Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
Aktualizacja:
Etap 16 - Śmierć - Faza Początkowa


Miasta:
1. Turek 2. Hall 3. Gildewale 4. Trohall 5. Doville 6. Lishire 7. Durgurod 8. Ondol 9. Sweetriver |
Magowie:
Merlin - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli
Meandor - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Durgurod [7]
Na początku zatrudnij błąkające się Zombie. Koniecznie otwórz Magiczny Skarbiec i od razu rozpocznij przygotowania do rzucenia znalezionego tam czaru - Podniesienie Ruin. Użyj go na drugich, znalezionych na E Ruinach [R] - szczątkach miasta Lora .
Gdy odbudujesz miasto, dołączy do Ciebie kilku Nieumarłych - pójdź nimi na N i zdobądź Gildewale [3] . Wampirzyca skutecznie uwodzi Halflingów (za wyjątkiem Łotrzyków) ale też skupia na sobie większość ataków, dlatego chroń ją dobrze i używaj jej zdolności z rozwagą.
Wszystkie zdobywane miasta Niziołków zamieniaj na nekropolie Nieumarłych, oszczędzisz sobie problemów z rebeliami wśród Halflingów. Miasteczko Trohall [4] zmień w fortecę koncentrując tam Łuczników i Balisty, gdyż tam właśnie skupią się główne ataki Meandora .
Musisz gdzieś zainwestować w Wieżę Magiczną (np. w Gildewale [3] ) i posadzić tam Merlina . Jeśli chodzi o naukę, to polecam zdolność "Przywoływacz" (Summoner) i czar "Wezwanie Kościanego Smoka". Sprowadzenie Nieumarłego Smoka zajmuje trochę czasu ale jest on niedościgniony w niszczeniu goblińskich Wielkich Żuków (gdy Meandor zajmie północne miasta, to armie Wielkich Żuków staną się prawdziwą plagą).
W swoich miastach inwestuj w oddziały zaawansowane lub w machiny oblężnicze. Trzonem armii Meandora są kościane horrory - a nawet jeden horror przechodzi bez obrażeń przez całą armię zwykłych szkieletów. Na takiego twardziela działają tylko katapulty chronione przez tony mięsa armatniego lub oddział takich samych horrorów - w żadnym wypadku nie opłaca poświęcać się kościanego smoka.
Meandor czeka na Ciebie w Durgurod [7] na NE krańcu mapy.
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
