Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
Aktualizacja:
Etap 13 - Ziemia - Faza Początkowa


Miasta:
1. Grimmoch 2. Bluheb 3. Zwab uhhn 4. Vangak 5. Rumd 6. Truilo 7. Wedfol 8. Kragak |
Magowie:
Merlin - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy
Fangir - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy, stolica Vangak [4]
Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Wedfol [7]
Zaczynasz samotnie - masz tylko Merlina , jest ciemno i głucho... Idź na N a przed kopalnią skręć na E - dołączy tam do Ciebie kilku Krasnoludów i od razu będzie raźniej. Gdy pójdziesz kawałek na SE do Obozu Najemników będziesz mógł tam kupić jeszcze kilku Krasnoludów. Stamtąd udaj się na N, na pierwszym rozwidleniu skręć na E i dalej na S wzdłuż rzeczki. Znajdziesz tam miasto Grimmoch [1] , które z chęcią do Ciebie dołączy, wraz z całym garnizonem i Bohaterem .
Z rozpędu zajmij Bluheb [2] , które leży kawałek na SE. Koniecznie udaj się z wizytą do Fangira - siedzi on na E, w mieście Vangak [4] . Zawrzyj z nim alians, a gdy podejdziesz do jego stolicy, ofiaruje Ci on małą, ale silną armię.
Nie zapomnij wrócić do okolic startu, gdzie zostało parę rzeczy do zdobycia.
Gdy linia frontu przesunie się na N znajdź korytarz oznaczony tabliczką "Stara kopalnia - nie wchodzić", no i oczywiście tam wejdź - musisz mieć w oddziale Kreta lub Wielkiego Żuka - jednostki te potrafią przekopywać się przez jaśniejsze (brązowe) ściany kopalń. Gdy kopacz przebije się do wnętrza tamtej jaskini od razu zapewnij mu ochronę silną armią - w środku czeka sporo potworów - zaatakują Cię, gdy tylko nadejdzie ich tura. Oprócz potworów znajdziesz tam masę skarbów.
Nim zdobędziesz Wedfol [7] , co kończy misję, pójdź oddziałem kopaczy na N - za miękką skałą znajdziesz Artefakt (i paru wściekłych Goblinów).
Jeśli nie chcesz zbyt szybko kończyć etapu (np. masz w planach wynaleźć jeszcze parę czarów) a Mab zostało już tylko ostatnie miasto - Wedfol [4] , to jednym oddziałem zastaw mostek tak, by Fangir nie mógł go ominąć i odebrać Tobie przyjemności własnoręcznego wysłania Mab w zaświaty.
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
