Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
Aktualizacja:
Etap 9 - Życie - Faza Specjalna


Miasta:
1. Glaydenne 2. Delfar's Horn 3. Mort 4. Lamur 5. Amondir 6. Isil 7. Stonekeep 8. Tindomee 9. Pahrob |
Magowie:
Merlin - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Glaydenne [1]
Nekron - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Delfar's Horn [2]
Yaka - sfera ognia, rasa początkowa Tigranie, stolica Lamur [4]
Mab - sfera zie mi , rasa początkowa Gobliny , stolica Pahrob [9]
Merlinem ufortyfikuj się w Glaydenne [1] . Do Podziemia [1] wyślij tylko jednego zwiadowcę - spotka tam kilku Uchodźców [U], którzy z chęcią do Ciebie dołączą.
Część armii (najlepiej z Druidem) wyślij na E - zajmij Magiczny Przekaźnik i skręć na S - dotrzesz do miasta Isil [6] , zajmij je a następnie udaj się na NE - tam zajmij kolejne miasto - Amondir [5] . Dalej na N są 2 Kopalnie strzeżone przez Krasnoludy, gdy będziesz o nie walczył wykorzystaj umiejętność Nimfy - Uwodzenie, a powiększysz swoje oddziały.
Pod ziemią pozyskaj sojuszników i postaraj się zdobyć choć jedno miasto - ale uważaj na kręcące się tam potężne oddziały Strażników [g]. Jedno miasto leży na NW a drugie na SE od Wejścia [1] (łatwiej dotrzeć do tego na SE - Tindome [8] ). Udaj się też na N, użyj Teleportu [T] i porozmawiaj z Krasnoludami. Wyjdź na powierzchnię N Wyjściem [3] i pojedynczym zwiadowcą udaj się jeszcze dalej na N do Portalu [T] . Magiczny Portal przeniesie go do podziemnego więzienia, gdzie dołączą do Ciebie kolejne oddziały. Przy okazji Twoje odkrycie więzienia rozwścieczy Mab , która od razu wypowie wojnę Nekronowi . Pomimo, że do wielkich bitew pomiędzy nimi nie dojdzie, to i tak lepiej, niż gdyby występowali przeciw Tobie w sojuszu.
Jeśli pod ziemią dołączyły do Ciebie Krasnoludy, to wyprowadź ich na powierzchnię również N Wyjściem [3] a stamtąd uderz przez góry na S i zdobądź nekropolię Mort [3] .
W międzyczasie, na powierzchni ziemi, jednym z oddziałów rusz na W. Za martwym lasem znajduje się kilka Palenisk , a nawet Wiatrak . Spotkasz tam Bohatera Yaki ; Nekron naściemniał Yace , że uczynił owego Herosa nieśmiertelnym - gdy wyprowadzisz go z błędu zabijając tego Bohatera, Yaka również wypowie wojnę Nekronowi . W ten sposób skłócisz ze sobą całą "oś zła".
Eksplorując E część podziemia używaj Druidów aby pozyskiwali zwierzęta do Twojej armii. Stolica Mab - Pahrob [9] znajduje się w SE krańcu korytarzy, za trującymi roślinami.
Walcząc z Nekronem warto umieścić jedną armię w Wieży pod jego cytadelą Delfar's Horn [2] i przechwytywać armie z niej wychodzące. O ile potrafisz pogodzić się z dużymi stratami wśród swoich oddziałów, to zwycięstwo przyjdzie Ci łatwo.
Na drodze do zwycięstwa nad Yaką najtrudniejsze jest jego znalezienie - musisz udać się potężną armią w NE róg mapy, omijając rozlewisko lawy i masyw górski a następnie wąską przełęczą skręcić na S. Powodzenia!
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
