Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
Aktualizacja:
Etap 15 - Ziemia - Faza Specjalna


Miasta:
1. Rosdam 2. Drule 3. Sulfyr 4. Raath 5. Salport 6. Rinegold 7. Manamir 8. L'ackmoeth 9. Mantel 10. Rimdeep 11. Kopskull 12. Deepmir |
Magowie:
Merlin - sfera ziemi, rasa początkowa Krasnoludy
Tempest - sfera powietrze, rasa początkowa Drakoni, stolica Sulfyr [3]
Mab - sfera ziemi, rasa początkowa Gobliny, stolica Rimdeep [10]
Yaka - sfera ognia , rasa początkowa Tigranie , stolica L'ackmoeth [8]
Uwagi do mapy: Teleport [T] w podziemiach, na E od Kopskull [11] przenosi na powierzchnię ziemi na E od Raath [4] do punktu oznaczonego [x] .
Merlina zostaw w Rosdam [1] , a armię podziel na dwa oddziały. Jedną ekipę poślij drogą na NE a później przez mostek na SE i pozajmuj tamtejsze włości. Drugi oddział, zawierający Pionierów, załaduj na Statek i popłyń na E do Teleportu [T] . Portal przeniesie armię na N mapy. Oddział Pionierów rozdziel na dwie grupy - jednym Pionierem pojedź na W a drugim na E - w pobliżu są ładne zielone pagórki idealnie nadające się do założenia nowych miast (miasto otoczone łąkami jest bardziej efektywne - pola uprawne przynoszą stały dochód złota) - postaw Posterunki kawałek na S od stojących tam Wiatraków [W] .
W nowo założonych osadach postaw Palisady i każ budować domy, by przyspieszyć ich rozwój. Nie zostawiaj ich bez opieki na dłużej niż dwie tury, bo ni stąd ni zowąd może się tam pojawić jakiś wrogi zwiadowca i przejąć Twoje dobra.
Armią pozostawioną na W mapy zajmij goblińskie Drule [2] . Następnie pozwiedzaj okolicę - dalej na W jest kilka miejsc wartych odwiedzin.
Z kolei armią północną uderz w Yakę posiadającego dwa miasta we E części wyspy. Na W od stolicy Yaki - L'ackmoeth [8] znajduje się dość mocno strzeżone Wejście do tunelu - prowadzi ono do podziemnego miasta Krasnoludów - Deepmir [12] . Miasto to jest drogie, więc jeśli szkoda Ci pieniędzy (prawie 3000 sztuk złota), to po prostu zajmij je siłą. W ten czy inny sposób warto je zdobyć. Idąc stamtąd na W, za trujące chaszcze, trafisz do jaskini z jeziorem lawy - w N części jeziora, strzeżony przez Feniksa , leży potężny Artefakt - Miecz Deepmir .
Mając Bohatera z Mieczem Deepmir oraz kilka silnych armii Krasnoludów i Tigran , bez większych problemów zniszczysz Nimue na S, Tempesta na NW i Mab pod ziemią ( Tunel nr [1] ). Powodzenia!
0
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders 2: Spis miejsc na mapie
- Age of Wonders 2: Etap 00 - Tutorial
- Age of Wonders 2: Etap 01 - Ogien A
- Age of Wonders 2: Etap 02 - Ogien B
- Age of Wonders 2: Etap 03 - Ogien C
- Age of Wonders 2: Etap 04 - Woda A
- Age of Wonders 2: Etap 05 - Woda B
- Age of Wonders 2: Etap 06 - Woda C
- Age of Wonders 2: Etap 07 - Zycie A
- Age of Wonders 2: Etap 08 - Zycie B
- Age of Wonders 2: Etap 09 - Zycie C
- Age of Wonders 2: Etap 10 - Powietrze A
- Age of Wonders 2: Etap 11 - Powietrze B
- Age of Wonders 2: Etap 12 - Powietrze C
- Age of Wonders 2: Etap 13 - Ziemia A
- Age of Wonders 2: Etap 14 - Ziemia B
- Age of Wonders 2: Etap 15 - Ziemia C
- Age of Wonders 2: Etap 16 - Smierc A
- Age of Wonders 2: Etap 17 - Smierc B
- Age of Wonders 2: Etap 18 - Smierc C
- Age of Wonders 2: Etap 19 - Kosmos
- Age of Wonders 2: Solucja
- Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
