Control: Własne odbicie - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Poniższy rozdział poradnika gry Control zawiera opis przejścia misji pobocznej Własne odbicie. Dowiesz się m.in. jak rozwiązać zagadkę z lustrem oraz jak pokonać bossa esseJ.

Miejsce rozpoczęcia zadania: Musisz podnieść notatkę bardzo blisko lokacji Ochrona i Logistyka w Sektorze zamkniętym - miejsce odnalezienia notatki zaznaczyliśmy na powyższym obrazku.


Opis: Musisz dotrzeć do Sektora Badawczego i z Działu Rytuałów udać się do laboratorium z lustrem (Mirror Testing). W środku czeka cię łamigłówka, musisz używać panelu tak, by rozszyfrować jak otworzyć okna po obu stronach komory.
- Po lewej stronie komory drzwi (zaczynając od lewej) muszą być otwarte, otwarte, zamknięte.
- Po prawej stronie komory drzwi (zaczynając od prawej) muszą być zamknięte, zamknięte, otwarte.

Na powyższych obrazkach zobaczysz poprawną kolejność otworzonych okien/drzwi w komorze. Ustaw je w taki sposób, a drzwi prowadzące do lustra staną otworem. Przejdź przez obiekt do równoległego świata.

Po drugiej stronie, musisz dotrzeć do kilku witryn z odbiciem. Za trzecim razem pojawi się twoje odbicie i będziesz musiał stoczyć walkę z bossem, esseJ.

Przeciwnik ma kilka faz. W pierwszej fazie, twój klon będzie biegał po ziemi i strzelał w ciebie rakietami. Cały czas biegaj, łap rakiety i rzucaj we wroga. Gdy straci 1/3 zdrowia, zacznie bawić się również telekinezą - uważaj na jego ataki.


Ostatnia faza walki, to esseJ w powietrzu. Postaw na uniki i staraj się jak najszybciej pokonać wroga z pomocą telekinezy. Po wszystkim, oczyść lustro i wróć do rzeczywistości, a otrzymasz 4 punkty rozwoju i kilka dodatkowych bonusów.
Pojedynek z esseJ jeszcze dokładniej opisaliśmy w oddzielnym rozdziale Bossowie naszego poradnika.
- Control - poradnik do gry
- Control: Opis przejścia
- Control: Zadania poboczne
- Control: Zadania poboczne - lista
- Control: Co za syf, Usuń Zator - solucja, opis przejścia
- Control: Przymusowi widzowie - solucja, opis przejścia
- Control: Warta przy lodówce - solucja, opis przejścia
- Control: Uciekinierzy Langstona - solucja, opis przejścia
- Control: Starzy znajomi - solucja, opis przejścia
- Control: Stary Rozrost - solucja, opis przejścia
- Control: Własne odbicie - solucja, opis przejścia
- Control: Dobra Obrona - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Pogadaj z roślinami - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Usuń Pleśń - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Jeszcze więcej pleśni - solucja, opis przejścia
- Control: Wesoła Pogoń - solucja, opis przejścia
- Control: Usunięcie pleśni - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Spal śmieci - solucja, opis przejścia
- Control: Pan Tommasi - solucja, opis przejścia
- Control: Co za syf, Zrób sobie przerwę - solucja, opis przejścia
- Control: Kwestia czasu - solucja, opis przejścia
- Control: Wróg w środku - solucja, opis przejścia
- Control: Nastaw płytę - solucja, opis przejścia
- Control: Zadania poboczne
- Control: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Nawiązanie do ucieczki z filmu Skazani Na Shawshank MISTRZOSTWO ŚWIATA!!
Bałem się, że nie ukończę tej gry bo czytałem, że jest bardzo trudna. Zwłaszcza że Control to dzieło Remedy, czyli studia, które stworzyło Alana Wake'a, od którego odbiłem się właśnie ze względu na poziom trudności (pomijając że AW to po prostu bardzo średnia gra).
A tu proszę, takie ułatwienie. No i oczywiście Control jest grą ciekawszą i intrygującą.
Sorry, ale niestety tak chujowe i nieczytelne macie te poradniki, że szkoda gadać, Eurogamer jest o niebo, a nawet trzy nieba lepszy. Zamiast wrzucić miejsce na mapie to dajecie jakieś z dupy opisy i screeny na których gówno widać, szczególnie jak się szuka takich miejsc i nie zna się rozkładu wszystkich sektorów i szczegółów na pamięć, jebać was.
Byłem sceptyczny, co do tej gry, ale teraz stwierdzam, że twórcy odwalili kawał dobrej roboty. Trzeba się nakombinować 200 raz zginąć, żeby rozwiązać jakiś zadanie, a walka jest tu konkretna. Kulka to kulka ma zabić lub ranić, a nie jak Arnold w "Komando" 5000 narodu leci na niego wszyscy strzelają, a on jednym pociągnięciem z kałacha kopie im groby. Ja polecam tę grę dla ludzi cierpliwych lubiących zagadki i kombinowanie. Trzeba pomyśleć żeby ją przejść. 30 godzin jak ktoś pisał to chyba pierwszą i ostatnią misje zrobił.
Dlaczego po pobraniu poradnika nie ma w nim informacji o DLC, a na stronie są? Specjalnie kupiłem Premium i przyznam, że czuję się oszukany. Na górze widnieje informacja, że są poradniki do DLC, ale po kliknięciu w odnośnik przenosi tylko do głównego poradnika - do gry podstawowej, bez dodatków.
Zauważ że jak wchodzisz do labiryntu to ekran staje się czerwony i "znikasz", ale nie umierasz i nie pojawiasz się przy punkcie kontrolnym, tylko przenosi Cię na koniec labiryntu, gdzie są wyglądające tak samo most i wielkie betonowe drzwi.
Moze mi kyos pomoze nie moge wejsc do labiryntu popielniczki mam walkmena weszlam tam raz ale nie przeszlam calego bo nie doszlam do dalszej czesxi glownej akcji poprotu przeszlam kawalek jesse powiedziala ze wypas i koniec i teraz nie moge znow wejsc przenosi mnie z powrotem na poczatek labiryntu ktos moze pomoze czemu tak jeat co jeszcze musze zrobic? Mam tylko do zrobienia rentgen di ktorego tez mam zablokowane wejscie bo pulpit jest zablokowany kludka czerwona jest zamiast zielonej obok tego monitora co musze ustawic wedlug kartki. Pomocy stoje w miejscu
SHUM -> po ukończeniu każdej z gier na obu automatach (można użyć trybu wspomagania zwłaszcza na wyzwaniach bo te pod koniec są piekielnie trudne) otrzymujemy dodatkowy strój: Skafander Międzywymiarowy.
Tak naprawdę ten poradnik to syf. Szukam autora i nie mogę znaleźć. Naprawdę, to nawet nie jest tłumaczenie instrukcji obsługi, do czego gol ostatnio przyzwyczaił. Jestem zdania, ze jak coś ci się nie chce to po prostu tego nie rób.
Misja warta przy lodówce się nie uruchamia. Dialog z Langstonem się nie pojawia przez co, kiedy podchodzę pod cele z lodówką nic się nie dzieje. Czytałem na internecie że nie tylko ja tak mam. Czy ktoś wie jak temu zaradzić? Gram na PS4, więc nie mogę pokombinować z save'ami.
Pewnie sobie już poradziłeś po 4 i pół roku, ale może przyda się potomnym... Z pozoru to głupie, ale... za tę misję możesz się zabrać dopiero po odwiedzeniu pomieszczenia gdzie powinien być Dylan. Sugeruje to zresztą sam opis misji z lodówką - "wróć... po spotkaniu/sprawdzeniu/rozmowie - nie pamiętam... Dylana".
Czy ktoś się spotkał z takim problemem, bo miałem zarwać nockę a tu bug. W Twarz nieprzyjaciela nie mogę przejść przez security check, bo zwyczajnie te kraty są zamknięte. Ma ktoś pomysł?
Ok znalazłem wejście. Biegałem 15 minut i nie mogłem trafić, a potem zasugerowałem się gameplayem na YouTube, jak ktoś przechodzi przez te kraty które u mnie są jeszcze zamknięte.
Na eurogamer`ze lepszy poradnik jest, bardziej czytelny.
Ja mam taki błąd, że nie mogę zebrać próbki, dwie zebrałem, a z resztą nie wchodzi w interakcje
Wykańcza mnie ta gra. Nie dość że punkty zapisu są bardzo rzadko to nawet nie ma opcji samemu zrobić save... do tego dochodzi przegięty poziom trudności! Obecnie mam misję gdzie wyłączam kilka anten z laserem ale przy trzeciej antenie to już miałem ochotę wywalić grę z dysku!
Gra jest banalna, spróbuj sobie zagrac w Sekiro to zobaczysz co to znaczy wysoki poziom trudnosci
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
