Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
Aktualizacja:
Etap 7 - Życie - Faza Początkowa


Miasta:
1. Higlim 2. Frontburg 3. Imbrahil 4. Rudsluk 5. Luimil 6. Foloum 7. Fuvka 8. Docks 9. Lakul 10. South Gate 11. Kajal 12. Tolcyr 13. Demeral 14. Islodor 15. Galan Berg 16. Radgor 17. Scorador 18. Mugasus 19. Greed 20. Lusfor 21. Elven Court 22. Padstom 23. Quenril 24. Gritlakbak 25. Yarkul |
Magowie:
Merlin - sfera życia, rasa początkowa Elfy
Yaka - sfera ognia, rasa początkowa Tigranie stolica Kajal [11]
Serena - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Foloum [6]
Nekron - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Rudsluk [4]
Julia - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Elven Court [21]
Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Gritlakbak [24]
Nimue - sfera wody, rasa początkowa Ludzie, stolia Lakul [9]
Zacznij od wynajęcia dwóch Bohaterów [U] (są na NW i NE od miejsca startu). Jednym z nich wybierz się na rekonesans w Jaskiniach [9] na E od Higlim [1] - jednak nie zapuszczaj się zbyt głęboko, wystarczy, że zdobędziesz Surowce Produkcyjne dla miast i Kopalnię .
Głównymi siłami, wraz z Merlinem , rusz na N. Pionierami odbuduj Olhilm [R] - jest tam Wieża dla Merlina . Szybko uderz na stolicę Nekrona - Rudsluk [4] , póki nie ma tam Murów Obronnych. Po drodze może dojść do potyczek z oddziałami Nekrona - jeśli Olhilm jeszcze nie jest odbudowane przesuń Merlina tak, by zasięg jego czarów obejmował Twe armie.
Zbuduj silną armię i wejdź w nią do Podziemi [4] na E od Rudsluk . Idąc dalej na E dotrzesz do siedziby Mab - Gritlakbak [24] - jest tam dużo obrońców, lecz jeśli się pospieszysz, to Mab nie zdąży wznieść Murów.
W S części podziemi kręcą się liczne grupy Crusher'ów Yaki - nim zapuścisz się w tamte okolice skompletuj potężną armię. Innym sposobem na dotarcie do SE terenów jest zbudowanie w Higlim [1] Stoczni i Statku lub zainwestowanie w dużą grupę (najlepiej ośmiu) Piratów. Poprzez wodę udaj się na SE, wzdłuż granicy domeny Nimue , aż dotrzesz do brzegu. Armią obrońców obsadź Wieżę i odczekaj tam parę tur. Yaka pośle tam duże siły - nie ominie Cię duża frajda wykańczania ich strzałami z murów (Piraci są w tym najlepsi!). Gdy rozbijesz w ten sposób trzon armii Yaki rusz na E i zajmij jego siedzibę - Kajal [11] . Jeśli jego siły będą zbyt duże, zatrzymaj się w wieży obok miasta i poczekaj na lepszy moment.
W swoich miastach nie ustawaj w produkcji nowych żołnierzy i licznymi grupami wysyłaj ich pod górami na E - czekają Cię tam ciężkie przeprawy z armiami Nekrona i Yaki . Wybierz najsłabiej strzeżone miasto, zdobądź je i mocno ufortyfikuj. Zdobywaj kolejne miasta i staraj się nie wypuszczać pojedynczych Jednostek w pole - Twoi wrogowie będą polowali na każdy słabszy oddział. Ty również stosuj tę zasadę - gdy tylko widzisz pojedynczych wrogów niszcz ich bez litości - jeśli tego nie zrobisz, później te pojedyncze jednostki zaatakują Cię w olbrzymiej grupie i będziesz mieć problem.
Nimue zajmuje małą wyspę na S mapy - zwycięstwo nad nią przyjdzie Ci łatwo. Przygotuj desant przy E brzegu i kilku Piratów po W stronie wyspy. Piratami zajmij Wieżę Strażniczą , w następnej turze Nimue wyśle swe główne siły by ją odbić. Następnie wyląduj desantem i z marszu zajmij opuszczone Lakul [9] .
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
