Control: Ukryte pomieszczenia - lista
Aktualizacja:
Poniższy rozdział poradnika do gry Control przedstawia kilkanaście różnych ukrytych pomieszczeń. Za odkrycie każdego z nich zdobędziesz zawsze 1 punkt umiejętności. Odwiedzenie lokacji z naszej listy powinno ci pomóc w spełnieniu wymagań do odblokowania platynowego trofeum gry (zakupienie wszystkich bazowych umiejętności). Ukryte pomieszczenia w grze Control są dość dobrze schowane. Aby do nich dotrzeć często musisz wykazać się spostrzegawczością i mieć odblokowaną lewitację.
- Ukryty pokój 1
- Ukryty pokój 2
- Ukryty pokój 3
- Ukryty pokój 4
- Ukryty pokój 5
- Ukryty pokój 6
- Ukryty pokój 7
- Ukryty pokój 8
- Ukryty pokój 9
- Ukryty pokój 10
- Ukryty pokój 11
- Ukryty pokój 12
- Ukryty pokój 13
- Ukryty pokój 14
Ukryty pokój 1

Przenieś się do punktu kontrolnego Panoptikon - cofnij się teraz do lokacji Zapora Przeciwogniowa (most nad przepaścią). Blisko wejścia odnajdziesz pokój, osadzony u góry - użyj lewitacji by tam dolecieć.
Ukryty pokój 2

Udaj się do lokacji Korytarz Tranzytowy. Blisko pojazdu i szyn odnajdziesz przejście - użyj lewitacji.
Ukryty pokój 3


Przenieś się do Pokój Poczty. Następnie idź w miejsce wskazane na powyższej mapie - odnajdziesz tam drzwi prowadzące do stoisk z różnymi przedmiotami.
Ukryty pokój 4

Tuż obok wspomnianej wyżej lokacji są drzwi, które prowadzą do zainfekowanego obszaru. Musisz ukończyć misję poboczną Stary Rozrost, by móc wejść do objętego toksynami obszaru.
Ukryty pokój 5

Udaj się do Biura Dozorcy. Blisko biura mężczyzny odnajdziesz pokój z lodówką itp. W suficie jest dziura - użyj lewitacji, a przeniesiesz się do kolejnej sekretnej lokacji.
Ukryty pokój 6

Przenieś się do Elektrownia WSN. Musisz użyć lewitacji tak, by dotrzeć na samą górę wielkiej konstrukcji na środku sali.
Ukryty pokój 7

Idź do lokacji Wejście do Kamieniołomu. Następnie biegnij w kierunku bestii pochłaniających obiekty i przy pierwszym skręcie idź w lewo. Dotrzesz ślepego zaułka - użyj telekinezy by zniszczyć głazy i przejść do ukrytego pomieszczenia. Musisz ukończyć misję Stary Rozrost, by być odpornym na toksyny.
Ukryty pokój 8


Ponownie idź do Wejście do Kamieniołomu i tym razem skręć w prawo na rozgałęzieniu. Po pewnym czasie dotrzesz do lewitujących w powietrzu skał. Rozejrzyj się teraz do góry - odnajdziesz przejście, do którego musisz przedostać się lewitacją. Przejdź przez pokój i użyj ponownie lewitacji - musisz teraz do jaskini po drugiej stronie. Odnajdziesz tam wejście do szybu wentylacyjnego i odblokujesz alternatywne przejście do Komory Pieca.
Ukryty pokój 9

Idź do pokoju Centrum Badań. To prawdziwa skarbnica ukrytych pomieszczeń. Zacznij od pokoju pod punktem kontrolnym.
Ukryty pokój 10

Kolejny sekretny pokój w Centrum Badań jest po drugiej stronie pomieszczenia - użyj lewitacji.
Ukryty pokój 11

Ostatni ukryty pokój w tym pomieszczeniu znajdziesz praktycznie pod samym sufitem. Musisz wybijać się z kolejnych balkonów i kierować się do góry.
Ukryty pokój 12


Musisz udać się do lokacji, gdzie zbierałeś próbki pleśni dla Underhill (patrz zadanie Stary Rozrost). Skręć do korytarza z toaletami i popatrz do góry - odnajdziesz dziurę w ścianie prowadzącą do kolejnego sekretu.
Ukryty pokój 13

Idź do Panoptikonu i dalej na 4 piętro. W połowie mostu odwróć się w kierunku pomieszczenia z boku pomieszczenia i użyj lewitacji, by dostać się do niego.
Ukryty pokój 14

W Panoptikonie możesz również odwiedzić lokacje Archiwum na drugim piętrze. Znajdziesz w środku drzwi prowadzące na dół - do kolejnego sekretnego pokoju.
0
Komentarze czytelników
best.nick.ever Generał
Tak naprawdę ten poradnik to syf. Szukam autora i nie mogę znaleźć. Naprawdę, to nawet nie jest tłumaczenie instrukcji obsługi, do czego gol ostatnio przyzwyczaił. Jestem zdania, ze jak coś ci się nie chce to po prostu tego nie rób.
ZglenQa Legionista
SHUM -> po ukończeniu każdej z gier na obu automatach (można użyć trybu wspomagania zwłaszcza na wyzwaniach bo te pod koniec są piekielnie trudne) otrzymujemy dodatkowy strój: Skafander Międzywymiarowy.
marii_w Junior
Moze mi kyos pomoze nie moge wejsc do labiryntu popielniczki mam walkmena weszlam tam raz ale nie przeszlam calego bo nie doszlam do dalszej czesxi glownej akcji poprotu przeszlam kawalek jesse powiedziala ze wypas i koniec i teraz nie moge znow wejsc przenosi mnie z powrotem na poczatek labiryntu ktos moze pomoze czemu tak jeat co jeszcze musze zrobic? Mam tylko do zrobienia rentgen di ktorego tez mam zablokowane wejscie bo pulpit jest zablokowany kludka czerwona jest zamiast zielonej obok tego monitora co musze ustawic wedlug kartki. Pomocy stoje w miejscu
młoda foka Centurion
Nikt Ci nie pomoże bo napisałeś "kludka" zamiast "kłódka" i nikt nie wie o co Ci chodzi.
zanonimizowany1355432 Legionista
Dlaczego po pobraniu poradnika nie ma w nim informacji o DLC, a na stronie są? Specjalnie kupiłem Premium i przyznam, że czuję się oszukany. Na górze widnieje informacja, że są poradniki do DLC, ale po kliknięciu w odnośnik przenosi tylko do głównego poradnika - do gry podstawowej, bez dodatków.
AGRO Junior
Byłem sceptyczny, co do tej gry, ale teraz stwierdzam, że twórcy odwalili kawał dobrej roboty. Trzeba się nakombinować 200 raz zginąć, żeby rozwiązać jakiś zadanie, a walka jest tu konkretna. Kulka to kulka ma zabić lub ranić, a nie jak Arnold w "Komando" 5000 narodu leci na niego wszyscy strzelają, a on jednym pociągnięciem z kałacha kopie im groby. Ja polecam tę grę dla ludzi cierpliwych lubiących zagadki i kombinowanie. Trzeba pomyśleć żeby ją przejść. 30 godzin jak ktoś pisał to chyba pierwszą i ostatnią misje zrobił.
nikones Junior
Sorry, ale niestety tak chujowe i nieczytelne macie te poradniki, że szkoda gadać, Eurogamer jest o niebo, a nawet trzy nieba lepszy. Zamiast wrzucić miejsce na mapie to dajecie jakieś z dupy opisy i screeny na których gówno widać, szczególnie jak się szuka takich miejsc i nie zna się rozkładu wszystkich sektorów i szczegółów na pamięć, jebać was.
Lukas1983 Centurion
Bałem się, że nie ukończę tej gry bo czytałem, że jest bardzo trudna. Zwłaszcza że Control to dzieło Remedy, czyli studia, które stworzyło Alana Wake'a, od którego odbiłem się właśnie ze względu na poziom trudności (pomijając że AW to po prostu bardzo średnia gra).
A tu proszę, takie ułatwienie. No i oczywiście Control jest grą ciekawszą i intrygującą.
Anger Junior
Nawiązanie do ucieczki z filmu Skazani Na Shawshank MISTRZOSTWO ŚWIATA!!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
