- Control: Zadania poboczne
- Control: Zadania poboczne - lista
- Control: Co za syf, Usuń Zator - solucja, opis przejścia
- Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia
- Control: Warta przy lodówce - solucja, opis przejścia
- Control: Uciekinierzy Langstona - solucja, opis przejścia
- Control: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Control: Stary Rozrost - solucja, opis przejścia
- Control: Własne odbicie - solucja, opis przejścia
- Control: Dobra Obrona - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Pogadaj z roślinami - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Usuń Pleśń - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Jeszcze więcej pleśni - solucja, opis przejścia
- Control: Wesoła Pogoń - solucja, opis przejścia
- Control: Usunięcie pleśni - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Spal śmieci - solucja, opis przejścia
- Control: Pan Tommasi - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Zrób sobie przerwę - solucja, opis przejścia
- Control: Kwestia czasu - solucja, opis przejścia
- Control: Wróg w środku - solucja, opis przejścia
- Control: Nastaw płytę - solucja, opis przejścia
- Control: Zadania poboczne
- Control: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Nawiązanie do ucieczki z filmu Skazani Na Shawshank MISTRZOSTWO ŚWIATA!!
Bałem się, że nie ukończę tej gry bo czytałem, że jest bardzo trudna. Zwłaszcza że Control to dzieło Remedy, czyli studia, które stworzyło Alana Wake'a, od którego odbiłem się właśnie ze względu na poziom trudności (pomijając że AW to po prostu bardzo średnia gra).
A tu proszę, takie ułatwienie. No i oczywiście Control jest grą ciekawszą i intrygującą.
Sorry, ale niestety tak chujowe i nieczytelne macie te poradniki, że szkoda gadać, Eurogamer jest o niebo, a nawet trzy nieba lepszy. Zamiast wrzucić miejsce na mapie to dajecie jakieś z dupy opisy i screeny na których gówno widać, szczególnie jak się szuka takich miejsc i nie zna się rozkładu wszystkich sektorów i szczegółów na pamięć, jebać was.
Byłem sceptyczny, co do tej gry, ale teraz stwierdzam, że twórcy odwalili kawał dobrej roboty. Trzeba się nakombinować 200 raz zginąć, żeby rozwiązać jakiś zadanie, a walka jest tu konkretna. Kulka to kulka ma zabić lub ranić, a nie jak Arnold w "Komando" 5000 narodu leci na niego wszyscy strzelają, a on jednym pociągnięciem z kałacha kopie im groby. Ja polecam tę grę dla ludzi cierpliwych lubiących zagadki i kombinowanie. Trzeba pomyśleć żeby ją przejść. 30 godzin jak ktoś pisał to chyba pierwszą i ostatnią misje zrobił.
Dlaczego po pobraniu poradnika nie ma w nim informacji o DLC, a na stronie są? Specjalnie kupiłem Premium i przyznam, że czuję się oszukany. Na górze widnieje informacja, że są poradniki do DLC, ale po kliknięciu w odnośnik przenosi tylko do głównego poradnika - do gry podstawowej, bez dodatków.
Zauważ że jak wchodzisz do labiryntu to ekran staje się czerwony i "znikasz", ale nie umierasz i nie pojawiasz się przy punkcie kontrolnym, tylko przenosi Cię na koniec labiryntu, gdzie są wyglądające tak samo most i wielkie betonowe drzwi.
Moze mi kyos pomoze nie moge wejsc do labiryntu popielniczki mam walkmena weszlam tam raz ale nie przeszlam calego bo nie doszlam do dalszej czesxi glownej akcji poprotu przeszlam kawalek jesse powiedziala ze wypas i koniec i teraz nie moge znow wejsc przenosi mnie z powrotem na poczatek labiryntu ktos moze pomoze czemu tak jeat co jeszcze musze zrobic? Mam tylko do zrobienia rentgen di ktorego tez mam zablokowane wejscie bo pulpit jest zablokowany kludka czerwona jest zamiast zielonej obok tego monitora co musze ustawic wedlug kartki. Pomocy stoje w miejscu
SHUM -> po ukończeniu każdej z gier na obu automatach (można użyć trybu wspomagania zwłaszcza na wyzwaniach bo te pod koniec są piekielnie trudne) otrzymujemy dodatkowy strój: Skafander Międzywymiarowy.
Tak naprawdę ten poradnik to syf. Szukam autora i nie mogę znaleźć. Naprawdę, to nawet nie jest tłumaczenie instrukcji obsługi, do czego gol ostatnio przyzwyczaił. Jestem zdania, ze jak coś ci się nie chce to po prostu tego nie rób.
Misja warta przy lodówce się nie uruchamia. Dialog z Langstonem się nie pojawia przez co, kiedy podchodzę pod cele z lodówką nic się nie dzieje. Czytałem na internecie że nie tylko ja tak mam. Czy ktoś wie jak temu zaradzić? Gram na PS4, więc nie mogę pokombinować z save'ami.
Pewnie sobie już poradziłeś po 4 i pół roku, ale może przyda się potomnym... Z pozoru to głupie, ale... za tę misję możesz się zabrać dopiero po odwiedzeniu pomieszczenia gdzie powinien być Dylan. Sugeruje to zresztą sam opis misji z lodówką - "wróć... po spotkaniu/sprawdzeniu/rozmowie - nie pamiętam... Dylana".
Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bo miałem zarwać nockę a tu bug. W Twarz nieprzyjaciela nie mogę przejść przez security check, bo zwyczajnie te kraty są zamknięte. Ma ktoś pomysł?
Ok znalazłem wejście. Biegałem 15 minut i nie mogłem trafić, a potem zasugerowałem się gameplayem na YouTube, jak ktoś przechodzi przez te kraty które u mnie są jeszcze zamknięte.
Na eurogamer`ze lepszy poradnik jest, bardziej czytelny.
Ja mam taki błąd, że nie mogę zebrać próbki, dwie zebrałem, a z resztą nie wchodzi w interakcje
Wykańcza mnie ta gra. Nie dość że punkty zapisu są bardzo rzadko to nawet nie ma opcji samemu zrobić save... do tego dochodzi przegięty poziom trudności! Obecnie mam misję gdzie wyłączam kilka anten z laserem ale przy trzeciej antenie to już miałem ochotę wywalić grę z dysku!
Gra jest banalna, spróbuj sobie zagrac w Sekiro to zobaczysz co to znaczy wysoki poziom trudnosci
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
